Tijdelijk €25 aanbetaling

Saint Avit Loisirs

We hebben de beste aanbieders voor Camping Saint Avit Loisirs voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 207 reviews
+30

7.2GoedScore uit 207 reviews
  • 6.7Staat v/h sanitair
  • 6.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

St Avit Loisirs (Dordogne) is een leuke camping voor jonge kinderen door de glijbanen en de animatie. Kom je voor de rust, hou er dan rekening mee dat de animatie doorgaat tot laat in de avond. De camping is mooi ruim opgezet, met wel wat achterstallig onderhoud. Het pittoreske stadje Sarlat-la-Canéda is echt een aanrader.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

207 Reviews over Saint Avit Loisirs

• 8Samantha27-08-2022

Beter dan ik door de reviews had verwacht

Ik las de reviews van eerder in 2022 en van 2021 pas nadat ik had geboekt en vertrok volledig voorbereid op het ergste naar de Dordogne. Muizenval mee, schimmelreiniger, rubberen handschoen, meer schoonmaakspul en kussens voor de stoelen. Op de stoelkussens na (altijd comfortabel tenslotte) hebben we niks anders nodig gehad buiten de normale schoonmaak om.

De camping is van Marvilla Parks. Zij regelen zwembad, restaurant, animatie ed. Daarnaast zijn er staplaatsen en meerdere chalet aanbieders. Wij zaten in een chalet van Eurocamp: een chalet ‘ouderwetse stijl'. Ze zijn al moderner te vinden in de wereld van chaletverhuur. Desalniettemin was het schoon genoeg en werkte alles. Bedden zijn klein, redelijk hard

Goed om te weten: de meeste huisjes liggen aardig in de schaduw van heel veel bomen. Dat heeft zo zijn voor- en nadelen. Afhankelijk van het weer. Voorbij wc-blok B heb je weinig rumoer van de goede (!) animatie op het podium

• 8Marcelo25-08-2022

Heerlijk

Voor de tweede jaar op rij hier. Eerste keer met Roan en wat een verschil. Van een middelmatige stacaravan eerste jaar,naar een hele moderne en complete de tweede. Super schoon en mooie locatie. Kwamen zelf een dag te vroeg ( per ongeluk) en werd alsnog netjes geregeld.voor de rest alles is wat je van een top camping kan verwachten. Mooie zwembaden, faciliteiten enz. Heel blij mee.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Edith23-08-2022

Veel verbeterpunten

Mobil home (hom air) had mankementen en had beter schoongemaakt mogen zijn in hoeken, op lampen en de bank. Wat gerepareerd kon worden zijn ze wel dezelfde middag komen maken. Een raam had nog maar een hor. Gevolg hoornaars binnen. Muis gesignaleerd tussen de kast en de koelkast. Sproeiarmen vaatwasser maakten dat vaat niet altijd schoon was. Kleine vieze bbq. Geen continu warm water met douchen. Wasmachines zijn aan vervangingen toe, vielen uit elkaar. De tegels bij het waterpark lagen op meerdere plekken los en konden ook wel een hoge drukspuit verdragen op sommige plekken. WiFi….. werkte goed in de vroege ochtend en nacht. Eigen netwerk slecht bereik door bomen. Restaurant is prima evenals animatie aanbod voor klein en groot. Kids hebben zich goed geamuseerd. Sport- en speelvelden prima. Winkel duur. In koeling stonden meerder bakjes met aardbeien waar dik de schimmel op stond! Baguette en croissants prima. Geen tweede x!

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Diana20-08-2022

Fijne vakantie gehad maar niet voor een tweede x

Wij hebben 15 dagen op deze camping gestaan met onze vouwwagen. De camping bestaat meer uit huisjes denk maar 5 procent staanplaatsen. De staanplaatsen zijn vrij krap en sommige stukken best scheef .Gelukkig hadden wij een grote plek geboekt. Het zwembad was fantastisch voor de kinderen die hebben zich prima vermaakt. Als je nog een bedje wilt hebben zou ik niet te laat gaan. De wc’s waren wel schoon alleen bij de douches liggen de plukken haar van dagen geleden er nog dat mag wel beter schoon gemaakt worden. Op de camping pizza’s afgehaald en die waren lekker en ze werden ook nog bij je plaats afgeleverd. Wij zijn vaker in de Dordogne geweest maar nog niet aan deze kant. Wat jammer is dat alles best ver van de camping afligt 45 min tot een uur rijden. Elke avond word er wel iets bij het podium gedaan en er is ook een kidsclub maar daar hebben mijn kinderen niet aan meegedaan.

• 9Boukje19-08-2022

Vriendelijke familie camping

In een prachtige omgeving vind je deze ruim opgezette camping. Veel stacaravans hadden een vrij uitzicht en een grote privé plek. Wij hadden bij eurocamp geboek. Mooie, grote caravan. Redelijk goede bedden, wel je eigen kussen meenemen. De camping is ruim opgezet en dat merk je ook bij het zwembad. De zwembaden liggen op verschillende hoogtes en er is altijd wel een plekje, ongeacht hoe laat je naar het zwembad gaat. Het zwembad is schoon. Gelukkig geen overactieve badmeesters, de sfeer is erg relaxed. Geen strakke zwembroek voor de mannen!! Watertemperatuur tijdens het douchen was wisselvallig na een dag zwembad. Beetje goed timen. De kinderen vermaken zich uren bij het zwembad. Afhalen is prima, na 19.00 lager wachten. Wij gingen rond acht uur/ half negen brood halen. Niet te druk en lekker vers. Roc de gazelle is leuke/leerzaam. Een museum over de prehistorie met nl folder.Alles uitgebeeld met poppen, leuk voor gezinnen! Topvakantie

• 9Eetgelegenheden
  • 8Mara08-08-2022

Rustig, schoon, prettig verblijf

Vorige week voor we op vakantie gingen, dacht ik, even reviews checken… ik kwam veel kritische reviews tegen waardoor ik begon te twijfelen of we wel de juiste camping gekozen hadden. Nu typend vanuit mijn stacaravan na een middagje zwemmen (comfort Vista eurocamp) kan ik zeggen dat ik het er niet mee eens ben. Het is hier heel fijn! Het zwembad is groot, mooi en schoon. Er zijn genoeg bedjes, tenzij je midden op de middag komt, maar dan kun je nog steeds op de ligweide plaats nemen. Het personeel is erg vriendelijk en onze stacaravan staat op een heel fijne plek, waardoor we ook leuk contact met de buren hebben. (Huisje 101) ‘s ochtends is het wat druk met brood halen, maar ach het is vakantie! Wij zijn erg blij dat we deze camping geboekt hebben en ik vond het nodig dat nog even te typen na alles wat ik gelezen heb. ☀️

• 8Anouck06-08-2022

Geweldige chalet van roan

We hebben een chalet geboekt via roan en de verwachtingen van de chalet werden meer dan waar gemaakt.

Een vriendelijke ontvangst van Rob en Myrthe en een goede service van heb gedurende het gehele verblijf.

Schone chalet, ultiem uitzicht, rustige omgeving en een geweldig zwembad voor de kinderen.

Vriendelijke personeelsleden op de camping en een gemoedelijke sfeer.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Elizabeth30-07-2022

Spannend

Ik wordt helemaal zenuwachtig als ik de reviews lees .. Wij hebben eurocamp chalet Azure geboekt, voor volgende week.. maar wat een slechte ervaringen🙈

• 9Berry Groot25-07-2022

Geweldig!

Fantastische animatie / entertainment en een mooi uitgebreid zwembad. We hadden een Roan stacaravan geboekt en dit beviel zeer goed. Schoon en modern en een vriendelijke accommodatie-manager (bedankt nog Rob!) Echt aan te bevelen voor een vakantie met kleine kinderen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Annemarie23-07-2022

Mooie camping, bagger Eurocamp mobil home

Wij vonden het een mooie camping. Ruim van opzet, met zelfs een groot (speel)grasveld. Ook het zwempark vonden wij fijn. Veel variatie en ook hier een groot (lig) grasveld. In de omgeving is veel te doen. Iedere dag hebben wij wel een uitstapje gemaakt naar een stad/markt/grot/kasteel/tuin. De slechte cijfers zijn écht voor rekening van Eurocamp. Wij hadden een Comfort 6 persoonsmobile home gehuurd. De bedden waren NIET om op te liggen. De waterleiding was kapot, waardoor het douchewater direct richting de grond ging. Na 3 x dit gemeld te hebben bij Eurocamp, maar een monteur van de camping aangeschoten. Deze repareerde direct, maar toen ontstond er een ontzettende putlucht. Bleek dat er allerlei onderdelen aan de waterleiding ontbraken. Het houten hek van de veranda (voor ons belangrijk ivm hond) ontbrak, de parasol had scheuren en de wc had een 'ingebakken' pislucht. Last but not least: we hadden last van muizen.

• 3Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar