Camping Municipal La Grigne

8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Le Porge-Océan (Gironde)

8Fantastisch

• 8.1Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

31 reviews over Camping Municipal La Grigne

• 7Mark10-08-2009

Heerlijke gezins camping op 't sanitair na

We zijn net terug van onze vakantie (10-08-2009) en hebben een leuke vakantie gehad.

Het heeft alles wat je van een 2 sterren camping mag verwachten (positief) Echte minpunten zijn:

• slecht sanitair (wel zag ik renovaties in sommige delen)
    • er is niets in de buurt <20 km om je een dag te laten vermaken)

Maar wie van HOGE golven, sportieviteit en rust houd, is dit een heerlijke camping.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7Richard09-08-2009

Prima eenvoudige camping

Uiteindelijk zonder reservering op deze camping terecht gekomen. In het begin was het even wennen. We verwachten anders. Later bleek het een prima eenvoudige camping, met goede sanitaire voorzieningen. Wel enig heuvelachtig terrein waardoor het lastig bleek onze caravan goed horizontaal te zetten. Verder veel ruimte op de camping onder de pijnbomen.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Fam Van Berne29-07-2009

goed goedkoop

Het strand is op loopafstand en heerlijk rustig als je een eindje van grote overgang wegloopt, daar zit je heerlijk rustig en geniet je van de waanzinnige zee. Goede kampwinkel en bakker, heeft wel weinig soorten bruin brood. De ruimte er omheen naast de pizzabakker heeft potentie voor uitbreiding met restaurant en terras! Aan het strand diverse sfeervolle restaurantjes ook met verse vis. Mogelijkheid om daar gratis te kampen met een camper. Een als je lekker vroeg de hond uitlaat, in de bossen, kom je misschien net als ik diverse herten tegen! Het sanitair zou ook van ons zeker vernieuwd mogen worden, het is oud en heeft te weinig capaciteit. Als iemand potentie heeft om een camping over te nemen………doen!

• 6Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Koen22-07-2009

Fantatische plek

Voor mij was dit de 4de keer op deze kamping. 20 Jaar geleden was de eerste keer met mijn ouders. Ondertussen ben ik er 3X geweest met mijn vriedin. De laatste keer was onze zoon er ook bij (8jaar) in de zomer van 2009. Het is een rustige kamping die 's nachts rustig gehouden wordt door min. 3 security agenten met hond. Lawaai makers zijn hier niet welkom. De sanitaire blokken zijn volledig vernieuwd en worden regelamtig gepoetst. Ook de zee (vlakbij) is fantastisch, mooie golven en schelpjes. Aan de zee is een stuk bewaakt door redders.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 6Mark30-01-2009

Wel leuk voor jongeren, niet voor gezinnen

Jaren terug waren er op deze camping aparte jeugdvelden waar je geen last van had. Nu is deze camping één groot jeugdveld geworden. Wij zijn de laatste keer na 1 nacht vertrokken. Wij wilden onze kinderen niet confronteren met dronken lallende jongeren die over de camping trokken. Het sanitair is ronduit slecht en smerig en de bar geeft geluidsoverlast. De camping ligt wel prachtig in een pijnbomenbos, vlak bij de fantastische oceaan.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9Margriet Gieskes29-09-2008

Heerlijk wat een ruimte en rust

Wij hebben genoten van onze 10 dagen op deze camping in Le Porge. Wat een ruimte (waar vind je die nog?) zo tussen de bomen en vlak bij het strand. Je bevindt je er midden in de natuur met mensen die hier ook van genieten en met veel sportieve jongelui die geen rotzooi trappen maar gewoon plezier hebben. Het sanitair was uitstekend, werd goed verzorgd en bijgehouden. Dus een aanrader voor natuurliefhebbers en liefhebbers van een prachtige, woeste zee en een ruim strand.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Arie en Martina03-09-2008

Heerlijk rustige camping

Mooie ligging een rustige camping met zo'n 800 staanplaatsen. Soms verbaasden we ons over de stilte die daar hing met zoveel mensen op de camping. We hebben er een heerlijke ontspannen vakantie gehad.Een campwinkel met bijna alle verkrijgbare levensmiddelen. Vriendelijke beheerders. Schoon sanitair. In de omgeving van de camping zijn er geen activiteiten.Afstand naar het strand bijna een kilometer stijl pad omhoog slecht begaanbaar als je slecht ter been bent. Voor kleine kinderen is er niet veel te doen. De zee is er prachtig maar gevaarlijk er is bij de camping bewaakt strand. Naturisme linksaf bij de strandopgang.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 7Geerit en Sjanie van Heemskerk07-01-2008

Een echte no nonsenscamping. Je moet er naar toe gaan voor het strand, de golven en de rust. Je hebt er alles wat je nodig hebt, niet meer en niet minder. Bij buien zijn de lagere delen van de camping gevoelig voor megaplassen. Zorg niet te dicht bij het toiletgebouw te staan. Daar is het niet rustig. Ondanks dat is deze camping een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

Familie

• 8hanna24-09-2006

wij zijn voor de tiende maal naar camping la grigne geweest in le porge het was evenals voorgaande jaren heerlijk de plaatsen zijn groot het strand is schoon en 10 min lopen en de zee waanzinnig en er is nog rust geen discotheek men moet hier echt voor de natuur strand en rust naar toe gaan wij hopen volgend jaar voor de elfde keer te gaan

Anders

• 7jaap11-08-2006

De beloofde afstand tot het strand (400 mtr) is wel wat meer (1 km), maar niettemin goed te lopen. Behalve het weergaloze strand met de geweldige golven is er binnen een straal van 10 km erg weinig te beleven. Het sanitair is beslist onder de maat; er is sinds vorig jaar kennelijk niet veel aan gedaan. Verstopte afvoer, 'losse' toiletpotten, spontaan uit de muur spuitend water als de 'buurman' gaat douchen, lekkende fittingen; teveel gebreken om acceptabel te zijn. De plaatsen zijn qua grootte nogal verschillend en er zijn nogal wat (tent)plaatsen die midden op een veld wel erg weinig ruimte hebben. Het was er doorgaans erg rustig. En dat is opmerkelijk voor een camping met 700 plaatsen. Er is weinig voor de kinderen, maar de nabijheid van het strand maakt dat ruimschoots goed. De snackbar op de camping is goed genoeg, de pizzabakker is uitgesproken goed; de eetgelegenheden bij de strandopgang zijn uitgesproken slecht.

• 4Staat v/h sanitair

Familie

0 tips over Camping Municipal La Grigne

1 vraag over Camping Municipal La Grigne

• margo-vliet, 28-11-2011

Stacaravans

Weet er toevallig iemand hoe de stacaravans staan? Er zijn er maar een paar op deze camping en vaak staan de stacaravans dan niet zo ruim. Iemand ervaring? Of weet iemand of er veel ruimte tussen de caravans zit? Alvast bedankt.

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig