Vakantiepark Le Domaine du Phare

Vakantiepark
FamiliehotelWeer vandaag30°17°
Vakantiepark Le Domaine du Phare
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine du Phare voor je op een rij gezet:

24 reviews over Vakantiepark Le Domaine du Phare in het Nederlands

basic maar ok

Ann-Julie
10-8-2017

goed : alles aanwezig wat je moet hebben , vriendelijk personeel , proper minder : niets echt op wandelafstand , eerder per fiets of auto verplichte aankomst / vertrek op zaterdag = lange file aan veerboot royan-verdon warmte blijft in woning hangen geen airco aanwezig en ramen open zetten is ook niet echt een optie want dan stikt het van de muggen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

aangenaam verblijf, vriendelijke mensen

anne
8-9-2013

Het kleinschalige park is aangenaam om een weekje te verblijven. Entree naast die van een wat ouder complex, parkeerplaats keurig afgesloten met hek. Vriendelijk personeel; probleem met magnetron binnen 10 minuten opgelost; zwembad prettig; keuken-uitrusting prima; bedden goed. Wel erg gehorig.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verouderd

Carrara Johan
14-8-2013

Slechte verbinding Royan-Verdon(BAC):verschrikkelijke lange wachttijden. Domaine du Phare moeilijk te vinden door slechte aanduiding langs de baan. Onvriendelijke ontvangst,domein+zwembad verouderd en slecht onderhouden:losliggende stenen langs zwembad,een goede hygiëne ver te zoeken ook in de huisjes;op het eerste zicht proper maar vrees voor ongedierte zoals bedwants aangezien mijn dochter van 6 ikzelf en nog velen volstonden met beten die een week na vakantie nog jeukten!(zeker geen muggenbeten dus!) Ook het betalend bedlinnen+zogezegde handdoeken is veruit beschamend;10€ pp voor veredeld wc-papier! Nooit meer!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Niet aan te bevelen

Carlo
1-8-2013

Dit viel even tegen. Je komt bij het park via de ingang van een ander kennelijk failliet complex. Ziet er heel erg vervallen en rommelig uit. Het park ziet er in eerste instantie redelijk uit, maar wel erg gedrongen. Alles dicht op elkaar. Wij hadden nr 68 naast het zwembad. Eerste indruk was niet goed. Schemerlamp met een gat erin. Stof en spinnenwebben. Lamp aan plafond kapot. Erg schamele inrichting keuken. (2 glazen voor 4 pers., geen lepels, ) Trap kraakt heel erg. Lekkage in badkamer naar woonkamer. Alles gemeld bij de receptie dezelfde dag, opvolging '0'. Terugkoppeling '0' . Kortom allemaal net niet. Ook het personeel, wel vriendelijk, maakt niet echt de indruk op de hoogte te zijn van wat er te doen is in de omgeving. Blijkt ook minimaal te zijn. Voor de rest weinig te doen. Op het complex is een klein zwembad, wel goed.
Een klein speelveldje met een pingpong tafel en een jeu de boule baantje. Wij zijn na negen van de vijftien geboekte dagen terug naar huis gegaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Ga niet naar dit park!!

Corina
12-7-2012

De huisjes zien er op de plaatjes mooi uit, echter: Ze staan in een blokje van 4 aan elkaar en zijn super gehorig. Wij konden de buren binnen door de wanden heen verstaan. Via het plafond lopen de balken gewoon door, of zoiets. Daardoor roken wij zelfs de sigarettenrook van deze buren. Bovendien waren de keuken en badkamer smerig en waren de beden slecht. Er was toen wij kwamen al 2 weken geen Wifi, toen we weg gingen nog steeds niet. We hebben op het park geklaagd en bij thuiskomst direct bij touroperator. We hebben na een week echter nog geen enkele reactie ontvangen. Op het park is niets te doen, behalve een heel klein zwembad. We ontvingen bij aankomst geen enkele info over de omgeving. Achteraf begrijpen we dit wel, behalve de zee en fietspaden is er weinig te doen. Geen leuke dorpjes, of stadjes.

