Hotel Royal Vezere

Hotel Royal Vezere

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Vezere voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Royal Vezere in het Nederlands

Alleenreizend

Imposant, prachtig en centraal gelegen

marijke de jong
6-10-2009

Het is een mooi hotel, gunstig gelegen om de omgeving te verkennen en het heeft allure. Een mooi zwembad op het dak, vanaf het terras uitzicht over de Vesere en goede kamers. Wel veel lawaai, omdat het aan een druk kruispunt ligt. Het eten is overigens ook erg goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Vezere in Le Bugue (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Vezere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.