Vakantiehuis Les Hauts de Lastours

Weer vandaag17°-2°
Vakantiehuis Les Hauts de Lastours
9,7

6 reviews over Vakantiehuis Les Hauts de Lastours in het Nederlands

Elk nadeel heb se voordeel...

jeannette
11-8-2014

Tja, zeer tegenstrijdige beoordeling: Het huis was ruim, groot terras, rustig gelegen, mooi uitzicht. Zwembadje klein maar net groot genoeg. Ligging van het park tov vele bezienswaardigheden in de Perigord Noir was super. Binnen straal van 20 km, teveel om in 14 dagen te bezoeken. Eigenaresse aardig. Daarnaast rook het huis muf, was het nauwelijks schoongemaakt, kleine, slechte bedden, minimale keukeninventaris, badkamer werd telkens omgetoverd tot binnenzwembad na gebruik van douche. Hoewel beloofd: Na 1,5 week zeuren eindelijk WIFI!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Om terug te komen

Carla van Damme
25-9-2013

Goed park, vriendelijke ontvangst, mooie ligging, super omgeving.. We komen zeker terug. Minpuntje is dat WIFI niet altijd werkt, maar dat is een probleem van deze tijd.

Gereisd met partner in september 2013

Geweldige locatie

Familie van Loon
23-10-2011

Wij zijn met twee personen in september 2011 op dit park geweest. Het park is niet zo heel groot en bestaat uit bungalows en mobile homes. De bungalow is erg ruim en ligt midden in de bossen op een heuvel. De beheerders zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. We voelden ons er direct thuis. Het zwembad is klein maar erg schoon. Het bubbelbad is zalig. De ligging van het park biedt een goede uitvalsbasis om de Dordogne te ontdekken. Je zit maximaal een uur rijden van zo'n beetje alle bezienswaardigheden. We hebben erg genoten van de rust en schoonheid van de Dordogne.

Gereisd met partner in september 2011

NOOOOIT MEER!

Fam uit Zoetermeer
14-8-2011

Toen onze zoon nog geen jaar was, hebben we in mei 2 weken een huisje gehuurd, via TO. Mijn schoonouders stonden vlakbij op de camping (La Moulin de Pique). Het huisje bleek bij aankomst zeer gedateerd en rook muf. Eiken meubilair met oubollig gebloemde foulards erover, rotan lamp met spinrag, gammele keuken en badkamer, en in de slaapkamerkast lagen vieze dekens die roken naar kattenpis. De beloofde TV bleek een oud bakbeest met een antenne erop - hielp dus niet veel.Het complex zelf zag er ook armetierig uit, lag afgelegen en de toegangsweg ernaar toe was smal en steil. Eigenaresse deed poeslief maar eiste achteraf per mail geld voor vermeende schade - omdat we de vieze lampenkap er voorzichtig af hadden gehaald. Spijt dat we geen mobile home op La Moulin de Pique hadden gehuurd... Maar ja, we hadden vooruit betaald, en met een baby verkas je niet zo snel. Omgeving is wel mooi, en erg rustig. De website ziet er gelikt uit, maar wees gewaarschuwd: je zal bedrogen uitkomen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

fantastische rustige en ruime plek

sanja tork
12-12-2010

Wij zijn nu een paar keer in dit gezellige kleinschalige vakantieparkje geweest, met veel plezier en hebben altijd van de gastfamilie en de heerlijke omgeving en de ruime huizen

Gereisd met vrienden in april 2010
2006

Vriendelijke uitbaters maar het vakantiedorpje zelf is wat 'onderkomen' en afgeleefd. Heel ruime maar gedateerde en muf ruikende gîte.

Wel heel rustig en ideaal vertrekpunt voor uitstappen.

Gereisd anders in augustus 2006

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Hauts de Lastours in Lastours-Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Hauts de Lastours zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.