Prachtig kasteel op een prachtige locatie

Review geschreven door Renée

Prachtig kasteel op een prachtige locatie

Renée,
30-9-2014

In augustus heb ik met een groep van 13 vrienden Chateau Barayre bezocht. We hebben de hele week onze ogen uitgekeken. Iedere kamer is voorzien van een prachtig uitzicht. De authentieke elementen van het middeleeuwse chateau zijn prachtig bewaard gebleven en de ruimtes zijn van alle moderne gemakken voorzien. Het beddengoed, de keukens, kamers en badkamers waren brandschoon. En het terras biedt voldoende plek voor zeker 14 personen. Ook het zwembad is voorzien van voldoende ligstoelen, is schoon en heeft een prachtig uitzicht. Ook is er meer dan genoeg ruimte om te voetballen, tennissen of te tafeltennissen.

De opzichters waren zowel tijdens het plannen van onze vakantie als tijdens ons bezoek zeer behulpzaam en gastvrij. Zo hebben wij op hun aanraden verschillende activiteiten ondernomen (wijnproeverij, avondmarkt, marktjes in de buurt) en zijn wij de laatste avond samen gaan eten bij een leuk restaurantje in de buurt.

Wij hebben een topweek gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2014