Camping Municipal La Grigne

8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Le Porge-Océan (Gironde)

8Fantastisch

• 7.8Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

32 reviews over Camping Municipal La Grigne

• 8MCB28-07-2020

Zeer leuk!

Leuke camping. Niet te moeilijk. Strand is een pittig stukje lopen en de zee vrij wild. Maar dat mag de pret niet drukken. Veel plezier beleefd! Sanitair wordt vaak schoongemaakt. Men voldoet ook aan de coronaeisen. De overnachtingen kun je niet met de pin betalen. Alleen cash of creditcard. Dat is jammer. Pinnen zou handig zijn. En zwembad zou nog een fijne aanvulling zijn op deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Jeroen30-07-2019

Super camping aan prachtig strand

Fijne camping met royale plaatsen onder de dennenbomen. Mooi en schoon sanitair dat dagelijks meerdere keren wordt schoongemaakt. Één nadeel van deze camping is het grote aantal oude slecht onderhouden caravans die een rommelige indruk achterlaten.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Richard10-07-2019

Wij gaan weer

Zoek je glijbanen, een zwemparadijs, 5 vermaakteam, en 5 restaurants - dan moet je deze camping laten schieten. Wil je enigzins avontuurlijk kamperen - basic zeg maar - een prachtig strand hebben, geweldige golven en een leuk straatje met restaurants tussen camping en strand, dan moet je hier zijn. Sanitair is netjes, campingwinkel heeft de hoognodige dingen, 's avonds is er vaak een bandje (als je daarvan houdt) en er zijn wat sportvelden voor wie zich wil uitleven. Maar het is vooral de zee en de golven. De zee en de golven. De zee en de golven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6A07-08-2017

Grote duincamping, mooi strand, verder weinig.

Grote camping op een groot stuk grond in de duinen. De plaatsindeling oogt rommelig, maar met de plattegrond wordt een en ander snel duidelijk. Let goed op waar je rijdt. De paden zijn verhard, maar wij raakten verzakt met zowel auto als caravan in het zand op onze plek.

De camping heeft een eigen toegang richting strand. Let wel op: het is afhankelijk van je plaats op de camping 10-20 minuten lopen naar het strand. Je kunt ook de auto pakken (2 minuten) en gratis parkeren bij het strand. Het is erg druk, maar er zijn veel parkeerplekken. Of pak de fiets. Er loopt een prima fietspad naast de weg. Het is een uitgerekt strand, waarvan een deel bewaakt is. Door de golven is het prima voor surfers.

Wij zaten bij een sanitair gebouw dat duidelijk opgeknapt was, maar volgens mij zijn lang niet alle gebouwen dat. Wel altijd warm water gehad en slechts 1 keer in de rij gestaan. De duidelijk verveelde vakantiekrachten hebben helaas meer belangstelling voor hun telefoon dan het schoonmaken van het sanitair.

Er wordt het een en ander georganiseerd, waaronder sport, yoga, filmavond en elke avond muziek bij de bar. Helaas goed te horen op de hele camping. Op de camping zijn enkele sportvelden te vinden. Naast de camping is een klimpark. Bakker, pizza en een kleine, goed gesorteerde supermarkt op de camping aanwezig. Intermarché zit in het dorp le Porge, 10 km verderop.

Behalve het strand is er in de omgeving weinig te doen.

50 km van Bordeaux, 20 km van Bassin d'Arcachon, 20 km van Lacanau.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Maria08-10-2015

Heerlijk!

Een heerlijke plek om te kamperen. Wij waren er eind september, hadden prachtig weer en de camping bijna voor onszelf. Strand en zee op loopafstand. Vooral de ruimte en de rust maakt dat wij hier zeker terug zullen keren!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2015

• 7familie Korf11-08-2014

goeie plek voor wie graag branding surft.

Grote, natuurlijke, rustige duincamping. Fantastische zee en strand voor surfers. Verder erg weinig te doen in de omgeving. Ver weg van supermarkten enz. Campingwinkel heeft echter veel. Sanitair is sinds we er in 2008 waren enorm vernieuwd. Is in prima staat. In hoogseizoen wel wat krap. Ook per OV te bereiken ( bus).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 6La France19-08-2011

Prima als je weinig (tot geen) eisen stelt

Wij zijn 2 weken met een caravan op deze camping geweest. De plaats was prima. Aangezien wij aan het begin van de camping zaten was het strand ver lopen zeker als je wilt golfsurfen en je eigen planken meeneemt. Wij gingen met de auto naar het strand waar je gratis kon parkeren, een prima oplossing. Het strand en de zee is echt heerlijk, prachtige, sterke hoge golven en fijn zand. Absoluut minpunt is het sanitair wat m.i. echt ondermaats is. Er is geen warm water, als je gelukt hebt is het enigszins lauw. Dus koud douchen en afwassen. Verder is het erg verouderd en smoezelig, naar mijn idee wordt het nauwelijks goed schoongemaakt. Als je weinig is eisen stelt kan het er misschien mee door, maar wij gaan zeker niet terug.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Dick18-01-2011

Schitteren gelegen vlakbij het strand.

Deze camping is een paar jaar later helemaal afgefikt bij de grote bosbranden. We zijn er in 1997 nog eens wezen kijken en kenden het niet terug. Wij hebben er twee vakanties doorgebracht met onze kinderen. In 1980 met de vouwwagen en in 1985 met de caravan. Beide keren hebben we een hele fijne vakantie gehad. Mooie camping met voldoende speelgelegenheid voor de kids. Mooie kampeerplaatsen en wat moet ik zeggen over het strand. Super ! ! !. Het weer zat mee dus wat wilden we nog meer, ja blijven maar de baas riep.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 1985

• 7Danielle21-09-2010

Eenvoudig maar goed

Eenvoudige camping maar met een goede ligging aan een super mooi strand. Niet veel faciliteiten op de camping maar wel ruime plaatsen. Voor mensen die komen voor rust en strand een prima plek. In de omgeving is verder niet veel te doen. Wel kun je er heerlijk fietsen!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Ronald Endendijk13-08-2010

ontspannen sfeer

Heerlijke camping, waar een ontspannen sfeer heerst. Toiletgebouwen worden goed en regelmatig onderhouden/schoongemaakt. Personeel is vriendelijk. Door het ontbreken van een zwembad krijgt het campingleven een ander, naar onze mening beter, karakter.

Gereisd met partner in juli 2010

Camping Municipal La Grigne info