Vakantiehuis Paradis du Périgord

8.7Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Lalinde (Dordogne)

8.7Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

4 reviews over Vakantiehuis Paradis du Périgord

• 2018
      9Gert en Gwenny07-09-2018

Top verblijf in een klein paradijs

Het is een huisje in een zeer rustige en groene omgeving op wandelafstand van het dorp en de Dordogne. Alles maar dan ook alles is hier aanwezig! Een echte aanrader!

• Oude reviews

8Rob04-03-2014

ideaal voor honden; mooi zwembad

Hoewel de villa in de buurt van een stadje ligt, is de ligging zeer rustig en vredig. De stad Lalinde ligt op 20 minuten lopen en met de auto een paar minuten naar het centrum, markt, winkels en restaurants. De stad Lalinde is een middeleeuwse bastide met een oud centrum en markt , waar u lokale winkels en restaurants kunt vinden. Uit het centrum liggen hoofdzakelijk woonwijken en een beetje verder het open landschap aan beide zijden van de rivier de Dordogne.

Met oudere kinderen

• 7Elke19-10-2010

huis met fantastisch buitenterras

Het huis op zich is klein en donker maar het mooie buitenterras met de fantastische pergola, buitenkeuken en zwembad compenseren dit wel. jammer dat het niet in nette staat was bij aankomst, het was helemaal niet gepoetst!

Met vrienden

• 7Elke19-10-2010

Huis met fantastisch buitenterras

Het huis op zich is wel klein en donker. 1 badkamer voor 6 personen is wel nipt, maar het mooie buitenterras met de pergola, de buitenkeuken en het zwembad compenseren dit wel. Jammer dat het wel niet in nette staat was bij aankomst. Het was helemaal niet gepoetst!!!

Met vrienden

0 tips over Vakantiehuis Paradis du Périgord