Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

41 Reviews over Capfun Lou Puntaou

• 10Jakob Wieringa09-08-2022

Top vakantie gehad op een hele schone camping. We hadden een habana top presta met airco vaatwasser televisie. De bedden hadden goede matrassen. Zwemparadijs en een meer op loopafstand en de oceaan was ook dichtbij. Animatie was alleen in het frans. Wat beter kan is dat er drempels komen want er word toch wel stevig gereden. Jonge kinderen rijden tot laat op de avond op fietsen rond. Wij hadden nr 24 wat ligt op de weg naar de in en uitgang en dan gaat het maar net goed. Brood en kleine boodschappen op de camping verkrijgbaar. Adrenalinebos tegenover de camping. Kortom erg genoten

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Willems20-08-2020

Fijne camping

Eind juli / begin augustus 2 weken op deze camping geweest. Prima verblijf gehad, camping is netjes en de accommodatie was ook netjes schoon. Wij hadden een Sun Top Presta, voorzien van o.a. airco en vaatwasser. Animatie is erg actief, maar wel alles in het Frans. Bezetting was denk ik ook 90% Frans, maar misschien had dat ook met Corona te maken. Mooi meer met zwemstrandje direct naast de camping. De oceaan is ook goed bereikbaar. Bij de zwembaden is ook alles netjes schoon, leuke glijbanen voor de kids. Eten bij het zwembad is niet toegestaan. Op de camping staan met name sta-caravans, eigenlijk zijn het 2 campings in 1, in het Punta Lago deel zijn ook standplaatsen voor caravans/tenten beschikbaar. In het Punta Lago deel heerlijk eten bij het restaurantje.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Florence Dersoir04-09-2019

De superbes vacances

Nous avons séjourné du 03 au 17 aout dans un bungalow toile nous avons passé de très bonnes vacances le camping est au top pour les activités. Le personnel de la paillotte super. Bravo à toute l équipe !!. Et merci. Le camping est tres bien situé tout près de leon Nous reviendrons !!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Wendy09-08-2018

Genoten

Fijne, goed onderhouden camping. Mobielhome was netjes. Handdoekje leggen bij t drukke zwembad wel een nadeel, wij hadden zelden een stoel terwijl de mobielhomes vaak in de schaduw staan. Veel te doen in de omgeving. Meer, bootje huren, waterfiets huren, strand, klimpark, Biaritz, dagje Spanje of een prachtige wandeling maken. Maar liefst drie multi-sporttereinen en een prachtig speelterrein. Een aanrader!

• 7Sandy30-07-2018

Geen top camping

Grote camping met weinig kampeerplaatsen, maar wel mooie ruime plaats met schaduw voor onze tent. Heel veel wilde katten die je tent vol plassen en vuilniszakken open bijten, niet leuk met het warme weer. Sanitair heel ouderwets maar toch 2 keer op een dag gekuist. 2 zwembad complexen maar weinig glijbanen, enz.... camping ligt naast een meer, super leuk met pedalo, elektrische bootjes, zeilboot verhuur. Atlantische oceaan op 8 km, heel hoge golven, leuk voor iedereen. Biarritz op 40 min rijden. Moliets, mooie, gezellige badplaats.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Emilie17-07-2018

Vacances au top !

C'est la 3eme fois que je pars dans un camping Capfun et je ne suis jamais déçue ! Lou Puntaou est super camping, grand et bien équipé. Idéal pour partir avec des enfants. L'équipe d'animation était au top cet été. La proximité avec le lac de Léon est super. Je recommande vivement ce camping.

• 7Dam B23-07-2017

Fijne stacaravans, stampvol zwembad

Heerlijke airco top prestacaravan via Capfun. Prima indeling, genoeg schaduw ook. Receptie beleefd en adequaat. Animatie is beneden de maat en alleen op Fransen gericht. Gaf voor ons niet zo, want dat is voor ons minder belangrijk. Zwembad met prachtige waterbowl-glijbaan. Jammer alleen dat het te weinig zwemoppervlakte geeft voor zo'n grote camping. Het Lac de Leon is heel mooi. Het strand van Moliets met de prachtige hoge golven is een aanrader. Wat hebben we daarvan genoten!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Bas14-08-2016

Goede camping met veel bomen

Prima sta-caravan (nieuw); veel schaduw en groen door bomen; mooi zwembad met leuke glijbanen (maar wel druk), fantastisch speelkasteel (beste ooit); mooi meer om in te zwemmen met strandje van zand en lange tijd ondiep water; strand aan zee op 10 min rijden met de auto met voldoende parkeergelegenheid. Flauw en platvoers entertainment in de avond en alleen in het Frans; veld voor balspelen te klein (camping rustig genoeg om te badmintonnen of zoiets bij de caravan).

• 6Eetgelegenheden
  • 6ron31-07-2016

redelijke camping

zwembaden en het meer waren prima, animatie is voor buitenlandse kinderen niet leuk,er frans georienteerd. we zaten in een sta caravan met veel ruimte er omheen. strand van mimizan was leuk en groot

• 4Eetgelegenheden
  • 8Erwin Mom30-07-2016

Leuke camping!

Leuke camping met prima zwembaden (inderdaad kan de staat van onderhoud wel wat beter) en mooi gelegen aan een meer. Oceaan op 8 km met prachtige stranden en leuke eetgelegenheden. In de omgeving is met name Bayonne ons bijgebleven, echt een hele leuke stad. Mooie strandplaats is St. Jean de Luz. Wij verbleven in de Sunshine Top Presta dus hebben geen klachten over het sanitair. Begrepen wel van vrienden van ons die met een tent waren dat de kwaliteit wat te wensen over liet.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar