Bed and Breakfast Les Magnolias

Bed and Breakfast Les Magnolias

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Lalinde (Dordogne)

9.2Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

9 reviews over Bed and Breakfast Les Magnolias

• 10Oege en Sandra30-07-2017

Een fantastisch verblijf, alles klopt!

De eigenaren Tom en Sietske hebben het in de korte tijd dat ze hier zitten prima voor elkaar.

Wij hadden de prachtige kamer Eymet met uitzicht op de Dordogne. Een mooie grote kamer in stijl. Alles wat je wilt tijdens je huwelijksreis. Alles is aanwezig: een heerlijk zwembad, een mooi dakterras waar in de ochtend het ontbijt wordt geserveerd, een bar om zelf te gebruiken bij het zwembad. Noem maar op. Maar ook de mogelijkheid, indien je dit wilt, om zelf te koken in de grote keuken. En keurig netjes allemaal.

Wat is het toch prettig dat aan de overkant een grote supermarkt zit.

De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Wat waren alle tips die we kregen toch fijn en makkelijk.

Wij komen zeker een keer terug op deze prachtige locatie. En dat zeggen we niet snel.......

Tom en Sietske, jullie weten hoe het moet! Tige tank en oant sjen!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Jef en sonja19-07-2017

Een fantastisch verblijf in een mooie B&B

Een prachtige B&B in een mooie omgeving waar veel te zien is De uitbaters waren heel vriendelijk en stonden altijd klaar met uitleg over de streek

Bedankt voor deze heel fijne vakantie Wij komen zeker terug Groetjes Jef en Sonja uit België

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Ingrid20-04-2017

Schitterende inspirerende plek aan de Dordogne

Super locatie voor het hele gezin. Daarom gaan we dit jaar weer. Voor het eerst boeken gelezen én mijn website gemaakt aan de rand van het riante zwembad en op het terras met weergaloos uitzicht op de Dordogne. Daartoe nodigt dit verblijf allemaal uit. Heerlijk toeven met dank aan Tom en Sietske die er alles aan doen om het je helemaal naar het zinnetje te maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Haayo12-03-2017

Het was een sprookjesachtige ervaring.

Locatie, excellente service, en mooie omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10J. Sietsma02-03-2017

prachtige locatie , heerlijk zonnig weer

De locatie is geweldig, prachtig uitzicht over de Dordogne. Relaxte sfeer, ideale bestemming voor een luxe vakantie. Eigenaren zeer hartelijk

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 10Mirella B.05-09-2016

Heerlijk verblijf in de Dordogne

Wat een heerlijk verblijf hebben wij hier gehad!

Wij zijn hier in augustus 2016 een week geweest met onze 2 kinderen van 8 en 10 jaar oud. Het is hoogseizoen in deze periode en het was dan ook erg leuk dat er nog wat andere kids waren. Wij hebben juist voor deze accommodatie gekozen omdat er op de website ook werd aangegeven dat er in de nabije omgeving toffe activiteiten zijn voor kinderen.

Wij verbleven in het hotelgedeelte in de kamer Eymet. Er zijn ook een aantal gîtes aanwezig. Deze kamer heeft een geweldig mooi uitzicht direct op de rivier. Hij is ook zeer ruim. Zelfs met een tweepersoonsbed en met 2 eenpersoonsbedden. Alles was voldoende aanwezig.

Zowel de kinderen als wij hebben genoten van de relaxte sfeer aan het zwembad en de mooie accommodatie.

Wij hebben ons verblijf als zeer goed ervaren. Ook de eigenaars zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij komen volgend jaar zomer zeer zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10jellie van der wijk09-08-2016

geweldig

wat een prachtige ligging en mooie kamers. de eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. we hebben een geweldige tijd gehad.

Gereisd met partner in juli 2016

• 3Reinoud27-07-2016

Uiterst teleurstellend

De Hollandse eigenaar adverteert met een verbouwd wijnpakhuis aan de Dordogne met 4 elegante slaapkamers voor €125 per nacht.

De eigenaar had het feit dat er ook 5 appartementen met gezinnen zijn niet genoemd. Belangrijk detail!! want in plaats van een rustig zwembad hadden we rennende kinderen om ons heen. Ik vroeg om een badhanddoek. "Die had u zelf mee moeten nemen, u kunt van ons toch niet verwachten dat we de hele dag handdoeken wassen? Toch?"

De kamers zouden een uitzicht op de Dordogne of op een prachtige tuin hebben. Onze vuile stoffige kamer keek uit op een parkeerterrein en een woest blaffende herdershond.

De kamer werd tijdens ons verblijf niet schoongemaakt noch werden de bedden opgemaakt. Voor €125 per nacht mag je dat wel verwachten. Tot 3x toe gaf ik de eigenaar de gelegenheid ons tegemoet te komen alle tekortkomingen z

Bij ons vertrek wil hij ons uitchecken. Hij overtrad onze privacy door onze kamer binnen te komen en te checken of we niets hebben gestolen. Dat was de klap op de vuurpijl!!

De eigenaar heeft geen flauw benul van de hotelindustrie, en beledigde ons voortdurend door zijn schrijnende tekort aan mensenkennis. Betreurenswaardig dat iemand als hij zo'n potentieel mooie locatie beheert.

Tom Plantinga eigenaar, Propriétaire, 28-02-2017

Sinds onze opening in mei 2016 hebben we alleen nog maar tevreden klanten gehad. Zie hiervoor de positieve klantrevieuws op de diverse websites. Jammer dus dat dit echtpaar zo negatief over hun verblijf spreken. Vanaf het eerste moment hebben wij geprobeerd het ze naar de zin te maken. Het mocht echter niet baten, ze bleven ongelukkig met hun keuze. Al snel bleek de werkelijke reden van de onvrede. Ze meenden dat ze een kindervrije chambres d’hotes met uitzicht op de Dordogne hadden geboekt. Als ze de moeite had genomen om vooraf op onze website had gekeken dan had men kunnen zien dat kinderen van harte welkom zijn, handdoeken voor het zwembad niet inclusief zijn en dat ze een kamer met tuinuitzicht hadden geboekt. Vervolgens vroegen ze hun geld terug. Hier zijn we uiteraard niet op ingegaan. Het echtpaar nam afscheid met de woorden hier zult u spijt van krijgen. Vervolgens ontvang je een onterechte, zeer negatieve review. C‘ est la vie. De door het echtpaar genoten kamer heeft een mooi uitzicht over onze parktuin zonder uitzicht over onze gastparkeerplaats. Verder kunnen wij ons uitdrukkelijk niet vinden in de kritiek dat de kamers niet schoon zouden zijn, deze worden elke keer grondig gecheckt. Bij het uitchecken is het normaal om onze gasten te vragen om de genoten drankjes af te rekenen, of alles naar was en of we nog met iets kunnen helpen. Dat dit als controle wordt gezien vinden wij dan ook een misplaatste interpretatie van onze gastvrijheid en zegt in dit geval meer over de gasten dan de waard. Ik ben blij met het compliment dat het een potentieel mooie locatie is. Hier kan ik me goed in vinden en we zijn druk bezig met het verder ontwikkelen van onze faciliteiten en dienstverlening. Ik wil graag eindigen met het Hollandse spreekwoord: Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.

Gereisd met partner in juli 2016

Bed and Breakfast Les Magnolias info