Vakantiepark

marcel
14-5-2012
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

klein park met huisjes in groene omgeving, de huisjes zijn klein 2 slaapkamers.de inventaris is wel voldoende Het park ligt vlak bij een meer met diverse watersport mogelijkheden. het zwembad is klein, maar er is wel een apart peuter bad wij misten een speeltuintje

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2006

Heerlijke vakantie!

C. de Boer
13-9-2009
  • Onderkomen8

Kleine maar nette en schone huisjes. Terrein is schitterend, een grote bloemenpracht, mooi zwembad (wel koud!) Het dorpje Leon is gezellig, met iedere dag tot 2 uur een kleine markt, en op het centrale plein een paar prima restaurantjes. Een paar kilometer verderop in Moliets-et-Maa een mooi groot strand. Je rijdt zo naar leuke steden als Dax, Biarritz en St Jean de Luz. Je bent ook zo over de spaanse grens, San Sebastian is een aanrader! Wij hebben ons hier prima vermaakt.

Gereisd Met partner in september 2009
2008

Een aanrader!

Jaap
7-9-2008
  • Onderkomen8

Een prachtige tropische tuin die goed onderhouden wordt door zeer vriendelijke en behulpzame tuinman. In nov. 2007 is dit park veranderd van eigenaar. Vader, zoon en tuinman zijn dagelijks druk bezig met het nóg mooier en luxer maken van dit park; app. zijn opgeknapt en opnieuw ingericht en voorzien van eigen BBQ. Zwembad vernieuwd met ligbedden en grote parasols. In gezamenlijke ruimte 2 nieuwe tafeltennistafels en groot plasmascherm. Wij waren hier samen met onze dochter van 11 mnd en ons werd meteen een parasol en kinderstoel aangereikt. De eigenaar werkte zich letterlijk in het zweet voor zijn gasten. Mede hierdoor hebben wij een heerlijke en vooral relaxte week gehad. 300 m. verderop het meer van Léon en 7 km. verderop de zee. Genoeg mogelijkheden dus voor iedereen! Een aanrader van onze kant!

Gereisd Familie in juli 2008

2007

In september 07 1 week op het park verbleven

Nathalie
1-10-2007
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

In september 07 1 week op het park verbleven. We zaten met twee volwassenen en 1 peuter (16 mnd) in een 7prns huisje, maar het was echt zeer behelpen en zeer klein. Ook ben ik eerst lang bezig geweest om het huisje schoon te maken, want het was erg vies. Gelukkig goed weer gehad, want in het huisje zelf kun je echt niets. Huisje ligt in een prachtige tuin die zeer goed wordt bijgehouden. De beheerder is overigens erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Een goede uitvalsbasis als je van een strandvakantie houdt. Het meer is lopend te bereiken, maar voor het strand moet je echt de auto pakken. Naast het meer en het strand heeft de omgeving overigens weinig te bieden. Dus voor gezinnen met heel jonge kinderen die niet hele dagen naar het strand gaan is het niet heel erg geschikt.

Gereisd Familie in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hebben op dit park in een klein vrijstaand huisje gehuurd

Mark
12-9-2007
  • Onderkomen5

Hebben op dit park in een klein vrijstaand huisje gehuurd. Huisje is erg klein en erg eenvoudig. Het park is m.n. door zijn kleinschaligheid erg prettig en de omgeving bied veel mogelijkheden m.n. voor kids Wij hadden overigens wel geweldig weer, dat is een must.

Gereisd Familie in augustus 2007
2006

We zijn de eerste 2 weken van augustus op dit park geweest

van D.
3-9-2006
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

We zijn de eerste 2 weken van augustus op dit park geweest. Op zich een prettig verblijf gehad..maar wat ons heel erg tegenviel, was de staat waarin het huisje verkeerde..Sanitair,keuken,meubilair..was allemaal heel erg berouderd en vies. Er was vantevoren niet schoongemaakt..Koelkast was heel vies en bovenop de kastjes lag stof en insecten van enkele maanden..Heb het eerst zelf grondig gepoetst vooraleer we onze spullen erin durfden te zetten.Tuin is heel mooi, zwembad klein maar fijn..Jammer dat er helemaal geen mogelijkheid is om iets kleins te kopen, maar dat was van te voren bekend. Voor de hond was het prettig toeven.. Huisjes zijn heel erg gehorig en de bedden super slecht..Comfort van 0,0//We hadden niet veel verwacht, maar voor deze prijs mag je toch wel iets meer comfort verwachten!

Gereisd Met partner in augustus 2006

aardig parkje met bouwvallen van huisjes tuin is prachtig

M
28-7-2006
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

aardig parkje met bouwvallen van huisjes tuin is prachtig en wordt uitstekend onderhouden zwembad is oud en soms vies

Gereisd Familie in juli 2006

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesWasserette

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Gites et Soleil in Léon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Gites et Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.