Kasteel Barayre

KasteelWeer vandaag25°13°
Kasteel Barayre
9,2

28 reviews over Kasteel Barayre in het Nederlands

Een zeer geslaagde en ontspannen vakantieweek!

maria, 22-10-2017

Heerlijke vakantieweek gehad in oktober met schitterend weer! De beheerders Daan en Marjolein waren een uitstekende gastheer en -vrouw, die er steeds waren als dat nodig of prettig was, maar die ook zorgden dat we onze privacy hielden. Kinderen en kleinkinderen (3, 5, 8 en 12 jaar) vermaakten zich zo goed in zwembad, bioscoop, met voetballen, tafeltennis en nog veel meer dat we veel te weinig tijd hadden om er op uit te trekken. Daarom direct voor volgend jaar opnieuw geboekt (cadeau van de kinderen voor ons 45-jarig huwelijksfeest!). Is er een beter bewijs van een geslaagde vakantie?

Alles perfect!

Sasja, 8-8-2016

We hebben een geweldig week gehad in kasteel Barayre.Met 6 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 0 tot 13. Het is nog mooier dan de foto's weergeven! Alle slaapkamers zijn prachtig ingericht. Zwembad heerlijk, super schoon met weinig chloor en goed afgeschermd dus erg veilig voor kleine kinderen. De bioscoop heeft prachtig beeld en geluid en heerlijke echte bioscoopstoelen. (Wel even zelf dvd's meenemen voor kinderen). Tuin super groot, altijd wel schaduwplekje te vinden. Veel leuke dorpjes met ochtend -en avondmarkten in de buurt. Kortom geen minuut verveeld.

Fijn kasteel in een schitterend gebied

Joop Blom, 4-8-2016

Wij waren er met de hele familie: opa (83), paps en mams (50+), twee dochters (20+) met vriendjes, ouders (50+) en zus (19) van een van de vriendjes en zoon (18). Alles was perfect: de toezichthouders, Marjolein en Daan, fantastische mensen, de slaapplekken, de bloementuin en het bos eromheen, het verwarmde zwembad en de gezamenlijke maaltijden aan de tafel buiten, dankzij de kookkunsten van de mannen en de roem van de lui toekijkende vrouwen. Na de volle maag wilden wij naar oud gebruik muziek maken en omdat er geen piano stond (jammer) leenden de toezichthouders hun elektrische keybord uit (aardig). Wat zal ik meer zeggen - na deze verkwikkende vakantie is onze productiviteit weer tot ongekende hoogte gestegen (commentaar van opa). O ja, we hebben ook in verschillende dorpen aan lange tafels gegeten en lo and behold, wie troffen wij daar op een avond aan? Daan en Majolein. De wereld is klein.

Een SUPERvakantie

Isabelle Van Elsacker, 23-7-2016

Fantastisch mooie locatie, prachtig kasteeltje met heuse oprijlaan (heerlijk voor de kids om verstoppertje te spelen, zich te verkleden als echte edellieden dankzij de beschikbare verkleedkist), ruim en koel zwembad, héél erg vriendelijke uitbaters Daan en Marjolein die je ten allen tijde bijstaan met info en hulp, leuke restaurantjes in de buurt, overal vriendelijke mensen...gewoon niets slechts te vermelden!

Puur genieten

Cindy Van Velthoven, 8-7-2016

Prachtige locatie. Mooi onderhouden tuin en zwembad. Alles zeer netjes en in orde. Puur genieten.

Sfeervolle toplocatie, echt een aanrader!!

Sintfilm, 17-6-2016

Vriendelijke behulpzame beheerders, uitgebreide inventaris. Complete keuken accessoires. Prima bedden, netjes verzorgd. Wij hadden de eer de première van de huis bioscoop te mogen bijwonen. Het was een toplocatie voor het opnemen van onze nieuwe film : Sinterklaas en de verloren herinnering. Daan, nog bedankt voor de service van de drone opnames.

fantastische locatie in een mooie omgeving

marott, 16-6-2016

Daan heeft een kleine bioscoop gebouwd dat was een leuke ervaring

Schitterende locatie, prachtige natuur!

Vermeulen, 9-6-2016

De omgeving is prachtig, het kasteel sprookjesachtig. Je waant je echt in de geschiedenis, alle faciliteiten zijn aanwezig zoals mooi zwembad, goeie badkamers en een prachtige tuin. De omgeving leent zich goed voor uitstapjes zowel met als zonder kinderen. De Hollandse beheerders zorgen ervoor dat het ons aan niks ontbreekt. Al met al een plek om heerlijk te onthaasten.

Een stukje paradijs op aarde

Richard van Wingerden, 6-10-2015

Met vier jonge gezinnen hebben we twee geweldige weken gehad in dit stukje paradijs op aarde. Het karakteristieke kasteel is sfeervol, koel en heerlijk ruim. De omgeving is wijds en gewoonweg prachtig. Je waant je compleet in een andere wereld.

De service van Daan en Marjolein (de beheerders) is een luxe en hun informatie over de omgeving is zeer waardevol als je erop uit wilt (wijnproeverij, (avond)markt, grotten, kano varen en nog veel meer).

Kortom, een super plek, waar we graag nog eens terugkomen!

Vakantie vol verrassingen!

Frieda, 17-5-2015

Met twee gezinnen hebben we een heerlijke meivakantie beleefd in ´een echt kasteel´. Wat een prachtig plekje in een schitterende omgeving. Het kasteelleven is ons erg goed bevallen en bracht sprookjes tot leven. De ruimtes zijn comfortabel en sfeervol ingericht en heerlijk groot.

We hebben intens genoten van de schitterende natuur om het kasteel heen. Dagelijks werden we verrast door prachtige vogels en andere dieren die zich - heel begrijpelijk - ook heerlijk thuis voelen in dit gebied.

Het beheerdersechtpaar stond altijd voor ons klaar en bieden absoluut een toegevoegde waarde aan het verblijf hier. Het ritje in de Eend was een van de vele leuke extraatjes die ze ons aanboden.

De kasteelheer en - dame verbleven tijdens onze vakantie ook op het domein. Dit heeft absoluut geen afbreuk gedaan aan ons gevoel van privacy. Je zit hier heerlijk vrij en het is wat ons betreft een aanrader voor een kleine groep.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Barayre in Laussou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Barayre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Barayre scoort een 9.2 uit 10 op basis van 28 reviews.