Géén boekingskosten

• 4.5Staat v/h sanitair

2 Reviews over La Prairie

• 7Caroline05-08-2012

Gemoedelijke, Franse camping op 8 km vanaf zee

Wij hebben begin augustus 2012 een paar nachten op deze camping gestaan. De camping heeft over het algemeen mooie, ruime plaatsen. Er is een klein en goed verzorgd zwembad. Het sanitair is matig, wordt niet erg goed schoongemaakt en er zijn vrij weinig douches e.d. De camping heeft een rustige, gemoedelijke sfeer. Een leuk alternatief voor drukke en dure campings direct aan het strand. Prima plek voor een paar dagen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 5kamiel18-10-2008

verwaarloosde camping

We hebben hier een weekje verbleven, maar hadden we de keuze gehad om te verhuizen naar een andere camping we hadden het zeker overwogen. Het sanitair was sterk verouderd en vooral er werd gedurende die week nooit gekuist en vuilbakken werd niet geledigd! Het sanitaire gebouw was ook niet verwarmd en zeker in deze periode van het jaar was het 's avonds zeer fris voor een douche of afwas te doen. Enkel de douche ruimte voor gehandicapten was acceptabel voor gebruik. Ook het gras was al maanden niet afgereden, met als gevolg hier en daar tot 30cm hoog gras. Eigenaar woonde nogthans 2 huizen verder en was regelmatig op de camping maar deed niks van onderhoud. Het zwembad (dat wel gesloten was) was zeer netjes en mooi aangelegd. Mits de campingeigenaar een beetje meer werk maakt van onderhoud zou dit een gezellige camping kunnen zijn (misschien in hoogseizoen wordt er beter en vooral meer gekuist). Vanaf de camping kan je mooie uitstappen maken naar Cap Ferret, Arcachon

• 4Staat v/h sanitair

Camping La Prairie info