Lacépède

Reviews over Lacépède

Wij gaan dit jaar weer!

Aaf,
    20-4-2018

Twee fijne ruime gites, 2-persoons en 5-persoons, gezellig ingericht, met uitzicht op Bastide-dorp Castelnau Montratier, in het zuiden van de Lot. Heerlijk zwembad, table d'hote erg goed. Gastvrije en ongedwongen ontvangst. De buurman verkoopt heerlijke wijn. Er zijn ook chambres met ontbijt te huur, voor als je op doorreis bent Op kleine afstand van Cahors, Montauban, Toulouse op 1 uur rijden.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Als koningen verwend.

paul,
    13-4-2017

De inspanningen die de uitbaters doen om het hun gasten naar de zin te maken, is zelden gezien. Een klassevolle B&B met zwembad.Inrichting en aankleding met oog voor detail. De beste matras waar we tijdens onze reizen al op mochten slapen. Luxe ontbijt, wensen van de klant worden tot in het onmogelijke ingewilligd. Mogelijkheid tot diner, en de kookkunsten van de gastvrouw verdienen meer dan één pluim.

Gereisd met partner in mei 2016