Bed and Breakfast Les Voyelles

Bed and Breakfast Les Voyelles

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Lalinde (Dordogne)

9.5Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

8 reviews over Bed and Breakfast Les Voyelles

• 10Marcel, Gemma en Fleur13-05-2016

Wat wil je nog meer!

Een fantastisch, rustig en sfeervol B&B gelegen in de prachtige Dordogne. Syl en Frank zijn als gastvrouw en -heer echt geweldig, behulpzaam en ontzettend gezellig. Verder kunnen beiden fantastisch koken! Een echte aanrader zeker ook de diners die zij serveren!!

Syl en Frank ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid. Tot de volgende keer!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10Richard van Dongen04-07-2015

Een absolute aanrader

Wat een heerlijk verblijf bij Sil & Frank. De mooie en ruime kamers zijn in de zomer heerlijk koel. Een fijne inloopdouche en heerlijke bedden maken de kamers helemaal compleet. En wat een gastvrijheid in deze kleinschalige chambre d'hote! Het ontbijt en de table d'hote zijn perfect, dat missen wij nu alweer bij thuiskomst. Met zoveel ruimte en rust rondom en een prachtig zwembad hebben wij niets verder meer te wensen, zo "moet" vakantie zijn.

Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Joël Bons20-05-2015

Zéér sfeervolle B&B op een schitterende locatie

In Mei 2015 hadden wij het genoegen om te verblijven in deze schitterend mooie B&B. Onze kamer was zéér smaakvol ingericht en de bedden waren erg comfortabel. Tevens was het ontbijt iedere keer een heerlijk begin van de dag, Maar dit gold niet alleen voor het ontbijt want de avond maaltijden waren echt subliem. Echt alles bij deze mensen staat in het teken van gastvrijheid en hun gasten het zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Ook noemenswaardig is het in zijn geheel tot in de puntjes verzorgde perceel rond de B&B en schitterend gelegen zwembad.

Al met al kunnen wij zeggen dat wij hier zeker nog eens naar terug zullen gaan. Syl en Frank bedankt voor deze top vakantie !!!

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Caroline van Schaardenburg14-07-2014

Heerlijke chambre d'hotes!

Wat een geweldig verblijf! Sil en Frank zijn perfectionistisch, dat merk je aan alles, maar is voor de gasten een zegen. De schitterende kamers, het voortreffelijke eten, de bijzondere thee bij het ontbijt... Niets is teveel voor hen, het ontbreekt je als gast aan niets. Ook de ligging van de chambree d'hotes is perfect. De heerlijke rust en het uitzicht op de grote, prachtige tuin beleefden wij in twee fantastische 'hangstoelen', waar je de eerstkomende uren niet meer uit wilt! We gaan hier zeker terugkomen, een absolute aanrader voor iedereen die van een beetje luxe houdt, alle goede dingen van het leven... en Frankrijk natuurlijk!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Marc en Will van Rijn21-09-2012

Wat een heerlijk plekje

Oh, oh, oh wat hebben we genoten in Les Voyelles! Supergastvrije mensen, die met hart en ziel voor deze geweldige locatie zorgdragen. Niets moet, veel kan. Uitmuntende kamers met heerlijke bedden 1.80x2m, alles zeer sfeervol ingericht! Rondom een zee aan ruimte, rust en een lekker zwembad. Heerlijk ontbijt met alles erop en eraan, niets op aan te merken 1x mogen en kunnen genieten van een héérlijk avond dinér. Kortom wat wil een mens nog meer? Sil en Frenk, het was TOP! dank jullie wel

Gereisd met partner in september 2012

• 8Harald30-08-2012

Prachtige plek

Na jaren... hebben we Frank weer eens ontmoet in LaLinde, Samen met Sil hebben ze het goed voor mekaar en is het huis een paradijs geworden. Heerlijk zwembad, fijne kamers en een oase van rust. Hebben er leuke mensen leren kennen en waren erg blij er te mogen vertoeven. We hebben genoten van het echte leven in Frankrijk. Jullie doen het goed.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Frans18-07-2012

Rust en ruimte

Wij zijn in deze chambre D'hotes geweest in juli en hebben genoten. De kamers zijn mooi en ruim. Het ligt heel rustig op een heel groot stuk land. Het enige dat je hoort zijn vogeltjes en reeën. Drie keer in de week kun je er ook nog een fantastische 4 gangen menu eten.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Verstraete30-07-2011

een echt aanrader !

We hadden een superverblijf bij jullie. De kamers zijn ZEER net en prachtig ingericht. Het ontbijt was verbluffend echt alles erop en eraan. Sil en Frank kunnen ook enorm goed koken. Echt puur genieten. Het zwembad is ook verwarmd. Wij vonden het heel leuk en hopen zeker nog eens terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

1 tip over Bed and Breakfast Les Voyelles