Een zeer geslaagde en ontspannen vakantieweek!

Kasteel Barayre

Bekijk alle reviews

Review geschreven door maria

Een zeer geslaagde en ontspannen vakantieweek!

maria
22-10-2017

Heerlijke vakantieweek gehad in oktober met schitterend weer! De beheerders Daan en Marjolein waren een uitstekende gastheer en -vrouw, die er steeds waren als dat nodig of prettig was, maar die ook zorgden dat we onze privacy hielden. Kinderen en kleinkinderen (3, 5, 8 en 12 jaar) vermaakten zich zo goed in zwembad, bioscoop, met voetballen, tafeltennis en nog veel meer dat we veel te weinig tijd hadden om er op uit te trekken. Daarom direct voor volgend jaar opnieuw geboekt (cadeau van de kinderen voor ons 45-jarig huwelijksfeest!). Is er een beter bewijs van een geslaagde vakantie?