Camping Capfun Lou Puntaou

8.2Fantastisch

• 8.5Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Lou Puntaou voor je op een rij gezet:

41 reviews over Camping Capfun Lou Puntaou

• 2018
    8Wendy09-08-2018

Genoten

Fijne, goed onderhouden camping. Mobielhome was netjes. Handdoekje leggen bij t drukke zwembad wel een nadeel, wij hadden zelden een stoel terwijl de mobielhomes vaak in de schaduw staan. Veel te doen in de omgeving. Meer, bootje huren, waterfiets huren, strand, klimpark, Biaritz, dagje Spanje of een prachtige wandeling maken. Maar liefst drie multi-sporttereinen en een prachtig speelterrein. Een aanrader!

• 7Sandy30-07-2018

Geen top camping

Grote camping met weinig kampeerplaatsen, maar wel mooie ruime plaats met schaduw voor onze tent. Heel veel wilde katten die je tent vol plassen en vuilniszakken open bijten, niet leuk met het warme weer. Sanitair heel ouderwets maar toch 2 keer op een dag gekuist. 2 zwembad complexen maar weinig glijbanen, enz.... camping ligt naast een meer, super leuk met pedalo, elektrische bootjes, zeilboot verhuur. Atlantische oceaan op 8 km, heel hoge golven, leuk voor iedereen. Biarritz op 40 min rijden. Moliets, mooie, gezellige badplaats.

• 7Eetgelegenheden

• 2017
    7Dam B23-07-2017

Fijne stacaravans, stampvol zwembad

Heerlijke airco top prestacaravan via Capfun. Prima indeling, genoeg schaduw ook. Receptie beleefd en adequaat. Animatie is beneden de maat en alleen op Fransen gericht. Gaf voor ons niet zo, want dat is voor ons minder belangrijk. Zwembad met prachtige waterbowl-glijbaan. Jammer alleen dat het te weinig zwemoppervlakte geeft voor zo'n grote camping. Het Lac de Leon is heel mooi. Het strand van Moliets met de prachtige hoge golven is een aanrader. Wat hebben we daarvan genoten!

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Bas14-08-2016

Goede camping met veel bomen

Prima sta-caravan (nieuw); veel schaduw en groen door bomen; mooi zwembad met leuke glijbanen (maar wel druk), fantastisch speelkasteel (beste ooit); mooi meer om in te zwemmen met strandje van zand en lange tijd ondiep water; strand aan zee op 10 min rijden met de auto met voldoende parkeergelegenheid. Flauw en platvoers entertainment in de avond en alleen in het Frans; veld voor balspelen te klein (camping rustig genoeg om te badmintonnen of zoiets bij de caravan).

• 6ron31-07-2016

redelijke camping

zwembaden en het meer waren prima, animatie is voor buitenlandse kinderen niet leuk,er frans georienteerd. we zaten in een sta caravan met veel ruimte er omheen. strand van mimizan was leuk en groot

• 4Eetgelegenheden

• 8Erwin Mom30-07-2016

Leuke camping!

Leuke camping met prima zwembaden (inderdaad kan de staat van onderhoud wel wat beter) en mooi gelegen aan een meer. Oceaan op 8 km met prachtige stranden en leuke eetgelegenheden. In de omgeving is met name Bayonne ons bijgebleven, echt een hele leuke stad. Mooie strandplaats is St. Jean de Luz. Wij verbleven in de Sunshine Top Presta dus hebben geen klachten over het sanitair. Begrepen wel van vrienden van ons die met een tent waren dat de kwaliteit wat te wensen over liet.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 5Lizzy vk31-08-2015

Verwaarloosde kazerne

Na 7 jaar aldaar ons vakantie doorgebracht te hebben kunnen we alleen maar vaststellen dat het steeds bergaf gaat. Er wordt het meeste geïnvesteerd in nieuwe mobile-homes die amper een paar meter van elkaar staan en geen privacy bieden. Het gedeelte met staanplaatsen voor tenten en campers/caravans geraakt meer en meer verloederd. De sanitaire blok is verouderd en dringend aan vernieuwing toe. Als er iets stuk is wordt dit niet gerepareerd of vervangen. Het zwembadgedeelte is slecht onderhouden, er is overal vuil en schimmel te zien. Te veel volk volgens de grote van het zwembad. We verbleven daar om onze vrienden terug te zien. Deze camping is zeker geen 4 sterren waard.

• 2Staat v/h sanitair

• 10.15-08-2015

Zeer goed

De zwembaden zijn heel goed en het winkeltje net buiten de camping heeft een goed assortiment, het personeel is heel erg vriendelijk en de boodschappen zijn goedkoop. Hert meer achter de camping is heel fijn en er zijn diverse boten te huur. Wij hadden al maanden van te voren een standplaats voor onze tent gereserveerd, maar hadden bij aankomst erg een beroerd plekje, namelijk naast het enorme afvalstation. Aangezien de camping verder vol stond, hebben wij daar geen punt van gemaakt, ook omdat we slechts drie dagen zouden blijven.

Anders

• 8Fam. Vos26-07-2015

Prima camping

Genoeg faciliteiten, beetje weinig informatie te vinden op de site van franceloc zelf. Voordat we gingen wisten we niet zoveel over de accomodatie, we reserveerden de pirate top presta en bij aankomst bleek dat een gloednieuw leuke mobile home te zijn. Goede inventaris. Magnetron, vaatwasser en airco. 3 slaapkamers en fijne( kleine )doucheruimte. Privacy wat minder doordat de beplanting net is neergezet. Animatie tot 11.30 uur en te horen tot in de accomodatie. Zwembad prima, goed toezicht, leuke glijbanen voor jong en oud. Geen zwem shorts toegestaan. Kleine supermarkt net buiten de camping restaurantjes en bar. alles op loopafstand. Aanrader: de pizza's van Chez Pol. Meer van Leon heerlijk om in te zwemmen en surfen. Overal kun je staan het is er niet diep. Restaurant aan het meer Lou Pescaïre was prima voor een drankje op het terras maar eten was een aanfluiting. Onvriendelijke bediening en sfeerloos. Prijs/kwaliteit van het eten niet in verhouding.

• 6Staat v/h sanitair

Anders

• 8mavemave18-08-2014

Leuke camping aan het meer van Léon

Afgelopen juli/augustus'14 deze camping bezocht. We hadden via de camping een stacaravan geboekt voor 14 nachten. Bij aankomst (na 17 uur rijden) leek het chaotisch bij de receptie en bleek er eerst geen registratie voor ons te zijn. Na wat gebel en geregel bleek er toch een stacaravan voor ons beschikbaar, weliswaar op het gedeelte van de privé stacaravans (voor ons geen probleem, deze waren groten en hadden een overdekte verranda. De Ligging is goed. Direct aan een groot meer waar veel te beleven is (surfen kanoen en bootverhuur). Echter willen wij een volgende keer direct aan het strand (op 8km afstand van de camping) verblijven. Veel fransen en spanjaarden op de camping. Weinig engels/duits sprekenden op de camping en het dorp. Onze kinderen hebben zich zeer goed vermaakt in het mooie zwembad (nieuwe glijbananen). Over het algemeen is het een leuke, kleinschalige en dus overzichtelijke camping.

• 7Eetgelegenheden

5 tips over Camping Capfun Lou Puntaou

• R. Schoppink, 06-08-2013

San Sebastian ligt op 100 km afstand, erg leuk om daar tapas te eten.

• Sven_Ilona, 04-11-2012

Doe een vaarsessie over het meer met rivier naar zee, echt prachtig!

• Sven_Ilona, 06-11-2012

Neem fietsen mee, je ziet zo veel meer vd omgeving. Mooie fietspaden, fiets ook eens via het bos naar het dorp of achterlangs de camping naar het dorp! Er zijn drie wegen naar het dorp Leon.

2 vragen over Camping Capfun Lou Puntaou

• Nicole, 03-01-2019

Top presta plaats

Waar liggen de top presta plaatsen op de camping? En wat krijg je daar extra bij?

• Nicole , 02-01-2019

Plattegrond camping

Waar kan ik een plattegrond vinden van deze camping?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig