Camping Le Truc Vert

Camping Le Truc Vert
5,5

33 reviews over Camping Le Truc Vert in het Nederlands

Fijne camping, sanitair niet van deze tijd

Theo en Michelle,
3-7-2017

Deze camping heeft alles om een fijne vakatie te hebben. Mooie grote schaduwrijke plekken en op loopafstand naar zee. Weg oversteken en dan nog 10 minuten lopen. Ook de gezellige dorpjes waar je vis kunt eten zijn op fiets afstand. Hartelijke ontvangst. Er is een supermarkt met ruim assortiment en een bar met restaurant. Het enige negatieve punt is wat ons betreft het sanitair. Dit is niet 4 sterren camping waardig. Het is raar ingedeeld, geen wc bril, geen wc papier en bovendien wordt het niet goed schoongehouden.

Gereisd met partner in juni 2017

Wij waren hier in het voorseizoen en hebben het bijzonder leuk gehad. Lekker fietsen en wandelen aan het strand. Sanitair is eenvoudig maar schoon.

Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2017

uitstekende camping op prachtige plek!

Dhr Put
8-8-2016

Prima voorzieningen, goed restaurant, aardige service. Wel wat verouderd sanitair maar keurig bijgehouden! Camping ademt een relaxte sfeer uit. Veel surfers en mensen die houden van zon, zee, strand. Ruime plekken met prima schaduw! Prima campingwinkel ook aanwezig. Als je dan toch nog wat te wensen hebt. Een zwembad op de camping zou lekker zijn voor een duik na een dag aan zee...

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar!

Ryanne
22-12-2015

Leuke camping voor iedereen. Jongeren zitten vooraan op de camping, dus als gezin heb je geen last van het lawaai wat ze maken. De toiletgebouwen worden 2 keer per dag schoon gemaakt, eigenlijk te weinig wanneer er viespeuken op de camping staan. Je kan lopend naar zee, alleen de weg oversteken en het duin over. Wel een gevaarlijke zee, maar dat weet je bij de Atlantische kust. Meteen beneden aan het strand is het bewaakte stuk. Er wordt surfles gegeven, `s avonds waren er veel kitesurfers. Er is geen zwembad op de camping, alles is eenvoudig maar goed. Aan de receptie wordt Nederlands gesproken. De kinderen willen alleen nog met ons mee op vakantie als we hier naartoe gaan. Dat spreekt voor zich zou ik zo zeggen. Bordeaux is dichtbij, mooie stad om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Top camping!

Caroline
15-8-2015

De camping ligt dicht bij zee, goeie plekken, leuke sfeer!

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke camping vlak bij zee

Henny Overbeek
10-8-2015

De camping ligt in een pijnboombos. Het was druk toen we aankwamen en er is gezocht naar een plek met elektriciteit waarbij eerlijk is gezegd dat dit een van de mindere plekken was. Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad, leuke sfeer op de camping. Goed uitgeruste winkel, gezellig terras en op loopafstand van zee. Rondom de camping liggen uitstekende fiets/wandelpaden. Veel jeugd op aparte plekken en toch heel rustig 's nachts. Wc brillen zou fijn zijn, de douches waren prima met goed warm water.

Nooit meer proberen

Wim van Dijk
7-8-2015

Camping ziet er leuk uit. De Nederlands sprekende dame op de receptie zei:"Kijk maar of je een plekje kunt vinden tussen die andere bussen". Even rondgekeken en gecontstateerd dat er veel plekken vrij waren. Op de vraag of er wellicht een "normale/gewone" plek vrij was voor enkele nachten, was het antwoord: "Die plekken zijn nul nachten vrij." Weinig geloofwaardig op een dinsdag aan het eind van de middag half juli. Ontslaan die dame, ze weet echt niet wat gastvriendelijkheid is.

super

johan van den Berg
27-5-2015

Mooien omgeving en stranden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Super Camping

Caroline Verhagen
9-8-2014

Net terug van een heerlijke verblijf van 3 weken op Le Truc Vert. Prachtige grote plekken, buitengewoon vriendelijk ontvangst, redelijk sanitair en dichtbij het strand. Veel jonge sportieve mensen die gaan surfen, veel gezinnen met kleine en grote kinderen. Onze kinderen van 14 en 16 hebben enorm genoten, ze kunnen op eigen gelegenheid naar het strand en er zijn genoeg leeftijdgenoten om zich mee te vermaken. Ook voor de boodschappen hoef je niet in de auto want op de camping is een winkel waar bijna alles te koop is. Anders is er op 8 km afstand een grote supermarkt. Vis haal je natuurlijk op de markt die iedere dag van 8.00 tot 13.00 in bijna elk dorp langs de baai is. Na 1 augustus werd het wel erg druk.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een keer, nooit meer.

joris
16-11-2013

Deze camping heeft 4 sterren en ik ben koning van Nederland..Beide leugens alleen lijkt de camping ermee weg te komen. Het personeel scoort onder de 0. Echt onvriendelijk en nors! Verder is het sanitair afschuwelijk...Naar de wc gaan is verschrikkelijk, er zit geen bril op de pot. Wel handig als je je blaascapaciteit wilt leren vergroten, want ophouden zul je.. De ligging van de camping is ideaal en de prijs viel alles mee.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Truc Vert in Lège-Cap-Ferret-Océan (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Truc Vert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.