Vakantiepark La Jenny Domaine Residentiel Naturiste

Vakantiepark La Jenny Domaine Residentiel Naturiste

7.5Goed

Frankrijk, Aquitaine, Le Porge-Océan (Gironde)

7.5Goed

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

28 reviews over Vakantiepark La Jenny Domaine Residentiel Naturiste

• 8Monique K.27-08-2019

Relaxte vakantie na een matig begin

Wij zijn al heel vaak in dit mooie park geweest: het feit dat we steeds weer terug komen (altijd in juli/aug) zegt al veel! We gaan erheen voor rust en zon: het eerste is absoluut een feit (ruim opgezet, huisjes prive en comfortabel, mooie natuur, gemoedelijke sfeer), het tweede is bij ons ook bijna altijd goed (een enkele dag wat bewolking en regen ) geweest. Sinds er vorig jaar een nieuwe eigenaar is, zijn er wel wat dingen veranderd.Het meest opvallende is de sleuteloverdracht na17:00 (inchecken is wel eerder mogelijk): erg laat en lange wachtrijen...Voorheen konden we- indien het huisje gereed was er gewoon in trekken. Verblijven in het zwembad is mogelijk, maar in ons geval werd dit bijna 5 uur.. Helaas moest ons huisje om 17:30 nog schoongemaakt worden..Niet fijn om op deze manier je vakantie te beginnen! Maar verder alleen maar positieve ervaringen: vooral ook vriendelijke mensen, bij receptie, supermarkt,zwembad,overal!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Erica&Wim13-08-2019

Fijne vakantie behalve met de tennis organisatie

Het is een prachtig gelegen bungalowpark met een hele leuke golfbaan, zeer fijn strand en goede centrale faciliteiten. Het huisje wat wij hadden had een oppervlakte van 32m2 en was aan de kleine kant, ook voor z'n tweeën. De slaapkamer was echt te klein met het bed wat er in stond, je kon er amper om heen lopen! Het matras van het bed was zeer slecht, we hebben geslapen op onze eigen meegebrachte luchtbedden. Op de golfbaan zijn we zeer hartelijk ontvangen en deed men ook zijn best om met ons te communiceren in het engels, we hebben een heel leuk toernooi daar gespeeld. Van de tennistoernooi organisatie kon dat helaas niet worden gezegd en lieten ze ons echt merken dat we buitenlanders waren en geen gasten, we werden constant ingedeeld tegen sterke fransen zodat die de volgende ronde zouden halen! Het was echt fransen voor de fransen, jammer!

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Henk16-07-2019

Prachtig bij warm weer en neem fiets mee

La Jenny is een prachtig gelegen in de bossen, de huisjes staan zo opgesteld dat er volledige privacy is . Als je een huisje huurt kan dat van het park zijn of van een particulier ( puur toeval) verschilt niet in prijs maar de uitrusting van het huisje dat van particulieren is veel beter uitgerust. Wij kwamen in een huisje van het park dat minder bedeeld was, bed was keihard. een tip neem goede ligstoelen mee , om de hele vakantie te zitten op een plastic kuipstoeltje is niet bepaald gemakkelijk, wat wij ook altijd in deze huisjes meenemen is een haspel aangezien er maar 2 stopcontacten zijn en iedereen een mob. of i pad heeft of elektr. fietsen dan zijn 2 stopcontacten te weinig. Zwembad prima, kuipstoeltjes keihard. restaurants Eden prima, fietsverhuur met fietsenmaker. Entertainment karaoke leuk voor kinderen, 1 keer per week show.Fiets nodig i.v.m. met afstanden op park en naar zee. Aan strand constante bewaking.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Eduard12-06-2019

Voor je rust en gezondheid moet je hier zijn

Weldadige stilte in het bos gelegen chalet ,de oceaan op loopafstand met prachtige brede stranden ,ideaal voor lange (naakt) wandelingen. Zeer vriendelijke bediening in de supermarkt, prima eten in het restaurant en gezellige ontmoetingsplek in de Eden bar.

Alleen gereisd in mei 2019

• 2018
    6Coco18-06-2018

Prachtig park, gedateerde accomodatie

De omgeving van het park is fantastisch, bos, duinen en strand. Een heel mooi zwembad. Geweldig bij mooi weer... bij slecht weer ben je meer in je accomodatie. Dan merk je pas hoe oud het is, schoonmaak niet ok en zie je het vieze douchegordijn. Veel is gedateerd. Beroerd zit-en slaapcomfort. Goedkoop is het motto. Zo jammer dit! Wifi is te koop maar niet te gebruiken in je huisje. (Geen bereik) Alleen in het centrum bij het zwembad. Bij slecht weer geen optie.

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Rolf02-05-2016

Heerlijke rust

Eindeloos strand en heerlijk park waar rust hoog in het vaandel staat

• 5Activiteiten

Tijdens ons verblijf slechts plm 17graden, te fris om ontkleed rond te lopen

Gereisd met partner in mei 2015

• 6jos.louwers22-07-2014

valt tegen

Mooi park gelegen aan de kust. Heeft alles om er een mooi nudisten ervaring op te doen. Wat ons erg tegen gevallen is is het chalet: beschimmeld douche gordijn. Zand in het chalet toen we arriveerde ( niet schoongemaakt). We vonden achter een schot pakken met eten met vervaldatum 2012. Douchebak die binnen 2 minuten vol stond met water en na het douchen een kwartier nodig had om leeg te lopen. Gemeld bij de receptie en nu twee dagen later nog niemand langs geweest om ernaar te kijken. Wat ons zeer tegenvalt is het feit dat, hoewel overal aangegeven staat dat naakt zijn verplicht is, 70% van de mensen compleet gekleed rond loopt. Zelfs bij het zwenbad ed

• 4Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2014

• 9de familie C.21-08-2011

geweldig park

wat een prachtig park midden in de naaldbossen gelegen. de hertjes kwamen zelfs bij ons huisje. er is een breed wit zandstrand (met erg wilde golven) en een groot zwembad. geniaal het kinderbadje met zachte bodem. de mensen aan de receptie zijn enorm vriendelijk en hulpvaardig. het huisje was van alle gemakken voorzien en keurig onderhouden en schoon. helemaal fijn was de extra buitendouche bij het huisje. helaas hebben we van de drie weken, anderhalve week echt slecht weer gehad. ook jammer dat er zoveel mensen gekleed lopen ook als het warm is. dat is niet de bedoeling van een naturistische omgeving. maar verder geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Fam. uit Boxtel15-08-2011

Geweldige vakantie met heerlijke zee en zwembad

Heerlijk park, waar niets moet en alles mag. Fietsen heb je absoluut nodig. Heerlijk elke avond bij de bar geborreld en gegeten terwijl de kinderen aan het zwemmen waren. Einge jammer is dat je niet 100% goed weer zeker bent. Verder weinig op aan te merken. We gaan zeker terug!

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

1 tip over Vakantiepark La Jenny Domaine Residentiel Naturiste

• c.visser, 04-07-2015

Geen Tourterelle nemen, upgrade naar duurder/mooier huis aan te bevelen.

1 vraag over Vakantiepark La Jenny Domaine Residentiel Naturiste

• Machteld witteveen, 20-08-2018

Huisdieren

Zie ik het nu goed. Mogen er geen huisdieren meer mee. Dat was toch in het verleden wel

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan