Bed and Breakfast Les Cybèles

Bed and Breakfast Les Cybèles

9Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Le Bugue (Dordogne)

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast Les Cybèles

• 10Anne-Marie18-07-2011

Fantastisch!!!!!!

Het was de eerste keer dat we deze formule kozen. Het was echt een fantastische ervaring. Prachtige kamers, mooi zwembad, rustig gelegen met een geweldig uitzicht , zeer lekker eten en drinken, zeer vriendelijke mensen, niets is hen teveel. Er waren ook verschillende families met kleine kinderen en speciaal voor hen stond er een ganse mand speelgoed. Philippe en Sylviane zijn absoluut kindvriendelijk , je voelt je er thuis. We hadden het eten voor 2 dagen besproken, maar hebben er 14 dagen genoten van het lekkere eten, drinken en het fijne gezelschap . We zijn echt met pijn in het hart vertrokken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9familie Colman14-03-2011

fantastische plek

Mijn dochter en ik zijn net terug van onze eerste maar zeker niet de laatste keer in 'les cybèles'. Ongelooflijk wat sommige mensen durven schrijven! Mij heeft het alvast geleerd om nooit zomaar af te gaan op een enkeling die zijn gal eens wil uitspuwen. Sylviane was een heel hartelijke vrouw die altijd klaar stond om te helpen en die FANTASTISCH kan koken. Hoe lekker hebben we er gegeten (elke avond). Ik was ook met een dochter, die weliswaar niet meer zo jong is, maar van kind-onvriendelijkheid heb ik geen minuut iets gemerkt. Integendeel. Het is een fantastische plek met mensen die héél erg hun best doen en van mij alle lof verdienen. Philippe is wat bedeesd maar je leert hem na een paar dagen beter kennen. Ik raad het zeker aan iedereen aan! Laat je niet beinvloeden door een enkele zuurpruim die -naar ik vermoed- slecht opgevoede kinderen heeft. Ga er heen en je zal het je niet beklagen. De streek is trouwens héél mooi, en er valt heel veel te beleven en te bezoeken

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

• 5Deurinck19-09-2010

absoluut af te raden met kinderen

De schijnbaar mooie kamers en goede commentaren op internet spraken ons aan, daarom boekten we een weekje in deze B&B. De kamers waren inderdaad mooi en ruim, maar de service vonden we behoorlijk ondermaats. Het was duidelijk dat de eigenaars niet opgezet zijn met kinderen in hun huis. Onze kinderen maakten zeker geen overdreven lawaai, maar we kregen al van bij het eerste ontbijt berispingen dat ze stil en rustig moesten zijn. Hou kleine kindjes, vol enthousiasme over een leuke vakantie in het vooruitzicht en een zwembad binnen handbereik, maar eens "stil en rustig"... Het ontbijt was miniem: stokbrood, confituur en één croissant per persoon. Eén maal hebben we de table d'hôtes uitgeprobeerd maar dat was één keer te veel want het eten was echt niet lekker: zeer vettig, en heel onaantrekkelijk geserveerd. De Dordogne streek is gelukkig zeer mooi, waardoor we toch een fijne week beleefden, maar we waren erg blij dat we de deur van les Cybles achter ons konden dichttrekken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10Jan D.02-04-2010

Een fantastische chambre d hotes

Wat een prachtige kamers, heerlijk eten, service en wat een gezelligheid! Wij komen zeker weer terug

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

Bed and Breakfast Les Cybèles info