Hotel Vézère Lodge

10Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Le Bugue (Dordogne)

Op vakantie geweest naar Vézère Lodge?

10Fenomenaal

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Vézère Lodge

• 10marielle kaanders08-05-2016

Super lekker eten

Je kunt hier super lekker eten bij Nederlandse gastvrouw. Met z'n tweeën of met het hele gezin. Je kunt hier ook slapen maar dat hebben we niet gedaan. Ook erg kindvriendelijk met kindermenu en veel speelgoed buiten en trampoline.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 10niels14-08-2014

geweldig gastvrij hotel

wat een top hotel!! super kamers, heerlijk Frans met niet te vergeten een top kok uit Parijs en een gastvrouw met een Nederlandse achtergrond. veel te doen in de omgeving en dan thuiskomen in het hotel, dat is wat de gastheer (kok) en gastvrouw graag willen uitstralen en dat komt dan ook helemaal tot zijn recht. Daarnaast is er in de omgeving voldoende vertier voor zoveel ouders als kinderen! kortom, zeker de moeite waard ook om alleen een hapje te gaan eten voor lunch of diner!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

0 tips over Hotel Vézère Lodge