Sorteren

Reviews over Lalinde (Dordogne)

Heerlijke onvergetelijke vakantie.

Hanneke en Peter
    13-9-2018

Heerlijk rustig gelegen ruim vakantiehuis in het midden van de Dordogne.

Op een ruim terrein met veel privacy en het gebruik van zwembad maakt je verblijf tot een feestje.

Fantastische ligging tov mooie historische plaatsen, kanoen op de Dordogne en zeer afwisselende wandelroutes.

Top verblijf in een klein paradijs

Gert en Gwenny
    7-9-2018

Het is een huisje in een zeer rustige en groene omgeving op wandelafstand van het dorp en de Dordogne.

Alles maar dan ook alles is hier aanwezig!

Een echte aanrader!

Geweldige locatie, fijn huis in geweldige tuin!

Hans
    8-8-2018

Wij hebben genoten van ons verblijf! Het huis is heel compleet en ruim (wij waren met 2 personen), maar vanwege het mooie weer hebben we voornamelijk in de heerlijke tuin geleefd. En elke dag gebruik gemaakt van het fijne zwembad! In het huis is alles in ruime mate aanwezig, hoewel soms wat bij elkaar verzameld geeft dit een huiselijk gevoel. Een fijne en rustige locatie, maar toch vlakbij voorzieningen. De eigenaren zijn heel prettig: heel vriendelijk en altijd aanwezig of bereikbaar maar bieden je alle privacy. Een aanrader zijn de maaltijden die je tegen een nette prijs kunt bestellen!

Bezienswaardigheden en andere uitstapjes zijn in de directe omgeving genoeg te vinden. Heel veel leuke plaatsjes, veel kastelen en het gezellige Bergerac als grotere stad. Tips: Bergerac (zaterdagochtendmarkt!), Limeuil, Sarlat, Domme, Monpazier, La Roque Gageac, La Roque St Cristophe, Chateau de Milandes en zwemmen in de Dordogne bij Limeuil.

We missen het nu al!

Familie Sercu
    30-7-2018

Wat een prachtervaring!

We verbleven van 14 tem 21 juli 2018 in Le Chevalet bij Cees en Anja en hadden een heerlijke week in de Dordogne!

Onze week was helaas veel te kort voor alle prachtige dingen die we in de streek wilden zien en doen.

Maar het was vooral de gastvrijheid en de goeie tips van Cees en Anja die de vakantie zo top maakte.

Ze waren op een stille subtiele manier aanwezig en we genoten van hun zalige pizza en lasagne met groenten uit de tuin, wat een ongelofelijke aanrader is met een zalig wijntje die je ook bij hen kan aanschaffen!

We bezochten met onze kinderen van 5 en bijna 7 de grotten van Maxange (dankzij Cees) wat een prachtervaring werd, deden de markt van Issigeac, gingen naar het kasteel van Castelnaud en Monbazillac en bezochten Sarlat, konden pootje baden in Limieul en maakten een zalige boswandeling vanuit ons huisje en elke dag konden we een heerlijke plons nemen in het zwembad!

Kortom, een prachtervaring!

Heel fijn

Fons en Pauline Plasschaert
    5-9-2017

Een oase van rust met een goed zwembad en goede voorzieningen in een koel huis.

De slaapkamer kan warm zijn bij hoge buitentemperaturen.

Genoeg bezienswaardigheden in de omgeving.

Cees en Anja zijn goede 'gastgevers': aanwezig waar nodig, vriendelijk en behulpzaam.

Lalinde (Dordogne) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 22 reviews