Kasteel Barayre

Review geschreven door Sasja

Alles perfect!

Sasja
8-8-2016

We hebben een geweldig week gehad in kasteel Barayre.Met 6 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 0 tot 13. Het is nog mooier dan de foto's weergeven! Alle slaapkamers zijn prachtig ingericht. Zwembad heerlijk, super schoon met weinig chloor en goed afgeschermd dus erg veilig voor kleine kinderen. De bioscoop heeft prachtig beeld en geluid en heerlijke echte bioscoopstoelen. (Wel even zelf dvd's meenemen voor kinderen). Tuin super groot, altijd wel schaduwplekje te vinden. Veel leuke dorpjes met ochtend -en avondmarkten in de buurt. Kortom geen minuut verveeld.