Voor het ware Prinsen- en Prinsessengevoel !

Kasteel Barayre

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Stephanie Coolen - de Gouw

Voor het ware Prinsen- en Prinsessengevoel !

Stephanie Coolen - de Gouw,
10-9-2010

Waar zal ik beginnen. Het is echt zo mooi als op de foto's, alles authentiek en met liefde herstelt en ingericht. De tomaten van Jeske en de heerlijke maaltijden die zij en Vincent voor ons gekookt hebben. Het verkoelde zwembad, het prachtige uitzicht, de rust en de Zevenslapers.

De omgeving die nog niet van toeristen overloopt, maar toch een gezellige uitstraling heeft. De leuke Bastidesteden.

Een fantastische locatie voor als je met de familie ertussen uit wilt of wat te vieren hebt. Van alle moderne gemakken voorzien.

Graag zouden we als we de volgende keer terugkomen een mooie houten terrasset willen zien :-) ... .dat plastiek kan echt niet !

Gereisd met vrienden in augustus 2010