Camping L'Escapade

Meer campinginfo

238 reviews over Camping L'Escapade

• 4Chris08-08-2019

Niet echt fris

Smerig sanitair en een beetje vergaande glorie ook vind ik €85 voor 2 nachten je tent op zetten een beetje prijzig voor 3 personen maar goed ik had er ook niet naar gevraagd

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 2018
    8Martijn28-08-2018

Leuke, nette en rustige camping.

Heerlijke 12 dagen gehad op deze camping. Stacaravan Waikiki geboekt via vacances#... Prima caravan, niet de meest nieuwe, maar netjes en schoon. Prima plek met zowel schaduw als zon. Er zijn op de camping wel een aantal plaatsen die zeer hoog liggen, en alleen te bereiken zijn via een steil pad. Veranda kon wel een opknapbeurt gebruiken. Zoals voorgaande recensies inderdaad slecht bereikbaar, af en toe 3 of 4 G, heeft ons niet gestoord. Camping is zeer Frans georiënteerd, wij waren zelfs de enige Nederlanders, voor onze kinderen een klein minpunt aangezien ze geen vriendjes konden maken. Voordeel is géén irritant handdoekje leggen in de ochtend. Supermarkt op 10 minuten, kampwinkel stelt niks voor. Als je voor rust komt, zeker gaan, als je ge entertained wilt worden, verder zoeken. Vooral leuk met kleinere kinderen tot ca 8 jaar. Genoeg bezienswaardigheden op ca 1 uur zoals Sarlat en diverse kastelen en grotten!

• 8Staat v/h sanitair

• 2Fam. Canbolat25-07-2018

De meest vieze camping ooit!!

Zeer afgelegen, niets in omgeving van een supermarkt of restaurant. Totaal geen bereik om te bellen of internetten, zelfs niet met KPN. Dit was de meest vieze camping waar wij ooit zijn geweest. 3 weken geboekt, maar na 1 dag al teruggereden! Overal schimmels, insectennestjes in de caravan. Zwembad VOL wespen. Niemand spreekt engels. Huizen worden niet schoongemaakt alvorens je intrekt. Na 15 uur rijden de grootste teleurstelling. Echt goor. Dit hadden wij nog nooit meegemaakt. Eigenaar, een vrouw, zeer onvriendelijk en lacht om je problemen. Bij deze camping is t enkel incasseren en voor de rest niets doen. Als ik hier foto's kon plaatsen zou iedereen over de nek gaan. Nooit meer!!

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 2017
    4Van De Vyver18-08-2017

Nooit meer met touroperator

Personeel bij de bar was vriendelijk, eten was redelijk. camping vuil en vies, binnenzwembad stonk naar het zweet en vol met zwarte haren. Caravan Waikiki was vuil en verouderd. Schimmel in de douche, schimmel op de wasbak, mankementen doordat het stuk was zoals een grote opening boven de toegangsdeur, resultaat dat het een trekgat was. Staanplaats waar de caravan stond was een hel, vlak naast de speeltuin waar hangjongeren tot 1.30 uur s'nachts kwamen lawaai maken en met stenen op de glijbanen gooien en tussen de auto's fietsen. Wanneer je hiervan een opmerking maakte werd je gewoon uitgelachen. We zijn klagen bij de directie, die melde aan ons dat de caravan moet vervangen worden en dat ze niets kunnen doen aan het lawaai bij de speeltuin, terwijl de speeltuin om 23.00 uur gesloten moest zijn. Voor ons was het een horrorvakantie en boeken nooit meer met touroperator. Ter info wij hadden de duurste caravan die geschikt was voor 6 personen. Wifi nul komma nul en 3 G of 4 G ook niet beschikbaar. Gewoon geen netwerk,men kon gewoon niet bellen. Wij hebben onze vakantie 3 dagen ervoor dan gepland afgebroken en terug naar huis gekeerd. Het volk dat daar rond liep was van het laagste niveau. Tieners liepen daar niet rond alleen maar kleine kinderen.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• Oude reviews

6tilburg20-08-2016

Viel wat tegen

Helaas viel ons deze camping wat tegen, we hadden er meer van verwacht. De stacaravan was niet schoon, klein en hadden vreselijke bedden. Broodjes voor het ontbijt moet je in de avond bestellen. Bar bij het zwembad en restaurant hebben allemaal beperkte tijden. Hierdoor zit je toch regelmatig op de klok te kijken. Zwembadwater was te koud voor de kleintjes. Nederlandse dame bij de receptie was super vriendelijk, de rest alleen franstalig en totaal niet gastvrij. Wel een mooie omgeving met veel bezienswaardigheden. Camping heeft voorzieningen voor kinderen tot een jaar of 12 maar er waren veel pubers. Wel leuke sportmogelijkheden op het voetbal, volley en badmintonveld. Geen internet bereik. Kinderen hebben een leuke vakantie gehad, ik zou er alleen niet nog eens heen gaan.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 8Fam. Hogeveen13-08-2016

heerlijke vakantie!

