Kasteel Barayre

Tonen op kaart

32 reviews over Kasteel Barayre

• 2019
    8Henk Van Thuyne09-08-2019

Relaterende vakantie in unieke locatie.

Zeer mooie locatie en vriendelijke beheerders.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Karlijn20-06-2019

Super!

Wat een prachtig kasteel met een even zo mooie tuin, lieve gastheer en -dame en heerlijk verblijf hebben wij hier gehad. In de tot feestruimte omgebouwde schuur hebben wij hier een heel goed feest kunnen bouwen. Wij komen graag nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Sabrina Leeuwenburgh06-05-2019

Wij hebben een fantastische week gehad!

Barayre is een sprookjesachtig kasteel in een heel mooie omgeving. De tuin en het uitzicht zijn fantastisch! Het zwembad en de ligging daarvan maken het plaatje compleet. De beheerders Jaap en Rachna zijn heel vriendelijk en hebben ons hartelijk ontvangen.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Luus vreeburg15-05-2018

Onvergetelijk

Het was hier Fantastisch!!! Met onze kinderen en kleinkinderen een heerlijke 14 dagen gehad!!! Daan en Marjolein waren top en het kasteel.....onvergetelijk!!! De kleinkinderen van 8,7,5,4 en 4 waren de ridders en de prinsessen. Het zwembad, de bios en de heerlijke spellen o.a. kubbspel en tafeltennis waren geweldig!! Nogmaals...een sprookje!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9maria22-10-2017

Een zeer geslaagde en ontspannen vakantieweek!

Heerlijke vakantieweek gehad in oktober met schitterend weer! De beheerders Daan en Marjolein waren een uitstekende gastheer en -vrouw, die er steeds waren als dat nodig of prettig was, maar die ook zorgden dat we onze privacy hielden. Kinderen en kleinkinderen (3, 5, 8 en 12 jaar) vermaakten zich zo goed in zwembad, bioscoop, met voetballen, tafeltennis en nog veel meer dat we veel te weinig tijd hadden om er op uit te trekken. Daarom direct voor volgend jaar opnieuw geboekt (cadeau van de kinderen voor ons 45-jarig huwelijksfeest!). Is er een beter bewijs van een geslaagde vakantie?

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Sasja08-08-2016

Alles perfect!

We hebben een geweldig week gehad in kasteel Barayre.Met 6 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 0 tot 13. Het is nog mooier dan de foto's weergeven! Alle slaapkamers zijn prachtig ingericht. Zwembad heerlijk, super schoon met weinig chloor en goed afgeschermd dus erg veilig voor kleine kinderen. De bioscoop heeft prachtig beeld en geluid en heerlijke echte bioscoopstoelen. (Wel even zelf dvd's meenemen voor kinderen). Tuin super groot, altijd wel schaduwplekje te vinden. Veel leuke dorpjes met ochtend -en avondmarkten in de buurt. Kortom geen minuut verveeld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Joop Blom04-08-2016

Fijn kasteel in een schitterend gebied

Wij waren er met de hele familie: opa (83), paps en mams (50+), twee dochters (20+) met vriendjes, ouders (50+) en zus (19) van een van de vriendjes en zoon (18). Alles was perfect: de toezichthouders, Marjolein en Daan, fantastische mensen, de slaapplekken, de bloementuin en het bos eromheen, het verwarmde zwembad en de gezamenlijke maaltijden aan de tafel buiten, dankzij de kookkunsten van de mannen en de roem van de lui toekijkende vrouwen. Na de volle maag wilden wij naar oud gebruik muziek maken en omdat er geen piano stond (jammer) leenden de toezichthouders hun elektrische keybord uit (aardig). Wat zal ik meer zeggen - na deze verkwikkende vakantie is onze productiviteit weer tot ongekende hoogte gestegen (commentaar van opa). O ja, we hebben ook in verschillende dorpen aan lange tafels gegeten en lo and behold, wie troffen wij daar op een avond aan? Daan en Majolein. De wereld is klein.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Isabelle Van Elsacker23-07-2016

Een SUPERvakantie

Fantastisch mooie locatie, prachtig kasteeltje met heuse oprijlaan (heerlijk voor de kids om verstoppertje te spelen, zich te verkleden als echte edellieden dankzij de beschikbare verkleedkist), ruim en koel zwembad, héél erg vriendelijke uitbaters Daan en Marjolein die je ten allen tijde bijstaan met info en hulp, leuke restaurantjes in de buurt, overal vriendelijke mensen...gewoon niets slechts te vermelden!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Cindy Van Velthoven08-07-2016

Puur genieten

Prachtige locatie. Mooi onderhouden tuin en zwembad. Alles zeer netjes en in orde. Puur genieten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Sintfilm17-06-2016

Sfeervolle toplocatie, echt een aanrader!!

Vriendelijke behulpzame beheerders, uitgebreide inventaris. Complete keuken accessoires. Prima bedden, netjes verzorgd. Wij hadden de eer de première van de huis bioscoop te mogen bijwonen. Het was een toplocatie voor het opnemen van onze nieuwe film : Sinterklaas en de verloren herinnering. Daan, nog bedankt voor de service van de drone opnames.

Gereisd met vrienden in juni 2016

2 tips over Kasteel Barayre

• hennie elzenga, 30-05-2012

Het kasteel is,wanneer het in zijn geheel wordt gehuuurd, gebleken zeer geschikt te zijn voor een groot gezelschap. Wij hebben er met 4 generaties (14 volwassenen en 2 peuters) een zeer geslaagde week gehad.

• robinentara, 21-05-2012

De reis vanuit Nederland niet in 1 keer maken, maar overnacht onderweg 1 keer. Zeker in het hoogseizoen staan er veel files.

0 vragen over Kasteel Barayre

Kasteel info