Camping Municipal La Grigne

8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Le Porge-Océan (Gironde)

8Fantastisch

• 8.1Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

31 reviews over Camping Municipal La Grigne

• 8Jeroen30-07-2019

Super camping aan prachtig strand

Fijne camping met royale plaatsen onder de dennenbomen. Mooi en schoon sanitair dat dagelijks meerdere keren wordt schoongemaakt. Één nadeel van deze camping is het grote aantal oude slecht onderhouden caravans die een rommelige indruk achterlaten.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Maria08-10-2015

Heerlijk!

Een heerlijke plek om te kamperen. Wij waren er eind september, hadden prachtig weer en de camping bijna voor onszelf. Strand en zee op loopafstand. Vooral de ruimte en de rust maakt dat wij hier zeker terug zullen keren!

• 10Eetgelegenheden

• 6La France19-08-2011

Prima als je weinig (tot geen) eisen stelt

Wij zijn 2 weken met een caravan op deze camping geweest. De plaats was prima. Aangezien wij aan het begin van de camping zaten was het strand ver lopen zeker als je wilt golfsurfen en je eigen planken meeneemt. Wij gingen met de auto naar het strand waar je gratis kon parkeren, een prima oplossing. Het strand en de zee is echt heerlijk, prachtige, sterke hoge golven en fijn zand. Absoluut minpunt is het sanitair wat m.i. echt ondermaats is. Er is geen warm water, als je gelukt hebt is het enigszins lauw. Dus koud douchen en afwassen. Verder is het erg verouderd en smoezelig, naar mijn idee wordt het nauwelijks goed schoongemaakt. Als je weinig is eisen stelt kan het er misschien mee door, maar wij gaan zeker niet terug.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8Ronald Endendijk13-08-2010

ontspannen sfeer

Heerlijke camping, waar een ontspannen sfeer heerst. Toiletgebouwen worden goed en regelmatig onderhouden/schoongemaakt. Personeel is vriendelijk. Door het ontbreken van een zwembad krijgt het campingleven een ander, naar onze mening beter, karakter.

• 7Mark10-08-2009

Heerlijke gezins camping op 't sanitair na

We zijn net terug van onze vakantie (10-08-2009) en hebben een leuke vakantie gehad.

Het heeft alles wat je van een 2 sterren camping mag verwachten (positief) Echte minpunten zijn:

• slecht sanitair (wel zag ik renovaties in sommige delen)
    • er is niets in de buurt <20 km om je een dag te laten vermaken)

Maar wie van HOGE golven, sportieviteit en rust houd, is dit een heerlijke camping.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9Margriet Gieskes29-09-2008

Heerlijk wat een ruimte en rust

Wij hebben genoten van onze 10 dagen op deze camping in Le Porge. Wat een ruimte (waar vind je die nog?) zo tussen de bomen en vlak bij het strand. Je bevindt je er midden in de natuur met mensen die hier ook van genieten en met veel sportieve jongelui die geen rotzooi trappen maar gewoon plezier hebben. Het sanitair was uitstekend, werd goed verzorgd en bijgehouden. Dus een aanrader voor natuurliefhebbers en liefhebbers van een prachtige, woeste zee en een ruim strand.

• 8Arie en Martina03-09-2008

Heerlijk rustige camping

Mooie ligging een rustige camping met zo'n 800 staanplaatsen. Soms verbaasden we ons over de stilte die daar hing met zoveel mensen op de camping. We hebben er een heerlijke ontspannen vakantie gehad.Een campwinkel met bijna alle verkrijgbare levensmiddelen. Vriendelijke beheerders. Schoon sanitair. In de omgeving van de camping zijn er geen activiteiten.Afstand naar het strand bijna een kilometer stijl pad omhoog slecht begaanbaar als je slecht ter been bent. Voor kleine kinderen is er niet veel te doen. De zee is er prachtig maar gevaarlijk er is bij de camping bewaakt strand. Naturisme linksaf bij de strandopgang.

• 8Eetgelegenheden

• 7hanna25-06-2006

de camping heeft een mooie ligging niet ver lopen van het strand en veel plaatsen onder pijnbomen. het sanitair is op enkele plaatsen wel aan vernieuwing toe de prijs is prima activiteiten zijn er niet zo veel tafeltennis en een film in de openlucht soms is er een band en de eetgelegenheid is eenvoudig er zijn 2 tennisbanen en nog wat speeltoestellen en iedere vrijdagavond een tafeltennis tournooi

• 5Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Municipal La Grigne

1 vraag over Camping Municipal La Grigne

• margo-vliet, 28-11-2011

Stacaravans

Weet er toevallig iemand hoe de stacaravans staan? Er zijn er maar een paar op deze camping en vaak staan de stacaravans dan niet zo ruim. Iemand ervaring? Of weet iemand of er veel ruimte tussen de caravans zit? Alvast bedankt.

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig