Vakantiepark Hameau de Bosc Nègre

9Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Lacapelle-Biron

9Fenomenaal

• 8.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Hameau de Bosc Nègre voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

79 reviews over Vakantiepark Hameau de Bosc Nègre

• 9Jan en Abigail02-09-2015

Ontspannen en sportief !

Super relaxed. Kinderen hebben alle ruimte om veilig zelfstandig op park te spelen, heerlijk eten, ontspannen sfeer, maar ook sportieve mens wordt gefaciliteerd: twee keer per week hardlopen en mountainbiken, maar ook voetballen en natuurlijk het wekelijkse potje waterpolo. Alfred, Coby en Vera hebben een heerlijke vakantie mogelijk gemaakt.

Coby, Gérants, 18-04-2016

Bedankt Jan en Abigail. Ook dit jaar gaan we weer sportief doen. en voor de kinderen proberen we het nog leuker te maken. We hebben er weer zin in. Het is bijna weer zomer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Stijn Sofie Luka Karel16-08-2015

2e jaar Bosc Nègre: het voelde aan als thuiskomen!

Na een hartelijke ontvangst door Coby, Alfred en Vera voelden we ons weer helemaal thuis. De kinderen waren onmiddellijk in hun nopjes aangezien hun vriendjes en vriendinnetjes van vorig jaar ook terug van de partij waren.

Ten opzichte van vorig jaar hadden we dit jaar fantastisch weer. Het zwembad werd zelfs 's avonds opengesteld om af te koelen tijdens de hittegolf, en dit met de nodige muziek. Een hele belevenis voor jong en oud. Een heel leuk initiatief!

We kunnen terug in herhaling vallen met onze positieve commentaar zoals vorig jaar, maar we zullen het deze keer kort en bondig samenvatten: -mooie en rustige ligging in het groen -voldoende privacy -ruime en nette huisjes -leuke activiteiten voor jong en oud -lekkere en betaalbare keuken -gastvrije uitbaters

We hebben weer nieuwe mensen leren kennen, waarmee we al hebben afgesproken om volgend jaar terug te gaan.

Zoals ze bij ons in Geel (B) zeggen: Bosc Nègre: je komt er, je blijft er

• 10Onderkomen

Coby, Gérants, 18-04-2016

Bedankt Stijn en Sophie voor de 'korte en bondige' toelichting. Dat zal voor toekomstige gasten bruikbare informatie zijn. Jullie komen al gauw weer thuis :-) .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Chris Mayland Nielsen29-07-2015

Vakantie net zoals je wilt

Op dit park is het voor ieder wat wils. Coby en Alfred zijn de zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren die je zeer welkom laten voelen. Wij kwamen van een chambres d'hôtes met slechte ervaring en dan merk je hoe fijn het is om welkom te zijn, dit is al de helft van de vakantie ervaring ;-) Wij hebben gereisd met onze 2 dochtertjes van 3 en 4 jaar oud. Het park is zeer kindvriendelijk en heel geschikt voor de kindjes om allerlei dingen te ontdekken, lekker te spelen en vakantie vriendjes en vriendinnetjes te krijgen. Voor de ouders is er privacy of vermaak als je mee wilt doen aan activiteiten en sociale events, zoals mountainbike tocht, volleybal, aanschuiven bij een paella feest. Coby en Alfred hartelijk dank voor een heerlijke week

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Belgen27-07-2015

In orde

Heel rustig domein, prima verzorgd en veilig zwembad, prima peuterbadje. Leuke animatie voor de kids. Voldoende ruim aanbod aan snacks, diner, ijsjes... Kortom, geen tijd om je te vervelen! Minpuntjes: klein huisje, kleine keuken, grote supermarkt op 15' à 20' min. rijden.

• 8Eetgelegenheden

Coby, Gérants, 18-04-2016

Bedankt Siskam voor de bijdrage. Dank zij jullie tips verbeteren we jaarlijks ons aanbod. Jullie huisje was deze winter aan de beurt. Groet en tot een volgenden keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Corinevanb24-07-2015

Heerlijk vertoeven! Dit is nou echt vakantie..

Dit is nou echt genieten voor een gezin met kleine kinderen!!! Wij hebben een week in huisje 14 vertoefd met onze 2 kinderen (een baby en kind van 4). Fantastisch gelegen kleinschalig vakantiepark, lekker overzichtelijk.. Groot voordeel is dat het restaurant pal aan het zwembad en de speeltuin ligt waardoor je de kinderen moeiteloos in de gaten kan houden. Het park heeft enorm gastvrije uitbaters, niets is te veel voor Alfred & Coby. Nogmaals bedankt voor een heerlijk week en hopelijk tot snel!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Jacoby Mensinga21-10-2014

Het was heerlijk

Ook voor het tweede jaar hebben we ons weer heel goed vermaakt op het park. Het voelde aan als thuis komen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Erwin Wijkman25-08-2014

Perfect verzorgde vakantie!

Kleinschalig en toch alle faciliteiten die je je maar kunt wensen; animatie, restaurant met een goede keuken, sportieve activiteiten, veel ruimte om te spelen voor de kinderen en genoeg te bezichtigen in de buurt op gemiddeld 45 minuten afstand. Lekker rustige omgeving waar je totaal kunt ontspannen.

• 9sven en esther25-08-2014

Zeer relaxte vakantiesfeer!

Normaal gesproken geef ik nooit reviews, maar Bosc Negre is even het vermelden waard. Een prachtige plek met veel groen, rust en een ongedwongen vakantiesfeer. Wij, net als onze 3 kinderen (2 van 7 en 1 van 10) voelden ons hier al vanaf de 1e dag thuis. Kids gingen hun eigen gang op het park (zwemmen, tennissen, voetballen, spelletjeshoek, boekenkast, tafeltennis etc). Ze hebben ook gretig gebruik gemaakt van het sportieve activiteitenprogramma; hierbij een extra pluim voor het animatieteam! Wifi bij het restaurant was fijn, eten was goed, en ijsjes en drinken en broodjes bestellen voor ontbijt kon allemaal op de rekening... Mooie omgeving; Alfred en Coby hebben ook bijv kanoen en parc en ciel voor ons gereserveerd. Wij hebben hier en heerlijke vakantie gehad.

• 9Ankie Crielaard17-08-2014

Voor de 4e keer genoten!

Voor de 4e keer weer onze vakantie op Bosc Negre doorgebracht. En weer uitstekend naar ons zin gehad. Prima huisje, veel privacy, veel ruimte. Kinderen vermaken zich met elkaar prima in zwembad, op trampoline, met ping pongen, voetballen, volleyballen etc. Animatie leuk voor jong en oud. En natuurlijk heerlijk eten. We gaan hier zeker nog een keer terug komen.

• 9Stijn Sofie Luka Karel17-08-2014

Helemaal zoals gehoopt!

Het vakantiepark is super mooi gelegen en er werd heel veel aandacht besteed aan de individuele privacy van de huisjes gezien deze verspreid staan over het domein. De huisjes zelf zijn ruim, netjes en bieden voldoende comfort. De aanwezige faciliteiten in combinatie met de activiteiten van Vera, zorgen voor een geanimeerde vakantie, maar je kan even goed in alle rust genieten van je gezin en het domein zonder enige verplichting. Niets moet, alles mag. De kinderen hebben er hun vrijheid en je kan ze zonder problemen met hun vriendjes laten spelen. De gemoedelijke en persoonlijke aanpak van Coby, Alfred, Roan en Vera geven je het gevoel te verblijven in een chambre d'hotes. Het eten van Alfred en z'n team is super. Wij hebben elke avond mogen genieten van het dagmenu en hebben 's middags weinig of niet gekookt maar ook geluncht in het restaurant gezien de goede prijs/kwaliteit verhouding. Volgend jaar komen we terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Vakantiepark Hameau de Bosc Nègre info