Prachtig kasteeltje in een prachtige omgeving.

Kasteel Barayre

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Elvira

Prachtig kasteeltje in een prachtige omgeving.

Elvira,
8-8-2013

We zijn hier met 4 jonge gezinnen in juli geweest.

De locatie is prachtig, met de moderne gemakken maar toch de authentieke details zijn bewaard gebleven.

De kamers zijn ruim en koel, 2 ruime badkamers ( bij volledige bezetting zijn 2 badkamers te weinig) .

Mooi terras met voldoende parasols en een prachtige parktuin met een mooie vijver (omheind) vol met kwakende kikkers, grote oude bomen en schommel.

Het zwembad is groot genoeg en grenst aan een wei met koeien die regelmatig een kijkje komen nemen. Het zwembad is voorzien van een alarm (kleine kinderen) en word iedere dag goed onderhouden.

De beheerders wonen in de bijgebouwen en zijn er indien je ze nodig zou hebben, ze waren heel flexibel en behulpzaam.

De omgeving is echt heel erg mooi met hele leuke dorpjes/ stadjes in de buurt. Een groot zwemmeer ligt op ca 11 km afstand.

Verder is het een pluspunt dat het nog niet zo super toeristisch is.

Minpunt: aantal spinnen en spinnenwebben. Maar hoort er ook wel weer bij!

Gereisd met vrienden in juli 2013