Lalinde (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Lalinde (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lalinde (Dordogne)

Overkempe
    19-6-2017

Heel mooi dorp met gezellige mensen. Diverse leuke kleine winkeltjes. Op donderdag een heel gezellige markt. Kleine restaurantjes waar je lekker kunt lunchen, dineren of een drankje kunt nuttigen. Heeft ook een redelijk grote supermarkt. Meteen aan de Dordogne en ongeveer 20 km van Bergerac, wat makkelijk te bereiken is.

Gereisd Met partner in juni 2017

Leuk dorpje aan de Dordogne

Paul
    27-6-2015

Ben je in de buurt, dan moet je zeker eens halt houden in Lalinde. Gelegen naast de Dordogne en met een prachtig dorpsplein dat een aantal leuke restaurantjes heeft. Er is ook een kleine winkelstraat met een office de toerisme.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgende keer weer!

Van der Made
    11-6-2015

Het is een omgeving met veel natuur en rust. Schitterende oude gebouwen in de dorpen en steden (middeleeuwen, en Romeinse invloeden nog zichtbaar). Ga hier niet heen voor een disco of iets dergelijks, maar voor de goede Franse keuken ben je hier in de Dordogne op de juiste plek (lekkere wijn).

Gereisd Met vrienden in Sat May 30 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving

t_rijnders
    16-6-2011

Je kunt in de omgeving van Lalinde prachtig fietsen en wandelen. Als je rust, ruimte en een gemoedelijke sfeer zoekt dan moet je daar absoluut eens een kijkje gaan nemen. Logeer in 1 van de huizen van Cees en Anja (Le Chevalet of Le Mouton) mail voor info naar [email protected]

Gereisd Met vrienden in juni 2011

provinciestadje centraal voor heel veel uitstappen

Claus Pascale
    28-9-2010

Een provinciedorpje tussen Bergerac, Souillac en Perigueux. Niet groot maar met alle nodige faciliteiten. Meerdere bakkers, enkele Petit Casino’s en zelfs een grote Intermarché super net buiten het dorp. Een toeristische dienst, een postkantoor en heel veel restaurantjes… wel zoeken naar een souvenirwinkeltje. Het ligt heel centraal om een groot deel van de Dordogne te bezoek : 21km van Bergerac, 40km van Perigueux, 50km van Sarlat. Minder dan een uurtje rijden van de tuinen van Marquessac en die van Eyrignac, héél veel grotten (waaronder Promeyssac, Baha Bahau), nog meer kastelen (Castelnaud, Milandes, Montfort) en ontelbare dorpjes (Belvès, Roque Gageac, Cadouin,…) Een toplocatie voor een gevarieerde vakantie in de Dordogne

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010
Lalinde (Dordogne) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 22 reviews