Camping Municipal La Grigne

8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Le Porge-Océan (Gironde)

8Fantastisch

• 8.1Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

31 reviews over Camping Municipal La Grigne

• 7Geerit en Sjanie van Heemskerk07-01-2008

Een echte no nonsenscamping. Je moet er naar toe gaan voor het strand, de golven en de rust. Je hebt er alles wat je nodig hebt, niet meer en niet minder. Bij buien zijn de lagere delen van de camping gevoelig voor megaplassen. Zorg niet te dicht bij het toiletgebouw te staan. Daar is het niet rustig. Ondanks dat is deze camping een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

Familie

• 7jaap11-08-2006

De beloofde afstand tot het strand (400 mtr) is wel wat meer (1 km), maar niettemin goed te lopen. Behalve het weergaloze strand met de geweldige golven is er binnen een straal van 10 km erg weinig te beleven. Het sanitair is beslist onder de maat; er is sinds vorig jaar kennelijk niet veel aan gedaan. Verstopte afvoer, 'losse' toiletpotten, spontaan uit de muur spuitend water als de 'buurman' gaat douchen, lekkende fittingen; teveel gebreken om acceptabel te zijn. De plaatsen zijn qua grootte nogal verschillend en er zijn nogal wat (tent)plaatsen die midden op een veld wel erg weinig ruimte hebben. Het was er doorgaans erg rustig. En dat is opmerkelijk voor een camping met 700 plaatsen. Er is weinig voor de kinderen, maar de nabijheid van het strand maakt dat ruimschoots goed. De snackbar op de camping is goed genoeg, de pizzabakker is uitgesproken goed; de eetgelegenheden bij de strandopgang zijn uitgesproken slecht.

• 4Staat v/h sanitair

Familie

0 tips over Camping Municipal La Grigne

1 vraag over Camping Municipal La Grigne

• margo-vliet, 28-11-2011

Stacaravans

Weet er toevallig iemand hoe de stacaravans staan? Er zijn er maar een paar op deze camping en vaak staan de stacaravans dan niet zo ruim. Iemand ervaring? Of weet iemand of er veel ruimte tussen de caravans zit? Alvast bedankt.

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig