Camping Les 3 Caupain

16 reviews over Camping Les 3 Caupain in het Nederlands

weinig te beleven

Van Geirt Liliane
6-11-2017

rustige camping maar in september al geen restaurant meer en ook geen baget te verkrijgen want zijn zoon was al op vakantie vertrokken... oud sanitair maar wel proper naast de camping een pretpark gekomen

Gereisd met partner in september 2017

geweldige camping

marie
16-8-2015

We hebben twee weken in een stacaravan gelogeerd en het ontzettend naar ons zin gehad.De camping word gerund door vader, zoon, moeder en dochter en zijn hartelijk en gastvrij. Elke dag word er iets georganiseerd, van een Franse bbq, disco tot een uitstapje naar een glasblazer en ook aan de oudere kinderen word gedacht in de vorm van een apart puberhonk.Het zwembad is mooi en schoon.Groot voordeel vond ik dat het nog niet omgetoverd is tot een Nederlandse enclave, dus je bent echt op vakantie. Le Bugue is een leuk dorpje waar genoeg te doen is en in de omgeving is ook genoeg te zien en beleven. Kortom we hebben een top tijd gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische camping

Wim Bakker
4-11-2014

Wij hebben hier hele fijne dagen gehad. Het weer was schitterend. We werden door vader en zoon heel hartelijk ontvangen. We hadden een mooie plaats (zelf uitgezocht) Het sanitair was keurig schoon De zwembaden waren geweldig. We hebben veel gezwommen en heerlijk liggen lezen op de ligbedden. Wat we jammer vonden dat je hier niet zo fijn kon fietsen. Naar het dorp en winkel ging goed maar verder geen fietspaden We konden ons niet zo vinden in het vorige commentaar van bezoekers. maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat wij zonder kinderen waren en in het na seizoen en dat het rustig was op de camping Maar volgend jaar blijven we langer

Gereisd met partner in oktober 2014

vreselijk

Pinky
22-8-2011

1 nacht was al haast te lang op deze camping, met vreselijke eigenaar die zichzelf nogal wat vond... vreselijk sanitair, wat waren we blij met ons toilet in de caravan. niet naar toe gaan, zoek een andere camping in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Niet nog eens

Mirjan
16-8-2011

Wij hebben hier de afgelopen 3 weken vertoefd. De plaatsen zijn afwisselend qua afmeting en zien er netjes uit. De een wat meer schaduw dan de ander. Sanitair is absoluut niet fris. In het hoogseizoen wordt er maar 1x per dag "schoongemaakt". Van een hogedrukspuit door de sanitaire ruimtes hebben ze hier nog nooit gehoord: kijk vooral niet om je heen wanneer je op het toilet zit. Douchen is een ramp: zodra een ander de kraan openzet (afwas/douchen) moet je snel wegspringen want je verbrandt levend. Waardeloos met jonge kinderen dus. Men spreekt zeer matig engels waardoor je nogal eens vastloopt als je een probleem of vraag hebt. Erg onvriendelijk en ongeinteresseerd. Richting de kinderen snauwen en in het zwembad mag zoals al eerder geschreven vooral heel veel niet. Als je dan al niet een duik of een sprong mag nemen zorg dan voor bijv. een glijbaan in het zwembad. Nee, wat ons betreft nooit weer en raden het ook echt af. Positief punt: prima ligging voor de nodige uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Simpele camping

Marijke
4-8-2011

Wij hebben hier een week gestaan. Het is een prima camping met aardige eigenaren en een fijn zwembad. Het is erg rustig. Voor jeugd is er niet veel te doen. Vooral Nederlandse jongeren zitten er niet veel en 's avonds is de camping uitgestorven. De plekken zijn heel wisselend, er zijn grote plekken met schaduw maar ook hele kleine hoekplekken of plekken zonder schaduw. De omgeving is erg mooi. Het sanitair vonden wij vies, het stonk er en werd niet vaak schoongemaakt. Ook de douches werken inderdaad niet altijd even goed en het is vervelend als je in het donker komt te staan als je 's avonds staat te douchen en het licht ineens uit gaat.

Gereisd met partner in juli 2011

Rustige camping

P Verhoef
28-7-2011

Afgelopen zomer een week geweest. Wat jammer is dat er vooraf moet worden afgerekend. Toiletten zijn schoon maar vervelend is dat het licht met een tijdschakelaar werkt. Ook bij de douches. Douches worden snel heel heet en dan weer koud. Vooral als er meerdere tegelijkertijd aan het douchen zijn.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Deze camping bezochten we in juli 2011 met onze kinderen van 5 en 8 jaar. Er was vooral heel veel wat niet mocht. In het zwembad mochten ze niet springen en met een bal of opblaasspeelgoed spelen. De kinderen werden erop aangesproken als ze rondjes fietsten op de camping en buiten spelen 's avonds om 21.30 uur werd afgestraft met een woedende campinggast die zelf slechts 5 minuten daarvoor gearriveerd was. Ook rustig een spelletje rummikub voor de tent werd niet meer getolereerd na 22.00 uur. Wij vonden het dus geen leuke campingeigenaar en een aantal kampeerders waren ook verre van sympathiek. Daarnaast vonden wij het sanitairgebouw ronduit vies met heel veel spinnewebben, haar en zelfs gebruikte tampons op de grond. Het eten in het campingrestaurant is matig. De eigenaar spreekt geen engels, zijn zoon een heel klein beetje.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Mooie ruime en rustige camping

van Deelen
5-7-2011

Prachtige camping met ruime sta-plekken. Het sanitair is netjes en vrij nieuw: helaas geen toiletbrillen aanwezig op de toiletpotten, en de douches zijn een ramp: vanwege de gedeelde waterleiding tussen douches en afwasruimte, is het zeer vervelend douchen als er iemand aan de andere kant de kraan open draait (acuut ijskoud of kokend heet water). Het zwembad ziet er ook heel nieuw uit, met mooie lichte tegels rondom. Helaas ontbreken de matrasjes op de zonne-bedden, waardoor het niet comfortabel is om hierop te gaan liggen met alleen een handdoek. Eigenaar erg vriendelijk, grote hoeveelheden folders en info verkrijgbaar over de hele Perigord, en elke dag voor 1 Euro een vers stokbrood af te halen bij de receptie. Voor rustzoekers een ideale plek om neer te strijken. (campinggasten veel fransen, enkele engelsen en nederlanders)

Gereisd met partner in juni 2011

Het echte Frankrijk gevoel!

Hans de Groot
29-10-2010

Zeer leuke, rustige camping gelegen in het sfeervolle hartje van de Dordogne. Genoeg te doen voor gezinnen met jonge kinderen en degenen die ook wat willen zien. Er is een leuke speeltuin en een zwembad speciaal voor kinderen. De campingeigenaar is vriendelijk en behulpzaam. In de plaats Le Bugue is genoeg te doen, zo heb je er een open lucht museum met diverse attracties voor alle leeftijden (Village du Bournat, aanrader!!), een 3 in 1 attractiepark: waterparadijs, kermis en dierenboerderij (Jacquou Parc) en een Aquarium met echte haaien! (Aquarium Perigord Noir)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Caupain in Le Bugue (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Caupain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.