Camping Saint Avit Loisirs

Weer vandaag11°-1°
Camping Saint Avit Loisirs
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Avit Loisirs voor je op een rij gezet:

141 reviews over Camping Saint Avit Loisirs in het Nederlands

een afrader voor gezinnen met jonge kinderen

Susanne
26-8-2018

Een geweldige camping voor kinderen en ouders die het geen probleem vinden om hun bedtijd te verschuiven naar 23 uur. Er is ontzettend veel te doen; veel reuring op de camping, geweldige glijdbanen in het zwembad.

Voor ouders met een slaapgebrek en kinderen die toch vroeg wakker worden is het een absolute afrader! Onze tent stond op de heuvel en de muziek plus een animator die in de microfoon stond te scheeuwen maakten het tot 23 uur onmogelijk om te slapen. We kwamen allemaal uitgeput terug van vakantie.

Een leuke en gezellig camping gelegen tussen de bergen. Wij hadden een stacaravan van een touroperator (esprit) . Deze was in redelijke staat, alleen de schoonmaak was wat minder. Kon ook niet anders, want ze waren binnen 20 minuten klaar met de schoonmaak. De bedden zijn waardeloos. Personeel van touroperator erg vriendelijk en behulpzaam en spraken ook Nederlands/Engels. Op de rest van de camping geen woord Engels. De zwembaden zijn erg leuk en onze kids (10 en 4) hebben zich prima vermaakt. Zoals andere reviews wel veel achterstallig onderhoud. Tegels liggen los of ontbreken rondom het zwembad en ook in het zwembad was hier en daar wat gebreken. Dit gaf bij diverse mensen wat verwondingen. Wel genoeg bedden beschikbaar rond het zwembad. De entertainment is een aanfluiting, behalve op donderdag's als er een live band speelt. Op zaterdag is er totaal niets te doen en zijn bepaalde winkels gesloten (hoogseizoen). Verder wel genoten!

Wij zijn deze zomer naar deze camping gegaan , we zijn erg vriendelijk ontvangen bij de receptie. De camping is erg leuk. We zijn hier heen gegaan met 2 kinderen van 1 en 5 jaar. De speeltuin is leuk ook voor de kleintjes, het zwembad is ook erg leuk. Maar er was wel veel kapot en vies. Tegels die los laten. Water speeltuin veel sproeier die niet werkte . Veel tegels eruit en schimmel. Als dit nu beter werdt bijgehouden was dit al een stuk beter. Sanitair oud maar prima , en winkeltje hebben ze niet veel. Maar wel het hoog nodige. Camping is niet erg groot, bij de mini golf waren lampen kapot ! Glas, gevaarlijk voor kinderen ook hier was veel achter stalling onderhoud. We hebben een prima verblijf gehad, leuk , maar niet meer voor herhaling , wij zaten in een vouwwagen van ons zelf. Aqua park in de buurt zeker een aanrader , sarlat ook erg mooi om te bezoeken.

Go4Holiday.nl

Naar ons idee een zeer fijne camping! We werden uiterst vriendelijk ontvangen en onze plaats was heerlijk. Zwembad is prachtig, leuke glijbanen, zeker die waar je met een band af gaat. Wel mag het was onderhoud hebben, want op sommige plekken zie je inderdaad de schimmel zitten. Sanitair is netjes, vooral s morgens keurig schoon, maar aan het einde van de dag wat minder. Ik denk dat dit met name aan de mensen zelf ligt en niet aan de schoonmaak en dat dit overal toch wel zo is. Het afwaswater was helaas niet warm. Qua douches denk ik wel, maar het was de weken dat wij er waren zo warm dat we eigenlijk alleen maar heel blij waren met een wat koudere douche. Camping winkel prima, niet heel uitgebreid, maar genoeg te krijgen. Supermarkten in Le Bugue op 15 minuten afstand. Animatie viel wat tegen, voor de kleintjes leuk denk ik, maar voor twee jongens van 8 en 10 niet. Maar gelukkig genoeg vriendjes. Personeel allemaal zeer vriendelijk!

Heerlijke vakantie

Peter r
8-8-2018

Voor 2e jaar hier. Weer heerlijke 2 week gehad. Zwembad nog steeds in goede conditie, sanitair zeer netjes. In tegenstelling tot vorige review van iemand kwam ik alleen maar Engels/Frans sprekende medewerkers tegen. Plekken zeer ruim en netjes. Het is omdat we volgende jaar weer een andere omgeving willen want anders waren we zeker weer hier terecht gekomen. Kan camping dus ook zeker aanraden.

