Vakantie vol verrassingen!

Review geschreven door Frieda

Vakantie vol verrassingen!

Frieda,
17-5-2015

Met twee gezinnen hebben we een heerlijke meivakantie beleefd in ´een echt kasteel´. Wat een prachtig plekje in een schitterende omgeving. Het kasteelleven is ons erg goed bevallen en bracht sprookjes tot leven. De ruimtes zijn comfortabel en sfeervol ingericht en heerlijk groot.

We hebben intens genoten van de schitterende natuur om het kasteel heen. Dagelijks werden we verrast door prachtige vogels en andere dieren die zich - heel begrijpelijk - ook heerlijk thuis voelen in dit gebied.

Het beheerdersechtpaar stond altijd voor ons klaar en bieden absoluut een toegevoegde waarde aan het verblijf hier. Het ritje in de Eend was een van de vele leuke extraatjes die ze ons aanboden.

De kasteelheer en - dame verbleven tijdens onze vakantie ook op het domein. Dit heeft absoluut geen afbreuk gedaan aan ons gevoel van privacy. Je zit hier heerlijk vrij en het is wat ons betreft een aanrader voor een kleine groep.

Gereisd met vrienden in mei 2015