Camping La Linotte

5.5Voldoende

Frankrijk, Aquitaine, Le Bugue (Dordogne)

5.5Voldoende

Meer camping info

54 reviews over Camping La Linotte

• 2019
    5Hans15-08-2019

Prachtig huis, erg slechte afhaal. Weinig te doen

Goede uitvalsbasis voor de regio maar ik heb het nog nooit zo een nummer gevoeld. De jonge dochter van de eigenaar die continu op het golfkarretje rijdt is bijzonder arrogant en maakte zelfs problemen met de gasten. Geen een keer is er gevraagd of het naar onze zin hadden. Bijzonder moeilijke communicatie in het Engels. Het afhaal eten was slecht de kipnuggets voor de kids waren tot twee keer toe bevroren. Mooi zwembad verder niet veel te doen voor kinderen. De omgeving is natuurlijk prachtig daar daarom waren we daar ook. De dames van het restaurant waren zeer vriendelijk maar het overige personeel was afstandelijk. Het washok was trouwens erg smerig en vies maar je kon wel altijd wassen . Wat ook vreemd was is dat de eigenaresse je niet eens een goeie reis wensen nadat je daar drie weken bent geweest. Al met al een bijzonder leuke vakantie gehad maar dat lag niet echt aan de camping. Elke ochtend super lekker vers brood

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7L. Bosboom03-02-2019

Mooi, maar niet voor oudere kinderen.

Mooie camping. Ruim. Groen, glooiend. Mooi uitzicht bij het zwembad. Leuk zwembad. Genoeg te doen in de omgeving. Onze kinderen van 11 en 13 hadden echter te weinig te doen. Er waren amper kinderen boven de 10 jaar. Zij vonden het dus te saai.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Sabine Schalkwijk31-01-2016

Geweldig in de natuur met vele voorzieningen! Top!

Prachtige rustige plek in de Dordogne gelegen boven het toeristische dorpje le Bugue. Een ware oase van rust. Stacaravans staan tussen de bomen in de schaduw apart gelegen van zwembad en andere activiteiten. Voor kids volop te beleven. Wordt iedere dag iets georganiseerd.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8Nynke09-09-2015

Geweldig!

We hebben echt genoten op La Linotte. Een niet al te grote camping met een prachtig en zeer schoon zwembad. De kinderen konden heerlijk voetballen op het panna veldje. We stonden op een prachtig plekje met onze stacaravan. Het is een zeer geschikte camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Elke ochtend vers stokbrood en croissantjes. Wat wil je nog meer....

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8meneer Nijeboer28-08-2014

leuke camping in mooie omgeving

Wij hadden een stacaravan, deze was prima in orde. Weinig Nederlanders (toen wij er waren). Rustig, wel wat animatie (frans) voor de kids. voetbalkooi, trampoline en een avond Zumba (Leuk!) Veel te zien in de omgeving. Dordogne is een mooie streek!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10kelly07-07-2014

God in Frankrijk, fantastisch

Dit jaar is la linotte overgenomen door de franse Sandrina en Franck. Zij weten wat de term 'god in Frankrijk' inhoudt. Franck is van orangine kok en dat proef je, wat kan die man heerlijk koken. Dat vond iedereen overigens. Ze doen er alles aan je thuis te laten voelen en te genieten van je vakantie, ze werken zo hard, wat een paradijs. Ons huisje (109) lag aan een grasweide waar geen eind aan leek te komen dus privacy ten top. Het zwembad is heerlijk, vooral voor kleintjes, stenen ook vrij ruw waardoor uitglijden bijna niet mogelijk is. Ook in de buurt is er zo ontzettend veel te doen. Drie weken geweest, met tranen in onze ogen dit paradijs verlaten. Voor herhaling vatbaar.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 7Andrea Koops02-08-2013

Mooie camping op mooie plek!

Dit jaar twee weken in een stacaravan op La Linotte gezeten. De caravan was mooi ruim (3 slaapkamers) en nieuw. De plek van de caravan was niet zo mooi, terwijl de rest van de camping wel erg mooi onder de bomen is gelegen. De dagelijkse wandeling naar het centrale deel van de camping was steil en heet (weinig schaduw). Het zwembad was wel erg leuk. Helaas geen ruime ligweide om het zwembad, wat spelen lastig maakt. In het water was het wel feest! De omgeving is prachtig en er is veel te doen! We komen wellicht nog eens terug met eigen tent!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8mevrouw Talstra27-07-2013

Rustig, kindvriendelijk, netjes (behalve sanitair)

Een prima camping voor jonge gezinnen. Het enige wat tegenviel was de staat van het sanitair bij het zwembad en restaurant. Verder prima, mooie stacaravan, mooie plekken en veel te doen in de omgeving!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8jeroenmeelt16-07-2013

Mooi rustig park met kinderen tot 10 jaar.

Le Bugue is erg mooi centraal gelegen in de Dordogne. Park La Linotte kleinschalig met een leuk zwembad. Wij hadden een luxe caravan met BBQ, vaatwasser en overdekt terras. Allemaal redelijk nieuw en staan erg privé opgesteld met soms een heerlijk uitzicht over de omgeving. De horeca stelt niets voor, ga hiervoor naar het dorp of gooi zelf een heerlijk stukje vlees op de BBQ.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8asma20-08-2012

Prima camping

Mooie camping op een heuvel. Wel dichte begroeiing dus meestel geen.weinig uitzicht. Mooie, schone en goed uitgeruste stacaravans. Winkeltje is basis, brood wordt vers afgebakken. Restaurantje matig, ga liever naar Le Menhir in Le Bugue voor een eenvoudige schotel. Mooi zwembad, oogt schoon, niet al te veel bedjes. Twee waterglijbanen. Alles bij elkaar kleinschalig opgezet voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Voor oudere kinderen/pubers niets te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Camping La Linotte info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel