Camping Municipal La Grigne

8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Le Porge-Océan (Gironde)

8Fantastisch

• 7Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

31 reviews over Camping Municipal La Grigne

• 8Dick18-01-2011

Schitteren gelegen vlakbij het strand.

Deze camping is een paar jaar later helemaal afgefikt bij de grote bosbranden. We zijn er in 1997 nog eens wezen kijken en kenden het niet terug. Wij hebben er twee vakanties doorgebracht met onze kinderen. In 1980 met de vouwwagen en in 1985 met de caravan. Beide keren hebben we een hele fijne vakantie gehad. Mooie camping met voldoende speelgelegenheid voor de kids. Mooie kampeerplaatsen en wat moet ik zeggen over het strand. Super ! ! !. Het weer zat mee dus wat wilden we nog meer, ja blijven maar de baas riep.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 7Richard09-08-2009

Prima eenvoudige camping

Uiteindelijk zonder reservering op deze camping terecht gekomen. In het begin was het even wennen. We verwachten anders. Later bleek het een prima eenvoudige camping, met goede sanitaire voorzieningen. Wel enig heuvelachtig terrein waardoor het lastig bleek onze caravan goed horizontaal te zetten. Verder veel ruimte op de camping onder de pijnbomen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Koen22-07-2009

Fantatische plek

Voor mij was dit de 4de keer op deze kamping. 20 Jaar geleden was de eerste keer met mijn ouders. Ondertussen ben ik er 3X geweest met mijn vriedin. De laatste keer was onze zoon er ook bij (8jaar) in de zomer van 2009. Het is een rustige kamping die 's nachts rustig gehouden wordt door min. 3 security agenten met hond. Lawaai makers zijn hier niet welkom. De sanitaire blokken zijn volledig vernieuwd en worden regelamtig gepoetst. Ook de zee (vlakbij) is fantastisch, mooie golven en schelpjes. Aan de zee is een stuk bewaakt door redders.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 6Mark30-01-2009

Wel leuk voor jongeren, niet voor gezinnen

Jaren terug waren er op deze camping aparte jeugdvelden waar je geen last van had. Nu is deze camping één groot jeugdveld geworden. Wij zijn de laatste keer na 1 nacht vertrokken. Wij wilden onze kinderen niet confronteren met dronken lallende jongeren die over de camping trokken. Het sanitair is ronduit slecht en smerig en de bar geeft geluidsoverlast. De camping ligt wel prachtig in een pijnbomenbos, vlak bij de fantastische oceaan.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

0 tips over Camping Municipal La Grigne

1 vraag over Camping Municipal La Grigne

• margo-vliet, 28-11-2011

Stacaravans

Weet er toevallig iemand hoe de stacaravans staan? Er zijn er maar een paar op deze camping en vaak staan de stacaravans dan niet zo ruim. Iemand ervaring? Of weet iemand of er veel ruimte tussen de caravans zit? Alvast bedankt.

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig