Lanton (Gironde)

We hebben een aantal aanbieders voor Lanton (Gironde) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lanton (Gironde) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lanton (Gironde)

Fantastisch!

Neeltje,
    17-9-2018

Een fijne camping. Weinig buitenlandse toeristen. Vooral Fransen, dat vinden wij erg fijn. Net zwembad. Alleen geen parasols dus weinig schaduw. Wij hadden een hele mooie caravan met een grote plek. Wat wij zagen waren alle huur caravans ( er waren namelijk ook veel vaste/ eigen caravans) vrij nieuw en goed onderhouden. Het buiten gebied achter het restaurant kon wel een beetje opgeknapt worden. Vooral het gedeelte bij de appartementen. Vriendelijk personeel bij de receptie en restaurant. Winkeltje stelde niet veel voor maar wel ( bijna elke ochtend want buiten het seizoen zijn het winkeltje en restaurant door de weeks niet elke dag open) elke ochtend vers brood. Bakkertje en supermarkt zijn dichtbij. Wij gaan zeker volgend jaar weer boeken bij Capfun. Top vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

JEAN-LUC,
    18-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

blij dat er nog plaats was!

michel en heidi,
    12-9-2016

begin augustus met de mobilhome ( camper voor de Nederlandse vrienden :) ) richting Frankrijk gereden. Rond bassin d' arcachon gelukkig nog plaats op deze camping. Plaatsje bij de ingang, kort bij de bar was 's avonds wel luidruchtig. Wellicht zijn plaatsen korter bij het "bassin" rustiger. Verouderd sanitair maar wel meermaals per dag schoon gemaakt. Prijs/kwaliteit vonden wij deze camping wel oké. Met de fiets is supermarkt gemakkelijk bereikbaar ( 6 km), ook andere dorpjes zijn met de fiets te bezoeken. Zonder voorkennis was het voor ons wel even wennen aan de lage waterstand wat zwemmen of spelen in het water niet toeliet.

Een toffe bar of gezellig restaurantje hebben wij wel gemist. We zijn 5 nachten gebleven en dan doorgetrokken omdat we de omgeving wel gezien hadden. ( al hadden de kinderen het er wel naar hun zin.)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

16-8-2016

Een rustige camping, weinig Nederlanders, leuke zwembaden apart van elkaar dus drukte is gespreid. Het personeel bij de receptie is niet altijd even vriendelijk- niet ingespreeld op ander publiek dan Franse - zwembaden en glijbanen kunnen nog iets mooier gemaakt worden - toiletgebouwtje bij de zwembaden of mogelijkheid tot kopen ijsje zou een positieve investering zijn.

Gereisd anders in januari 2016

15-8-2016

. Het is een puur Franse camping. Geen Nederlanders gezien. Receptie spreekt redelijk Engels. Animatie is in het Frans. Ruim opgezette camping.. Rustig.. Veel sportmogelijkheden.. Veel gefietst, gelopen, gezwommen.. Mensen zijn erg vriendelijk. Goede uitvalsbasis voor bezoeken Bordeaux en kust.

Gereisd anders in januari 2016
Lanton (Gironde) scoort een 6,4 uit 10, op basis van 34 reviews