Villa

2008

Mooie villa

kris mink
12-8-2008

prachtige villa met veel plaatst binnen. Ruime kamers en goed onderhouden huis. Dichtbij Auchan,lidl,aldi,... Ook in het dorpje kan je vanalles verkrijgen.Naast een mooi zwembad nog een heel grote grasweide om te spelen.De jacuzzi mag er ook zijn.Zwembad kan afgesloten worden wat goed is voor de kleine kinderen.Beheerster woont naast villa en staat altijd klaar om te helpen.Deze heeft ook voor een hekje gezorgd zodat kids niet van de trap konden. Kortom : weinig negetiefs te zeggen over deze villa. Indien het weer het toelaat is dit een iedeale villa om met grote familie of vrienden te bezoeken. (BE -WVL)

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig huis, heerlijk zwembad

van winden
21-7-2008

prachtig huis, mooie inrichting. buiten veel "rommel", oude spullen die zijn blijven liggen. Veel haren van een hond binnen (hond van de beheerster of vorige huurders?) Veel trappen, dus opletten met kleine kinderen. Buitenkeuken heeft een plafond op 1.70m en koektoestel werkt maar deels. Het " poolhouse" is feitelijk een souterain waar 2 slaapkamers en een douche in zijn gemaakt. Prima, maar niets vergeleken met het comfort van de villa. De kwaliteit van een en ander laat te wensen over, maar het plekje met zwambad is super.

Gereisd Familie in juli 2008

Villa info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Le Jardin de Stéphanie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Jardin de Stéphanie in Latresne , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Jardin de Stéphanie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.