Vakantiehuis Kuppens Cottage

21 reviews over Vakantiehuis Kuppens Cottage in het Nederlands

Fijne vakantie

Familie Claeys,
16-10-2018

Wij beleefden een toffe vakantie bij de familie Kuppens. De tuin biedt veel mogelijkheden voor de kinderen om zich uit te leven. Voetbal, tafeltennis, jeu de boule en natuurlijk het verzorgde zwembad. Het huisje lijkt van buiten klein maar is gezellig ingericht. Zeer behulpzame mensen die ons ook goed geholpen hebben toen oma was gevallen en de vakantie al zittend in een rolstoel heeft moeten doorbrengen. Tal van tips om in de buurt te gaan bezoeken. De dagen waren bloedheet maar 's avonds koelt het goed af zodat je toch ontspannen kon slapen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Janneke,
25-11-2017

Het was een fantastische vakantie. Alles klopte. We werden gastvrij ontvangen. De locatie was precies zoals beloofd .Het zwembad was prachtig en werd iedere dag schoongemaakt. In het huisje lag een map waar al bezienswaardigheden van de hele omgeving in zaten. Erg handig. We hebben ons geen moment verveeld en zijn zeker nog eens van plan om terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fantastisch verzorgde accommodatie, heerlijk!

Leo Drughorn,
29-6-2017

Schoon en goed onderhouden top-accommodatie. Volledig en comfortabel ingericht. Prachtig zwembad met ligstoelen, parasols en diverse water-attributen. Diverse goede- / redelijk geprijsde restaurants in de onmiddellijke omgeving. De uiterst vriendelijke eigenaren (een Nederlands echtpaar), doen er alles aan om het verblijf tot een succes te maken en dat is in ons geval zeker gelukt. Volgend jaar gaan we weer naar Kuppens Cottage!

Gereisd met partner in juni 2017

Ontspannende vakantie in een prima accommodatie

Eef en Filip,
24-3-2017

Wij verbleven hier met z'n tweetjes gedurende twee weken (mei-juni 2016). De eigenaars hebben ons hartelijk ontvangen en ook tijdens ons verblijf konden we steeds bij hen terecht. Qua locatie was het in deze periode in Le Bugue nog relatief rustig, maar toch is er in de omgeving voldoende te beleven, ook bij minder goed weer. Wij deden een aantal geslaagde uitstappen aan de hand van de uitgebreide documentatie van Mary & John.

Het huisje zelf is prima! Niet supermodern, maar erg netjes en voorzien van alle nodige comfort. De uitgebreide tuin met tuinmeubelen, bbq, hangmat, ... is heerlijk om in te vertoeven. En uiteraard is het zwembad ook den voltreffer: ook daar is alles comfort: ligbedden, speelgoed, extra toilet...

Kortom: dit vakantiehuisje is een prima uitvalsbasis maar ook een ideale setting om ter plaatse te blijven. Zowel voor koppels als voor (jonge) gezinnen, biedt het alles wat je nodig hebt voor een rustige, relaxte vakantie.

Winkels en dergelijke zijn op enkele minuten autorijden (centrum van het stadje).

Wij gaan in de toekomst zeker nog een keertje terug (samen met ons zoontje van nu 8 weken, die vorige jaar ginder zo'n 6 weken in de buik zat) :-)

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk, rust, mooie omgeving, huis perfect.

Tonny en Claudia
13-9-2016

Vanaf Utrecht is het goed te rijden in een dag.

Alles wat je nodig hebt, zowel primaire levensbehoefte als secundaire, op een paar minuten binnen bereik is met, de auto of fiets ander rijtuig..

Dat het huis, bedden, keuken etc. goed zijn. Relaxen en erop uit zijn zeer goed te combineren. Er genoeg info is van wat er allemaal te doen is.

Afstand naar het centrum (bakker) is te lopen maar is niet even heen en weer op je slippers.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig gebied en wat een gastvrijheid!

B. Jansen
11-7-2016

De gastheer en gastvrouw kennen de omgeving tot in detail. In de toeristische hoek hebben zij een up-to-date informatiehoek ingericht: heel handig voor het plannen van te ondernemen activiteiten.

De prijs-kwaliteit verhouding vonden wij erg gunstig, zeker in vergelijk met andere verhuurders in deze regio.

De cottage is van alle gemakken voorzien. Het zwembad is fantastisch!

Kuppens Cottage: Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk rustig met volop privacy. Van alle gemakken voorzien en super-schoon! Veel plezier gehad van het zwembad. Kuppens Cottage (Le Bugue) ligt prachtig centraal t.o.v. interessante dorpjes en steden met veel bezienswaardigheden. En niet te vergeten het heerlijke eten en drinken bij de plaatselijke restaurants en café's! We hebben genoten van de gastvrijheid van John en Mary Kuppens. Volgend jaar gaan we weer naar Kuppens Cottage, dat staat vast!

Marja van Eijk
26-4-2016

We waren voor de vierde keer in de gîte van John en Mary Kuppens en zoals elke keer was de ontvangst aller hartelijkst. Er staat een picknickmand klaar met wat etenswaren en een fles wijn. De keuken is perfect ingericht met alles wat je nodig hebt en meer, zoals een vaatwasser en magnetron. De woon- en zitkamer zijn gezellig ingericht, waar ook een tv./dvd-speler te vinden is. De slaapkamers hebben prima bedden en er zijn zowel boven als beneden een douche en toilet. Buiten kan je heerlijk zitten en er is een schitterend zwembad met ligstoelen. Bij het zwembad is een overkapping, waar je onder kan zitten, als de zon te warm wordt.IEr is ook een jeux de boulesbaan en een kinderspeeltoestel met schommel en glijbaan. Een echte aanrader dus voor een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in april 2016

Leo Drughorn
30-8-2015

De Gite waarin wij verbleven is compleet ingericht en heeft alle luxe die je in de vakantie maar kunt wensen. De keuken, de heerlijke bedden, zithoek met TV-DVD, Wifi en privacy. We hebben regelmatige verkoeling gezocht in het prachtige zwembad, dat van alle gemakken is voorzien. ligbedden, parasols, douche en sanitair. En niet te vergeten, de overkapping aan het einde van het zwembad, waar je heerlijk in de schaduw kunt genieten van alle luxe en rust. Oh ja... geweldig attent was de goed gevulde picknick mand bij aankomst, met enkele lekkernijen en een goede fles wijn. Tja... en wat was er minder goed...? Na lang nadenken, kan ik niets bedenken. We hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2015

Een aanrader!

Karen Bunschoten
9-9-2014

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad! Hartelijk en warm ontvangen door John en Mary de gite is prima, heerlijke bedden en in de keuken alles te vinden wat je maar kan bedenken. De tuin is heerlijk met zon en schaduw en de kinderen maar ook wij hebben genoten van het heerlijke zwembad. In de omgeving is genoeg te doen en te zien.

Het was een top vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kuppens Cottage in Le Bugue (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kuppens Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.