Nooit meer!

Haan
7-8-2018

Voor een 5 sterren camping ver onder de maat. Koude, stinkende douches, koud afwaswater en een beschimmeld zwembad. Regelmatige stank van de milieustraat en de douchegebouwen. Verder veel scheve plekken, niet prettig zitten of slapen in een tent. Wifi duur en zwaar overbelast. Heel ouderwets het dragen van een bandje van de camping. Het restaurant serveert friet gebakken in motor olie van vorig jaar. De crepes worden gebakken door een medewerker zonder haarnetje die niet weet hoe je een crepe los maakt van de plaat. De restanten worden in de ijskoeler gegooid. Het animatie team draait iedere dag dezelfde deuntjes. Deze gaan je na een paar dagen mateloos irriteren. De hoge prijzen staan niet in verhouding met de faciliteiten die je verwacht bij een Castel camping. We hebben op andere campings van deze organistatie gestaan die veel beter zijn.

De omgeving is prachtig, zeker met een kano gaan varen en de stad Perigueux bezoeken.

fantastische vakantie gehad.

Leensen
6-8-2018

Super leuke vakantie gehad. Camping was niet te groot, niet klein, precies goed. Zwembad was echt ontzettend leuk, lazy en crazy river waren het meest favoriet bij de kinderen. Caravan was schoon en nieuw. Het enige min puntje zijn de matrassen die zijn helaas te hard voor mij. Je moet er ook rekening mee houden dat alle leuke stadjes of bezienswaardigheden op een uur afstand liggen van de camping. Als je van paardrijden houd is de manege die 4 km verder op ligt een aanrader. De bosritten zijn erg leuk.

Nooit meer

Emile Brouwer
3-8-2018

Te veel om op te noemen.

Bij de camping staf spreek bijna geen Engels!!!!!!!!

De huis die we hadden voor 8 dagen betaalde we €2200 en hoop geld en dan zit er geen koffie zet apparaat in????? Wtf geen televisie WTF!!!! Huis zeer smerig oud zeer gedateerd .

1kamer hebben we niet eens open gedaan wat een beer put.

Voor die prijs verwacht je goede beden geen camping bedje of zo.

Lakens gehuur... met kringen. Brandblusser gekeurd 2011???????wtf heb overal foto's van gemaakt en zal dit voor leggen aan de touroperator.

Staf van het zwembad echt slecht!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb zelf een meisje moeten reanimeren omdat ze niet aan het op letten waren.

2 stafleden op zoveel zwembaden???????echt!!!!

Zwembaden slecht onderhouden huisjes zeer slecht onderhouden.

En ik was niet de enige een aantal Nederlanders die ook via een touroperator hadden geboekt veel problemen het zelfde als ons.

Positief de kinder kids club.

Kort om wij zullen er nooit meer heen gaan na

Perfect.

Arjan Kroot
29-7-2018

We hadden een stacaravan type Azure gehuurd via touroperator. Gezin bestaat uit een meisje van 15 en 2 jongens van 9 en 13 jaar.

Fijne caravan, splinternieuw, met een vlonder / terras over de volle lengte van de caravan die ook nog overdekt was. Alle campingplaatsen hebben volop schaduw van de aanwezige bomen. Loopafstand naar het centrum voor broodjes was voor ons ca. 7 min.

Stadje Le Bugue op 15 min. rijden heeft een grote intermarche met prima spullen.

's-avonds voor de kinderen vaak muziek in het centrale deel. 23 uur alles stil. Heel mooi zwembad met leuke glijbanen. Voor 1 van de glijbanen heb je een opblaasbare band nodig om te glijden. In het winkeltje redelijk duur (8,-).

Binne een half uur rijden zijn er veel uitjes mogelijk. Kanoën, grot- of aquarium bezoeken, markt, stedentrip (elk 40 min. rijden) Perigieux, Sarlat of Bergerac

Kim
28-7-2018

Leuke camping voor kindjes! Voldoende zwembaden voor groot en klein, vooral het peutergedeelte met de fonteinen was ideaal voor onze 2 jarige zoon.

Kidsclub Nederlandstalig en elke dag worden er activiteiten georganiseerd.

Medewerkers van touroperator zijn heel vriendelijk en lossen elk probleem snel op.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint Avit Loisirs in Le Bugue (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint Avit Loisirs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.