Fijn kasteel in een schitterend gebied

Review geschreven door Joop Blom

Fijn kasteel in een schitterend gebied

Joop Blom
4-8-2016

Wij waren er met de hele familie: opa (83), paps en mams (50+), twee dochters (20+) met vriendjes, ouders (50+) en zus (19) van een van de vriendjes en zoon (18). Alles was perfect: de toezichthouders, Marjolein en Daan, fantastische mensen, de slaapplekken, de bloementuin en het bos eromheen, het verwarmde zwembad en de gezamenlijke maaltijden aan de tafel buiten, dankzij de kookkunsten van de mannen en de roem van de lui toekijkende vrouwen. Na de volle maag wilden wij naar oud gebruik muziek maken en omdat er geen piano stond (jammer) leenden de toezichthouders hun elektrische keybord uit (aardig). Wat zal ik meer zeggen - na deze verkwikkende vakantie is onze productiviteit weer tot ongekende hoogte gestegen (commentaar van opa). O ja, we hebben ook in verschillende dorpen aan lange tafels gegeten en lo and behold, wie troffen wij daar op een avond aan? Daan en Majolein. De wereld is klein.