Reviews over Latresne

Mooie villa

kris mink,
    12-8-2008

prachtige villa met veel plaatst binnen. Ruime kamers en goed onderhouden huis. Dichtbij Auchan,lidl,aldi,... Ook in het dorpje kan je vanalles verkrijgen.Naast een mooi zwembad nog een heel grote grasweide om te spelen.De jacuzzi mag er ook zijn.Zwembad kan afgesloten worden wat goed is voor de kleine kinderen.Beheerster woont naast villa en staat altijd klaar om te helpen.Deze heeft ook voor een hekje gezorgd zodat kids niet van de trap konden. Kortom : weinig negetiefs te zeggen over deze villa. Indien het weer het toelaat is dit een iedeale villa om met grote familie of vrienden te bezoeken. (BE -WVL)

prachtig huis, heerlijk zwembad

van winden,
    21-7-2008

prachtig huis, mooie inrichting. buiten veel "rommel", oude spullen die zijn blijven liggen. Veel haren van een hond binnen (hond van de beheerster of vorige huurders?) Veel trappen, dus opletten met kleine kinderen. Buitenkeuken heeft een plafond op 1.70m en koektoestel werkt maar deels. Het " poolhouse" is feitelijk een souterain waar 2 slaapkamers en een douche in zijn gemaakt. Prima, maar niets vergeleken met het comfort van de villa. De kwaliteit van een en ander laat te wensen over, maar het plekje met zwambad is super.