Kasteel Barayre

1 review over Kasteel Barayre in het Nederlands

een aanrader!

marion der kinderen
5-7-2009

Kateel barrayre is een heerlijke plek om te relaxen, te genieten van de rust en de prachtige omgeving. De beheerders zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Een aanrader!

Marion der Kinderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Barayre in Laussou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Barayre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.