Camping Municipal La Grigne

Camping Municipal La Grigne

21 reviews over Camping Municipal La Grigne in het Nederlands

Super camping aan prachtig strand

Jeroen
30-7-2019

Fijne camping met royale plaatsen onder de dennenbomen. Mooi en schoon sanitair dat dagelijks meerdere keren wordt schoongemaakt. Één nadeel van deze camping is het grote aantal oude slecht onderhouden caravans die een rommelige indruk achterlaten.

Wij gaan weer

Richard
10-7-2019

Zoek je glijbanen, een zwemparadijs, 5 vermaakteam, en 5 restaurants - dan moet je deze camping laten schieten. Wil je enigzins avontuurlijk kamperen - basic zeg maar - een prachtig strand hebben, geweldige golven en een leuk straatje met restaurants tussen camping en strand, dan moet je hier zijn. Sanitair is netjes, campingwinkel heeft de hoognodige dingen, 's avonds is er vaak een bandje (als je daarvan houdt) en er zijn wat sportvelden voor wie zich wil uitleven. Maar het is vooral de zee en de golven. De zee en de golven. De zee en de golven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Grote duincamping, mooi strand, verder weinig.

A
7-8-2017

Grote camping op een groot stuk grond in de duinen. De plaatsindeling oogt rommelig, maar met de plattegrond wordt een en ander snel duidelijk. Let goed op waar je rijdt. De paden zijn verhard, maar wij raakten verzakt met zowel auto als caravan in het zand op onze plek.

De camping heeft een eigen toegang richting strand. Let wel op: het is afhankelijk van je plaats op de camping 10-20 minuten lopen naar het strand. Je kunt ook de auto pakken (2 minuten) en gratis parkeren bij het strand. Het is erg druk, maar er zijn veel parkeerplekken. Of pak de fiets. Er loopt een prima fietspad naast de weg. Het is een uitgerekt strand, waarvan een deel bewaakt is. Door de golven is het prima voor surfers.

Wij zaten bij een sanitair gebouw dat duidelijk opgeknapt was, maar volgens mij zijn lang niet alle gebouwen dat. Wel altijd warm water gehad en slechts 1 keer in de rij gestaan. De duidelijk verveelde vakantiekrachten hebben helaas meer belangstelling voor hun telefoon dan het schoonmaken van het sanitair.

Er wordt het een en ander georganiseerd, waaronder sport, yoga, filmavond en elke avond muziek bij de bar. Helaas goed te horen op de hele camping. Op de camping zijn enkele sportvelden te vinden. Naast de camping is een klimpark. Bakker, pizza en een kleine, goed gesorteerde supermarkt op de camping aanwezig. Intermarché zit in het dorp le Porge, 10 km verderop.

Behalve het strand is er in de omgeving weinig te doen.

50 km van Bordeaux, 20 km van Bassin d'Arcachon, 20 km van Lacanau.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk!

Maria
8-10-2015

Een heerlijke plek om te kamperen. Wij waren er eind september, hadden prachtig weer en de camping bijna voor onszelf. Strand en zee op loopafstand. Vooral de ruimte en de rust maakt dat wij hier zeker terug zullen keren!

Gereisd Met partner in september 2015

goeie plek voor wie graag branding surft.

familie Korf
11-8-2014

Grote, natuurlijke, rustige duincamping. Fantastische zee en strand voor surfers. Verder erg weinig te doen in de omgeving. Ver weg van supermarkten enz. Campingwinkel heeft echter veel. Sanitair is sinds we er in 2008 waren enorm vernieuwd. Is in prima staat. In hoogseizoen wel wat krap. Ook per OV te bereiken ( bus).

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima als je weinig (tot geen) eisen stelt

La France
19-8-2011

Wij zijn 2 weken met een caravan op deze camping geweest. De plaats was prima. Aangezien wij aan het begin van de camping zaten was het strand ver lopen zeker als je wilt golfsurfen en je eigen planken meeneemt. Wij gingen met de auto naar het strand waar je gratis kon parkeren, een prima oplossing. Het strand en de zee is echt heerlijk, prachtige, sterke hoge golven en fijn zand. Absoluut minpunt is het sanitair wat m.i. echt ondermaats is. Er is geen warm water, als je gelukt hebt is het enigszins lauw. Dus koud douchen en afwassen. Verder is het erg verouderd en smoezelig, naar mijn idee wordt het nauwelijks goed schoongemaakt. Als je weinig is eisen stelt kan het er misschien mee door, maar wij gaan zeker niet terug.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Schitteren gelegen vlakbij het strand.

Dick
18-1-2011

Deze camping is een paar jaar later helemaal afgefikt bij de grote bosbranden. We zijn er in 1997 nog eens wezen kijken en kenden het niet terug. Wij hebben er twee vakanties doorgebracht met onze kinderen. In 1980 met de vouwwagen en in 1985 met de caravan. Beide keren hebben we een hele fijne vakantie gehad. Mooie camping met voldoende speelgelegenheid voor de kids. Mooie kampeerplaatsen en wat moet ik zeggen over het strand. Super ! ! !. Het weer zat mee dus wat wilden we nog meer, ja blijven maar de baas riep.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 1985

Eenvoudig maar goed

Danielle
21-9-2010

Eenvoudige camping maar met een goede ligging aan een super mooi strand. Niet veel faciliteiten op de camping maar wel ruime plaatsen. Voor mensen die komen voor rust en strand een prima plek. In de omgeving is verder niet veel te doen. Wel kun je er heerlijk fietsen!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

ontspannen sfeer

Ronald Endendijk
13-8-2010

Heerlijke camping, waar een ontspannen sfeer heerst. Toiletgebouwen worden goed en regelmatig onderhouden/schoongemaakt. Personeel is vriendelijk. Door het ontbreken van een zwembad krijgt het campingleven een ander, naar onze mening beter, karakter.

Gereisd Met partner in juli 2010

'Héérlijk

ineke
9-8-2010

Een heerlijk rustige camping gelegen onder de pijnbomen op loopafstand van het strand. Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en willen volgend jaar weer. Complimenten voor Nathalie en haar team! Je moet geen subtropisch zwembad verwachten maar het strand is op loopafstand. grote plaatsen, rustig én vriendelijke medewerksters! 's Morgens vers brood, krantje....wát wil je nog meer? Heerlijk vakantie houden hier! Voor kinderen is er ( buitenom) het strand niet veel te doen..........(wel tafeltennis en midgetgolf). Sanitair ziet er netjes uit en wordt goed schoon gehouden

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal La Grigne in Le Porge-Océan (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal La Grigne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.