Kasteel Barayre

Kasteel
Kasteel Barayre
9,2

29 reviews over Kasteel Barayre in het Nederlands

In één woord fantastisch!

Renee de Vries
1-9-2010

Bij aankomst bleek het kasteel nog mooier te zijn dan de website al laat zien. En een werkelijk schitterende tuin, heerlijk zwembad met weids uitzicht op het glooiende landschap en heel veel buitenruimte. Een warme ontvangst door Jeske en Vincent welke ons ook voorzagen van bijvoorbeeld tomaten en courgettes uit de moestuin. De slaapkamers zijn allemaal zeer smaakvol en romantisch ingericht. Het hele kasteel ademt romantiek uit. Wij hebben er mijn vaders tachtigste verjaardag gevierd met de hele familie (in leeftijd variërend van 7 tot 80) en het was elke dag een groot feest, mede dankzij deze prachtige locatie. Het terras biedt genoeg ruimte om aan een lange tafel (jammer genoeg plastic, maar dat is dan ook het enige minpuntje) met z'n allen (15) te eten, praten, drinken en verder is er überhaupt een zee van ruimte om te vertoeven. Boek lezen onder een appel- of perenboom, partijtje tafeltennis, zwemmen, zonnen, spelletjes, ach....Zeer zeker een plek om nogmaals naartoe te gaan!!!

Mooie ambiance in rustige omgeving

mj dijkstra
11-12-2009

Mijn "verwenweek" in kasteel Barayre afgelopen mei, was erg fijn. Beslist een aanrader.

Jeske en Vincent zijn warme mensen en uitstekende gastvrouw en gastheer die ons (wij waren met z'n) vieren ook echt verwend hebben.

Wij hebben mooie tochtjes gemaakt, gewandeld in een prachtige omgeving en lekker gezwommen.

Het weer werkte daar zeker aan mee.

Het kasteel is echt de moeite waard, met prachtige tuin en mooi terras.

Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

Kasteel Barayre, is een geweldige plek,

Dinkgreve
19-8-2009

het overtrof de verwachtingen. Onze kleindochter dacht dat zij in een sprookjeskasteel beland was.

Na een hartelijk welkom door de beheerders hebben wij een heerlijke 14 dagen gehad met de kinderen en kleinkinderen.

De inrichting is in de stijl van het kasteel, maar de moderne snufjes onderbreken niet. Het terras achter is heerlijk. Je kunt er lekker relaxen, barbecuen enz. .

In de ruime kasteeltuin, voorzien van schommel en zandbak voor de allerkleinste, zijn de kinderen druk geweest met het zoeken van vlinders, libellen, salamanders enz. .

Van de beheerders hebben we diverse keren verse tomaten, aubergines, gourgettes en kruiden gekregen. Ook hebben we regelmatig in de pruimentuin pruimen geplukt en gegeten.

Wij hebben vollop genoten van het zwembad, (goed beveiligd met hek en alarm).

De omgeving is pitoresk, met zijn vele kleine dorpjes en nog niet zo heel toeristich.

een droom die werkelijkheid wordt

ruud bovelander
10-8-2009

Dit kasteel is schitterend gelegen. Middenin de glooiende velden met wijnranken en zonnebloemen. De inrichting van het kasteel overtreft alle verwachtingen. Gedetailleerde inrichting maakt dit avontuur volledig. De gastvrijheid van het beheerders echtpaar geeft de puntjes op de I. Kindbeschermende beveiliging op het zwembad (omheind) geeft aan dat ook aan de technische details is gedacht. Omgeven door een schitterende en enorm grote tuin. Familiefeestje of met het gezing echt genieten, dit is de plek.

Zijn in Barayre geweest in mei 2009. Waren daar met 2 families waaronder 5 kinderen en 4 volwassenen. We hebben ons prima vermaakt, maar moet ook zeggen dat we van de 7 dagen 5 dagen schitterend weer hebben gehad. De buurt is leuk en afwisselend, je hebt wel echt een auto nodig. De beheerders waren vriendelijk en niet te aanwezig. Alleen op die momenten dat er een vraag is, dan waren ze er. Wij vinden het een echt aanrader. Heb bijna alles een 9 of 10 gewaardeerd, behalve de inrichting, dat is niet zo onze smaak, maar er ontbreekt niets. Klein puntje van commentaar, niet voldoende ligbedden bij het zwembad (misschien inmiddels opgelost!!!) en ben wel een internet freak, dus had graag een mogelijkheid gehad om af en toe van wifi gebruik te maken. In 1 woord, een aanrader.

topplek om naar teug te keren!

Ronald Rier
7-7-2009

Voor ieder wat wils: Rust, ruimte en natuur en voor cultuursnuivers zijn er middeleeuwse stadjes als Monflaquin waar veel te beleven valt.

Ook kinderen halen hier hun hart op in het heerlijke zwembad of spelend in de immens prachtige tuin.

Daarnaast is er fijne(nederlandse) service; warme mensen die altijd voor de gasten klaarstaan zonder opdringerig te worden.

Kortom: toplocatie om naar terug te keren.

Een echte kasteelbeleving

L. Ansems
6-7-2009

Grote ruimten, dikke muren, torenkamers, grote haard, geheime trap, bijpassende inrichting voor een echt kasteelgevoel. Voorzieningen keuken en badkamer goed. Wij gebruikten het als 2 appartementen, er zijn boven en beneden keuken en badkamer. Leuk met vrienden of familie. Groot terrein met afgeschermd zwembad. Omgeving minder toeristisch maar genoeg te beleven. Ook in winter een week geweest, erg knus.

een aanrader!

marion der kinderen
5-7-2009

Kateel barrayre is een heerlijke plek om te relaxen, te genieten van de rust en de prachtige omgeving. De beheerders zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Een aanrader!

Marion der Kinderen

heerlijke ontspannende plek

kim van veen
2-7-2009

Heerlijke plek, in prachtige omgeving, veel wandelmogelijkheden, maar ook veel mooie dorpjes vlakbij om te bezoeken. Zeer kindvriendelijk door de ruimte, de vriendelijke atmosfeer, het heerlijke zwembad, maar ook de sfeervolle sfeer in het kasteel die oude tijden doet herleven. Groet Kim van Veen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Barayre in Laussou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Barayre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.