Reviews over Laruns

Aardige camping, minder voor grotere caravans

Esther,
    14-8-2018

Aardige camping met zwembad.

Plekken varieren van heel klein, net voldoende voor een tentje tot groot. Veel plekken liggen tussen heggen, waardoor je redelijk wat privacy hebt. De weggetjes op de camping zijn smal met krappe bochten, ook door de heggen en zo nu en dan erg steil. Sommige plekken, o.a. de grote E-plekken, zijn daardoor minder of zelfs niet geschikt voor grotere caravans.

Sanitair wordt helaas maar 1 keer per dag schoongemaakt. Vooral de wc's bij het zwembad zijn vaak vies, nat en slordig.

Beheerders zijn correct in omgang, maar niet erg vriendelijk. In het hoogseizoen komt een bakker op de camping. Voor de overige boodschappen moet je naar het dorp.

Vanaf de camping kun je veel leuke uitstapjes maken!

aangename rustige camping

Thierry,
    9-8-2018

aangename rustige camping. ideaal gelegen om de streek te verkennen.

Goed uitgangspunt voor wandelaars en fietsers

Jelle,
    7-8-2013

Camping du Valentin is een goed uitgangspunt voor bergwandelaars en fietsers. De camping ligt aan de voet van de Col d'Aubisque. De Col de Pourtalet (Spanje) en de Col de Marie Blanque liggen ook in de buurt. De plaatsen op de camping zijn afgezet met manshoge heggen. Wat meer omhoog zijn de plaatsen met het mooiste uitzicht. WiFi niet al te ver van hoofdgebouw. Vriendelijke beheerders. Bakker en supermarkt in dorp Laruns.

leuke camping

jos en anja,
    1-9-2011

eenvoudige camping, maar zeer schoon en rustig. Sanitair is verouderd maar wordt netjes bijgehouden. camping heeft centrale ligging voor mensen die van fietsen en wandelen houden

Laruns scoort een 9,4 uit 10, op basis van 4 reviews