Camping Rocher de la Granelle

18-8-2018

Jean Louis,
17-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Gezellige camping met genoeg te doen in de omgeving. Wij zaten dit jaar voor het eerst in een mobilehome met sanitair dat beviel goed. Goede bedden. Kom hier al jaren en kom zeker nog weer een keer terug.

Gemoedelijke Franse camping.

Smeets,
13-8-2018

Een mooie Franse camping.

Rivier aan de camping is prachtig waar je in mag zwemmen.

Rivier is niet diep maar wel een redelijke stroming.

Sanitair is netjes schoon.

Dorp zit op loopafstand en vonden wij echt een toegevoegde waarde.

De themamaaltijden zijn erg leuk en het eten is heel goed!

Al met al een hele gezellige nette camping.

Enigste minpunt vonden wij dat de lampen van het sanitair rond 23 uur uit gingen en dit nergens vermeld stond. Verder is alles prima en hebben hier een hele fijne vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2018

Mijn favoriet

Roel CLAASE,
15-9-2017

Prima camping, lekkere atmosfeer met joie de vivre met veel fransen gasten. Eenvoudige kaart in restaurant, maar met prima kwaliteit. Zo ook is het sanitair redelijk eenvoudig maar probleemloos qua schoonmaak en warm water. De ligging van de camping is schitterend aan de rivier de Vézère en toch ook vlakbij het dprpje Le Bugue met alle gemakken. Dit deel van de Dordogne en deze camping zijn gelukkig nog niet de Nederlandse enclaves geworden zoals sommige andere delen en campings.

En Céline en Jean-Yves zijn hardwerkende campingeigenaars die meer dan hun uiterste best doen om het iedereen naar de zin te maken.

Gereisd anders in september 2017

Met piepende banden weg

Hans Oosterhout,
6-9-2017

Netjes ontvangen. Mensen doen echt hun best, maar de camping was het gewoon niet. Slecht, vies en verouderd sanitair en afwasplekken. Zwembad onverwarmd en ook verouderd. Het was het gewoon niet! De ligging aan de rivier, de omgeving en de grote plekken maken dat het in potentie een goede camping kan worden, maar dan moet er veel onderhoud gedaan worden. Wij gaan hier niet meer heen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

eenmalig

D. Teeling,
23-8-2017

Ruime plekken maar wel erg donker/somber. De camping heeft nog veel onderhoud nodig. Verouderd sanitair, afwasplek in zeer slechte staat en zonder echt warm water. Spreken wel goed engels bij de receptie maar de klantvriendelijkheid laat wat te wensen over helaas.

Gereisd met partner in augustus 2017

Het is en blijft een leuke camping

Martin DE BOER,
23-8-2017

Het is en blijft een leuke camping. Ook wat betreft de eigenaren. Een leuk team en staan graag voor iedereen klaar.

Toppie ga zo door.

Prima.

Schmits,
15-8-2017

Prima camping alleen het sanitair is redelijk eenvoudig.

Gereisd anders in augustus 2017

Advies om zelf de schoonmaak van de mobile homes in handen te nemen. Het was bij aankomst wat smoezelig.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rocher de la Granelle in Le Bugue (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rocher de la Granelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.