Gereisd Met partner in juli 2012

prima huis

Heleen Toering
      29-7-2011

wij waren hier met zn 2en in een 4 persoons huisje en dat is prima. je moet hier niet met een gezin gaan zitten dan word het wel erg krap. schoonmaken doen ze hier echt op z'n frans maar ff een lapje en een dweil erdoor en het was goed te doen. wel zaten we hier in het laag seizoen. voor het hoog seizoen zag ik prijzen van 1200euro per week en dat is het echt niet waard. we hadden zelf een lucht bed mee genomen want we hadden begrepen dat de bedden niet zo best waren en dat was maar goed ook. de bedden zijn vreselijk. bij de receptie waren ze erg aardig en ze spraken engels. de omgeving is super vooral de wijn gebieden die zijn fantastisch. en heerlijke wijn

Gereisd Met partner in juni 2011

Vreselijk huisje, niet gaan!

Paulinekau
      28-7-2011

We zaten een week op dit park, het huisje is krap. Bedden waren niet te doen, hard, je voelde te veren en een kuil in het bed! We zijn op de bank, die je uitklapt tot bed gaan slapen met een topmatras die we kregen van de receptie. Onder dat bed lag heel veel haar en stof en zelfs glas! Rest van het huisje was ook gewoon smerig, overal haren en stof! Na het douchen ging het door het plafond lekken naar beneden, iedere keer dweilen na het douchen, heel vervelend! Ook liepen de gootstenen niet door! Tv deed het ook niet op heel het park, dat konden ze ook niet oplossen binnen een week. Service was wel goed! Omgeving ben je ook snel klaar als het geen strandweer is, het park vinden is ook lastig omdat de bordjes ophouden op een gegeven moment. Kortom geen aanrader!!!!!

Je betaalt hier veel te veel voor wat je krijgt!

Gereisd Met partner in juli 2011

Niet veel te doen.

Kappert
      12-10-2010

In de omgeving is niet veel te doen. Daar hadden wij wat meer van verwacht. Het enige leuke plaatsje is Soulac. Verder het huisje is vrij klein en de bedden + trap kraken heel erg. De bedden zijn ook heel hard, wij hebben daarom een luchtbed gekocht 2 weken kon je het op die bedden echt niet uithouden. Het bed boven kraakt ook heel erg. Als je beneden bent hoor je heel goed als iemand zich omdraait. Er is heel weing kastruimte er is maar 1 kast. Voor kinderen is het enige vermaak het zwembad. Er is ook geen parasol, die moet je wel meenemen is echt wel nodig. Er is ook een winkel de carrefour die is heel duur. Iets verder rijden en bij de rotonde links dan vind je de lidl die is veel goedkoper. Honden mogen niet op het strand komen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Prettige regio, verschrikkelijk huisje

Axel Bunnik
      2-9-2010

De regio "Medoc" is prettig, mooie brede stranden en een relaxte atmosfeer voor een periode van een week. Het park Le Domaine du Phare is leuk opgezet, echter de huisjes zijn goedkoop in elkaar gezet. Kleine keuken, lawaaiige afwasmachine. De bedden zijn keihard en kraken bij iedere beweging. De trap kraakt enorm, overdag geeft dat niet s'avonds wek je je huisgenoten. Wat ons betreft geen aanrader als je lekker wilt slapen. De capaciteit van het zwembad is t.o.v. het aantal huisjes te laag.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Rustig vakantieparkje

Sander
      30-7-2010

Rij vakantiehuisjes met zwembad en receptie. Huisjes zijn niet erg groot, maar zien er leuk uit van de buitenkant. Inrichting is simpel, maar degelijk. Enige vervelende was dat de trap nogal kraakte. Strand in de buurt, maar net niet op loopafstand. Soulac sur Mer is een leuk plaatsje, maar verder is er niet zoveel te beleven in de omgeving. Bordeaux ligt op iets meer dan een uur rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand3 km

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Domaine du Phare in Le Verdon-sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Domaine du Phare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.