Kasteel Barayre

Kasteel
Kasteel Barayre
9,2

1 review over Kasteel Barayre in het Nederlands

Pracht plek met veel ruimte in en om

Ynze en Margriet Rijken
7-8-2013

Uitstekendd lokatie voor een gezinsvakantie van 3 generaties, tussen 0 en 70 jaar.

Landelijk gelegen met een heerlijk zwembad met zicht op de koeien in het naastliggende veld.

Het feit dat het verblijf een oud kasteel is maakte het extra aantrekkelijk.

De wasservice van de beheerders was ideaal.

Het huis is voorzien van alle gemakken met ook ruim voldoende pannen potten, bestek etc.

Een minpuntje slechts, degenen die in de torenkamers sliepen klaagden over de bedden met kuilen.

Je kunt in de omgeving prima wandelen, fietsen, kastelen bezoeken en oude stadjes bezoeken

Daan en Marjolein, Beheerder, 18-8-2013
Beste Ynze en Margriet, dank voor jullie mooie beoordeling! Op zolder lagen trouwens nog een heleboel extra matrassen van verschillende materialen. Volgende keer even een andere uitzoeken! Tot ziens, Daan en Marjolein

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Barayre in Laussou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Barayre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.