Ook wij kunnen ons niet vinden in de eerdere negatieve berichten op Zoover. Het feit dat de badmeester iets strenger was en goed toezicht hield op eten of drinken bij het zwembad, gaf als voordeel dat het erg schoon was en geen last had van ongedierte. En bij aankomst kreeg je duidelijk uitleg over de openingstijden van alle aanwezige voorzieningen, dus kun je daar zelf rekening mee houden. Personeel liep de hele dag het rook uit de schoenen en was erg aardig! Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is het niet aanwezig zijn van een touroperator medewerker, terwijl wij dit wel gewend zijn van deze organisatie. Maar dat heeft de pret niet mogen drukken!

• 8birgit noyez09-08-2016

klein gezellig rustig

Heel rustige camping voor Kids tot een jaar of twaalf. Plus rustig gelegen vriendelijk personeel die met hart en ziel hun werk doen * mooi overzichtelijk zwembad Min - zwembad koud water - beetje ver van alles.. min 1U rijden. Sarlat beetje overroepen..

• 7Staat v/h sanitair

• 6Marcel Wouters08-08-2016

Zwaar verouderde mobile home, zwembad is mooi

Wij boeken al 5 jaar bij zelfde touroperator (iets met zon in de naam) tot volle tevredenheid maar deze camping voldoet niet aan de kwaliteit die wij verwachten.

Wat betreft de negatieve recensies, wij herkennen ons er WEL in.

Pluspunten: - zwembad is top, voldoende ligstoelen maar wel een erg strenge badmeester - speeltuin, voetbalveld, badmintonveld, beachvolley, tafeltennis zijn allemaal dik in orde

Minpunten: - 6 persoons mobile home was oud, slechte bedden, picknicktafel verrot - animatie was ronduit slecht. Alleen Engels- en Franstalig. Elke week hetzelfde programma. Dinsdag tot donderdag musical oefenen, Vrijdag opvoeren en dit elke week opnieuw - trampolines 's avonds 8 uur al dicht - gratis ezelritjes niet meer mogelijk omdat de ezels overleden zijn

• 9van Druten06-08-2016

geweldige plek

hele leuke vakantie gehad op deze mooie schone camping. kleinschalig en mooi zwembad.wij hadden een splinternieuwe mobilhome.wat betreft de negatieve recensies,wij herkennen ons er niet in.deze mensen runnen met veel enthousiasme de camping en ja er zijn regeltjes zodat het netjes blijft! verder vriendelijk. minpuntje vonden wij de openingstijden van de bar en zwembadbar,misten daarin ook een versnapering als tosti of broodjes. ook geen winkeltje o.i.d. verder top!

• 10Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 9fam van Noorel06-08-2016

Leuke gezellige camping.

Leuke kleinere camping. Alles word met een kleine groep mensen geregeld. Keurig schoon. Erg leuk zwembad. Prima stacaravans. Echter ons bed was erg doorgezakt. Dat was wat minder. Animatie is alleen in frans en gebrekkig engels. En was ook niet erg varierend. Maar met zo'n leuk zwembad tegenover onze stacaravan hebben onze kids er geen gebruik van gemaakt. Lekker vers brood af te halen. Camping werd bezocht door met name nederlanders en fransen. Al met al een erg leuke camping voor gezinnen met kleinere kinderen tot ca 12 jaar.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

13 tips over Camping L'Escapade

• HLLN, 08-06-2014

Boeken via de camping, we hadden een luxe, nieuw chalet op de berg. Bezoek enkele markten in de omgeving voor locale lekkernijen.

• Tom, 11-09-2013

Indien met Vacansoleil geboekt: vooraf aan camping vragen welk type mobilhome (Loggia, Mercure, Titania) er overeenkomt met type Vacansoleil (Bali 1, Bali 2, Waikiki). Controleren met de gegevens op de website vd camping !

• HLLN, 13-06-2014

Bezoek de oude sluizen van Tuilières, ten oosten van Bergerac in het parallel-kanaal langs de Dordogne.

14 vragen over Camping L'Escapade

• Annelies , 03-01-2019

Steps

Ik lees in een review dat het verboden zou zijn voor kinderen om met een step rond te rijden... Klopt dit?

Zijn opblaasspullen in het zwembad toegelaten?

Alvast bedankt voor uw reactie!

• Arjan, 14-06-2015

Extra tentje?

Weet iemand of je bij een 8 persoons stacaravan ook een extra tentje mag neerzetten? Mijn zoontjes willen graag in een tentje slapen.

Linda, 29-06-2015

Dat ligt eraan waar de stacaravan staat, wij hadden daar desnoods wel ruimte voor, maar zit je verder naar achteren of hoog op de berg lukt dat niet. en alles is erg scheef.

• Nicole, 10-09-2014

Tuinmeubilair + weer

Hallo,

Weet iemand of de stacaravans (type bali) van Vacansoleil een picknicktafel hebben of een tafel met stoelen?

Is het gebied een beetje zon-zeker?

Fam. Riveds, 04-01-2015

Beste nicole het weer is zeker niet zonzeker!! In de avond koelt het snel af. De stacaravan beschikt een picknicktafel en stoelen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig