Vakantiehuis La Truffiere

3 reviews over Vakantiehuis La Truffiere in het Nederlands

geen waar voor je geld

franka
30-7-2013

Wat een enorme tegenvaller deze woning. De woning is onderheven aan achterstallig onderhoud en niet fris en schoon. Bij aankosmt zat de koffie van de vorige vakantiegangers nog in de pot. Alles stinkt muf, bedden naar oud zweet en in de linnenkasten hangen luchtverfrissers waardoor je er geen kleren in kan hangen (tenzij je wilt dat alles naar chemische citroen ruikt). Op blote voeten lopen betekende plakken aan de vloer. Ingepakt met in acherhoofd dat er wasmachine aanwezig was, maar defect. Garagedeur ook kapot waardoor iedereen zo het huis in kan wandelen. Licht in toilet defect, zaklamp aanwezig. Muurtje om zwembad staat op instorten (waarschuwingsbrief aanwezig daar absoluut niet tegenaan te leunen) waardoor het gevaarlijk is met kinderen. De kelder/garage is 1 grote opslag van oude meubels en troep. Tennisbaan vol met onkruid, scheidsrechterstoel kapot en gevaarlijk enz. Gelukkig mooi weer gehad en veel buiten kunnen leven....

Gereisd Anders in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel rustig en toch centraal voor veel uitstappen

Claus Pascale
28-9-2010

Villa ligt op helling van 600m boven Lalinde, in Couze St. front. De helling van 22% bijt serieus in de kuiten : te voet 10’ naar Lalinde en 20 à 30’ terug omhoog! De woning zelf is ruim voor 4, maar voor 6 iets nipter. De 3de slpk heeft een twijfelaar die alleen goed is voor 2 kids. Ook maar 1 badk. en 1 WC, dus soms wat organiseren. Borden en bestek zijn ook beperkt, tenzij je alle dagen het chique servies wil gebruiken. Elektrische toestellen wat verouderd maar OK. Ook beddengoed is wat beperkt. De tuin is zeer groot. Het zwembad heeft licht gezouten water, wat heel zacht aanvoelt in vgl met chloor. Het gazon is wat hellend en maar aan 2 kanten afgezet (dus met kl kinderen en dieren misschien nadeel). Er is ook een privé tennisbaan met gravel. De ontvangst is vriendelijk maar mocht iets uitgebreider zijn. Maar wij hadden er 14 dagen zalig weer en de rust deed wonderen. De vleermuizen in de tuin en het hertje dat soms kwam piepen maakten het plaatje compleet.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Het huis ligt er mooi, hoog op de oever van de Dordogne, 4

Tineke Siteur
8-8-2006

Het huis ligt er mooi, hoog op de oever van de Dordogne, tegenover het plaatsje Lalinde. Daar kunnen alle boodschappen gedaan worden; er zijn enkele gezellige terrasjes, vooral donderdag als er markt is. In juli is er kermis en groot vuurwerk, prachtig te zien vanaf het huis. De indeling van het huis is erg prettig, maar de inrichting is een beetje onpraktisch. Dat komt ook wel door het soort meubilair: italiaans aandoende rococo-stijl, niet altijd even comfortabel zittend of liggend. Bij het huis hoort een tamelijk groot zwembad. Nadeel is dat je moeilijk in of uit het zwembad kunt komen, omdat een trappetje ontbreekt. Niet echt geschikt voor een gezin met kleine kinderen. Wij hebben ons niettemin uitstekend vermaakt 4 weken lang, mede doordat zoveel te zien en te doen is in de directe en iets verder gelegen omgeving.

Gereisd Anders in augustus 2006

Vakantiehuis info

• Adres24150
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis La Truffiere

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Truffiere in Lalinde (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Truffiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.