Kasteel Barayre

7 reviews over Kasteel Barayre in het Nederlands

Alles perfect!

Sasja
8-8-2016

We hebben een geweldig week gehad in kasteel Barayre.Met 6 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 0 tot 13. Het is nog mooier dan de foto's weergeven! Alle slaapkamers zijn prachtig ingericht. Zwembad heerlijk, super schoon met weinig chloor en goed afgeschermd dus erg veilig voor kleine kinderen. De bioscoop heeft prachtig beeld en geluid en heerlijke echte bioscoopstoelen. (Wel even zelf dvd's meenemen voor kinderen). Tuin super groot, altijd wel schaduwplekje te vinden. Veel leuke dorpjes met ochtend -en avondmarkten in de buurt. Kortom geen minuut verveeld.

Puur genieten

Cindy Van Velthoven
8-7-2016

Prachtige locatie. Mooi onderhouden tuin en zwembad. Alles zeer netjes en in orde. Puur genieten.

Gaan we nog eens doen.

Henry
6-9-2011

We hebben een week lang genoten in kasteel Barayre, met 6 volwassenen en 8 kinderen (leeftijd 1-9 jaar).

Kasteel Barayre, is een geweldige plek,

Dinkgreve
19-8-2009

het overtrof de verwachtingen. Onze kleindochter dacht dat zij in een sprookjeskasteel beland was.

Na een hartelijk welkom door de beheerders hebben wij een heerlijke 14 dagen gehad met de kinderen en kleinkinderen.

De inrichting is in de stijl van het kasteel, maar de moderne snufjes onderbreken niet. Het terras achter is heerlijk. Je kunt er lekker relaxen, barbecuen enz. .

In de ruime kasteeltuin, voorzien van schommel en zandbak voor de allerkleinste, zijn de kinderen druk geweest met het zoeken van vlinders, libellen, salamanders enz. .

Van de beheerders hebben we diverse keren verse tomaten, aubergines, gourgettes en kruiden gekregen. Ook hebben we regelmatig in de pruimentuin pruimen geplukt en gegeten.

Wij hebben vollop genoten van het zwembad, (goed beveiligd met hek en alarm).

De omgeving is pitoresk, met zijn vele kleine dorpjes en nog niet zo heel toeristich.

Zijn in Barayre geweest in mei 2009. Waren daar met 2 families waaronder 5 kinderen en 4 volwassenen. We hebben ons prima vermaakt, maar moet ook zeggen dat we van de 7 dagen 5 dagen schitterend weer hebben gehad. De buurt is leuk en afwisselend, je hebt wel echt een auto nodig. De beheerders waren vriendelijk en niet te aanwezig. Alleen op die momenten dat er een vraag is, dan waren ze er. Wij vinden het een echt aanrader. Heb bijna alles een 9 of 10 gewaardeerd, behalve de inrichting, dat is niet zo onze smaak, maar er ontbreekt niets. Klein puntje van commentaar, niet voldoende ligbedden bij het zwembad (misschien inmiddels opgelost!!!) en ben wel een internet freak, dus had graag een mogelijkheid gehad om af en toe van wifi gebruik te maken. In 1 woord, een aanrader.

topplek om naar teug te keren!

Ronald Rier
7-7-2009

Voor ieder wat wils: Rust, ruimte en natuur en voor cultuursnuivers zijn er middeleeuwse stadjes als Monflaquin waar veel te beleven valt.

Ook kinderen halen hier hun hart op in het heerlijke zwembad of spelend in de immens prachtige tuin.

Daarnaast is er fijne(nederlandse) service; warme mensen die altijd voor de gasten klaarstaan zonder opdringerig te worden.

Kortom: toplocatie om naar terug te keren.

heerlijke ontspannende plek

kim van veen
2-7-2009

Heerlijke plek, in prachtige omgeving, veel wandelmogelijkheden, maar ook veel mooie dorpjes vlakbij om te bezoeken. Zeer kindvriendelijk door de ruimte, de vriendelijke atmosfeer, het heerlijke zwembad, maar ook de sfeervolle sfeer in het kasteel die oude tijden doet herleven. Groet Kim van Veen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Barayre in Laussou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Barayre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.