Camping Municipal La Grigne

8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Le Porge-Océan (Gironde)

8Fantastisch

• 8.1Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

31 reviews over Camping Municipal La Grigne

• 8Richard10-07-2019

Wij gaan weer

Zoek je glijbanen, een zwemparadijs, 5 vermaakteam, en 5 restaurants - dan moet je deze camping laten schieten. Wil je enigzins avontuurlijk kamperen - basic zeg maar - een prachtig strand hebben, geweldige golven en een leuk straatje met restaurants tussen camping en strand, dan moet je hier zijn. Sanitair is netjes, campingwinkel heeft de hoognodige dingen, 's avonds is er vaak een bandje (als je daarvan houdt) en er zijn wat sportvelden voor wie zich wil uitleven. Maar het is vooral de zee en de golven. De zee en de golven. De zee en de golven.

• 2017
    6A07-08-2017

Grote duincamping, mooi strand, verder weinig.

Grote camping op een groot stuk grond in de duinen. De plaatsindeling oogt rommelig, maar met de plattegrond wordt een en ander snel duidelijk. Let goed op waar je rijdt. De paden zijn verhard, maar wij raakten verzakt met zowel auto als caravan in het zand op onze plek.

De camping heeft een eigen toegang richting strand. Let wel op: het is afhankelijk van je plaats op de camping 10-20 minuten lopen naar het strand. Je kunt ook de auto pakken (2 minuten) en gratis parkeren bij het strand. Het is erg druk, maar er zijn veel parkeerplekken. Of pak de fiets. Er loopt een prima fietspad naast de weg. Het is een uitgerekt strand, waarvan een deel bewaakt is. Door de golven is het prima voor surfers.

Wij zaten bij een sanitair gebouw dat duidelijk opgeknapt was, maar volgens mij zijn lang niet alle gebouwen dat. Wel altijd warm water gehad en slechts 1 keer in de rij gestaan. De duidelijk verveelde vakantiekrachten hebben helaas meer belangstelling voor hun telefoon dan het schoonmaken van het sanitair.

Er wordt het een en ander georganiseerd, waaronder sport, yoga, filmavond en elke avond muziek bij de bar. Helaas goed te horen op de hele camping. Op de camping zijn enkele sportvelden te vinden. Naast de camping is een klimpark. Bakker, pizza en een kleine, goed gesorteerde supermarkt op de camping aanwezig. Intermarché zit in het dorp le Porge, 10 km verderop.

Behalve het strand is er in de omgeving weinig te doen.

50 km van Bordeaux, 20 km van Bassin d'Arcachon, 20 km van Lacanau.

• 6Eetgelegenheden

• Oude reviews

7familie Korf11-08-2014

goeie plek voor wie graag branding surft.

Grote, natuurlijke, rustige duincamping. Fantastische zee en strand voor surfers. Verder erg weinig te doen in de omgeving. Ver weg van supermarkten enz. Campingwinkel heeft echter veel. Sanitair is sinds we er in 2008 waren enorm vernieuwd. Is in prima staat. In hoogseizoen wel wat krap. Ook per OV te bereiken ( bus).

• 8ineke09-08-2010

'Héérlijk

Een heerlijk rustige camping gelegen onder de pijnbomen op loopafstand van het strand. Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en willen volgend jaar weer. Complimenten voor Nathalie en haar team! Je moet geen subtropisch zwembad verwachten maar het strand is op loopafstand. grote plaatsen, rustig én vriendelijke medewerksters! 's Morgens vers brood, krantje....wát wil je nog meer? Heerlijk vakantie houden hier! Voor kinderen is er ( buitenom) het strand niet veel te doen..........(wel tafeltennis en midgetgolf). Sanitair ziet er netjes uit en wordt goed schoon gehouden

• 8Staat v/h sanitair

• 9Fam Van Berne29-07-2009

goed goedkoop

Het strand is op loopafstand en heerlijk rustig als je een eindje van grote overgang wegloopt, daar zit je heerlijk rustig en geniet je van de waanzinnige zee. Goede kampwinkel en bakker, heeft wel weinig soorten bruin brood. De ruimte er omheen naast de pizzabakker heeft potentie voor uitbreiding met restaurant en terras! Aan het strand diverse sfeervolle restaurantjes ook met verse vis. Mogelijkheid om daar gratis te kampen met een camper. Een als je lekker vroeg de hond uitlaat, in de bossen, kom je misschien net als ik diverse herten tegen! Het sanitair zou ook van ons zeker vernieuwd mogen worden, het is oud en heeft te weinig capaciteit. Als iemand potentie heeft om een camping over te nemen………doen!

• 6Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Municipal La Grigne

1 vraag over Camping Municipal La Grigne

• margo-vliet, 28-11-2011

Stacaravans

Weet er toevallig iemand hoe de stacaravans staan? Er zijn er maar een paar op deze camping en vaak staan de stacaravans dan niet zo ruim. Iemand ervaring? Of weet iemand of er veel ruimte tussen de caravans zit? Alvast bedankt.

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig