Vakantiepark Hameau de Bosc Nègre

9Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Lacapelle-Biron

9Fenomenaal

• 8.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Hameau de Bosc Nègre voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

79 reviews over Vakantiepark Hameau de Bosc Nègre

• 9Steven09-09-2016

Heel gastvrij kleinschalig vakantiedomein

Eén week verbleven op dit vakantiedomein bij Coby en Alfred. Kleine en grotere vakantiehuisjes op een groot domein waar kindjes (onze 3 en 5 jaar) voluit kunnen rondlopen en spelen. Heel lekker eten (a la carte of dagmenu) klaargemaakt door Alfred. Leuke animatie voor alle leeftijden, alsook de nodige speelgelegenheden. Onze kindjes hadden de tijd van hun leven, en maakten direct vriendjes. Wij komen alvast nog terug!

• 10Arienne Klijn03-09-2016

Vertrouwd en vrij

Deze heerlijke plek is een perfecte plaats voor mensen die rust en ruimte en toch ook gezelligheid willen. De huisjes zijn basic maar comfortabel, de eigenaren zijn geweldig gastvrij en hebben alles op een rustige manier goed op orde. De kinderen worden vermaakt, er is ook voor de volwassenen sport en spel, en lekker eten als je geen zin hebt om te koken. De omgeving biedt zowel gezellige avond markten als prachtige kerkjes en stadjes. Ik kom hier heel graag weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Yvonne01-09-2016

Heerlijke vakantie

Wat een verademing deze plek. Heerlijk ruim opgezet park waar onze kinderen van 12 en 9 konden spelen met Nederlandse, Belgische en Franse kinderen. De animatie van Vera vonden ze super en wij ook. Terwijl onze kinderen aan het spelen konden wij een boek lezen of een drankje drinken in het restaurant. Internet is niet super, maar daardoor ontspan je eigenlijk ook. Alfred en Coby zijn heel gastvrij en helpen daar waar nodig is. Wij vonden vooral het gezamenlijk eten met de andere gasten erg leuk. Kortom een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Inge28-08-2016

Leuk familiepark!

De kindjes hebben hun super gehad al zwemmend, trampolinespringend en dansend. Leuke vakantieplek in de natuur!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Anneke M.28-08-2016

Een fantastische plek om te ontspannen!

Bosc Negre is een mooi gelegen kleinschalig vakantiepark met de voordelen van een camping en het comfort van wat een huisje biedt. Veilige omgeving voor (jonge) kinderen en mede daardoor heerlijk ontspannen voor de ouders. De eigenaren Coby en Alfred zijn enorm gastvrij en hun dochter Vera is een geweldige begeleidster van de activiteiten. Veel ruimte en gelegenheid om te sporten wat wij dan ook graag doen als gezin. We zijn hier nu al drie jaar op rij heen gegaan, iets waarvan we voorheen niet hadden verwacht dat we dat zouden doen. Al met al een toplocatie!

• 9Pascale en co28-08-2016

Geweldige vakantiebestemming

We hebben hier allemaal zalig genoten. Onze hond Grappa heeft genoten van het bos. Onze 2 jongens en wij van alles :). Leuke zwembaden., zalig huisje (lekker koel om te slapen). Prima service van Coby, Alfred en superanimatie van Vera. Onze kids spreken nog steeds over das het liedje van de meisjes in Frankrijk. Veel ruimte waar ze zonder zorgen kunnen spelen met hun vriendjes. Waar wij dan ook zalig kunnen genieten tetwijl op het terras samen met vrienden en een lekker drankje, na een lekker gerecht gemaakt door Alfred. Dit allemaal in een mooie omgeving en mooi weer. We komen zeker terug.

• 10Impke15-08-2016

Weer een heerlijke tijd gehad!

Deze zomer hebben zijn we voor de tweede keer naar Bosc Negre geweest en het was (zo mogelijk) nog fijner dan vorig jaar. Vanaf dag 1 was het genieten voor de kinderen en daarmee heel ontspannen voor ons.

Onze kinderen zijn dit jaar 4 en 6 en hebben weer enorm genoten van het zwembad, de ruimte op het park, de speelhoeken buiten (klimtouwen, trampo, tafeltennis en tafelvoetbal, schommels, klimrek, jeu de boules, voetbalveld) en binnen, met knutselochtend, kinderdisco (1 avond per 2 weken) en goochelaar.

De vrijblijvende animatie voor groot en klein is ook super. We hopen dat Vera het ook nog een paar jaar leuk blijft vinden ;-)

In het restaurant kun je heerlijk eten en kan 2 x per week worden aangeschoven voor heerlijke paella of streekmenu.

De muziek van de camping aan de andere kant van de weg is een paar avonden per week te horen maar stoorde ons niet bij het natafelen en slapen.

Rondom het park liggen leuke dorpjes, met mooie kastelen en/of marktjes. Aan de rivier zijn we ook dit jaar weer niet toegekomen, wie weet komt dat de volgende keer.

• 10Jerry02-08-2016

Geweldig plekje

Mooi park, knusse huisjes, met daaromheen veel ruimte. Een fantastisch team, dat ons heel persoonlijk ontving. Onze meiden waren weg van de animatie op het park, waardoor wij het ook heerlijk hadden. Er is een restaurant M met een bescheiden smakelijke kaart (tip: eendenborst). En je kunt je brood bestellen.

Goed om te weten: - er is wifi, maar dat is niet erg geschikt om bijv. films te streamen (dus dan is het traag). Je mail en whatsapps ophalen gaat overigens prima - de huisjes hebben geen vaatwasser, maar het park heeft dus wel een goed restaurant. - de meeste stadjes houden siesta, dus check openingstijden - je kunt veel sporten in en rond het park. Badminton, volleybal, maar ook jeu de boules baan en een echte tennisbaan. Relaxen kan gelukkig ook. - de routeplanner stuurt je over zeer bochtige landweggetjes op de heen- en terugreis, extra reistijd. Tenzij je Coby of Alfred vraagt om de "beste route", dat bespaart een hoop frustratie.

Kortom: echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 5pat16-04-2016

matig verblijf en veel wespen

goed: gastvrije beheerders en veel te doen voor kids. er wordt op het park veel animatie georganiseerd. niet goed: je moet mazzel hebben welk huisje je krijgt. een aantal zijn toe aan renovatie. verder zaten er veel wespen bij het zwembad, en hoorde je elke dag wel een kind krijsen die in een wesp getrapt was

• 8Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Coby, Gérants, 18-04-2016

Bedankt Rovar voor de bijdrage. Veelal bedank ik onze gasten met een persoonlijk mailtje, doch met een pseudo is dat moeilijk. Zoals iedere winter hielden we ons deze winter weer bezig met de renovaties. 'La Bergerie' was o.a.de beurt. Het was een zomer met veel wespen. Als vrienden van de natuur willen we allerlei insectenbestrijdings middelen vermijden. Vaak lijden de bijenkolonies er het meest onder en die beestjes zijn we allemaal zohard nodig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Bert, Nicole en Steve17-01-2016

Heerlijk genieten!

In augustus 2015 10 dagen hier verbleven. Heerlijk rustig park, geen massa.. Eenvoudige huisje, maar prima hoor. Groot genoeg alles aanwezig. Als je van rust houdt en van mooie natuur en omgevingen, dan moet je hier zijn. De Dordogne is echt prachtig vonden wij. Lekker zwembad, geen handdoekjes leggen. Lekker eten. Super aardige eigenaren, voor wie niets teveel is.. En veel leuke dorpjes, markjes enz enz in de buurt. Ik kan eigenlijk niets negatiefs verzinnen...eerlijk niet! Tip. ga naar de eetmarkt in Loubejac, neem je eigen flesje wijn, glazen, bestek en bord mee. Lokale mensen maken heerlijke dingen. Ik vond dit het ultieme Franse gevoel.. Verder de dorpjes Monfalquin, Villareal!

• 8Activiteiten

Coby, Gérants, 18-04-2016

Bedankt Bert en Nicole. Heb je toch nog tips, laat het dan weten, want we willen alleen maar nog leuker worden. De activiteiten voor de kinderen staan voorop! Want blije kinderen maakt een relaxte vakantie voor de ouders en dat is ons doel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Vakantiepark Hameau de Bosc Nègre info