Vakantiepark Hameau de Bosc Nègre

9Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Lacapelle-Biron

9Fenomenaal

• 8.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Hameau de Bosc Nègre voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

79 reviews over Vakantiepark Hameau de Bosc Nègre

• 9Michiel Heilijgers18-09-2017

Fijne plek met leuke activiteiten voor kids

Mooie ligging, huisjes liggen goed verspreid, centraal restaurant, zwembad en speeltuin Eten in restaurant is prima en zeker dagmenu is goed geprijsd Activiteiten voor kinderen zijn erg leuk (veel sport en spel)

• 7Onderkomen

• 9M.Aarts17-09-2017

3 weken lang Genieten op Bosc Negre!!

Voor de tweede keer Bosc Negre en wat was het wederom Genieten! Heerlijk park, veel ruimte, fijne huisjes, leuke en gezellige mensen, fantastisch restaurant, Top animatie voor jong&oud! Kortom wij komen graag nog een keer terug op Bosc Negre

• 7Onderkomen

• 10Arienne Klijn17-09-2017

Heerlijk actief ontspannen!

Ruimte en rust in een prachtig landschap, verzorging als je wilt: zelf bbq of aanschuiven voor een super pizza of zalm met salade en groente, iedere dag lekker bewegen en lezen en koffiedrinken...en voor de kinderen sport en spel! Daarom kom ik hier ieder jaar heel graag terug.

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Anneke14-09-2017

Heerlijk!

Wij zijn alweer voor de vierde keer bij Bosc Negre geweest en het blijft fantastisch! Iedereen in het gezin komt aan zijn/haar trekken, op sportief, ontspannings- en gezelligheidsvlak. De natuur en de omgeving zijn hier ook prachtig en we genieten ook van de gezellige avondmarkten in de regio. En natuurlijk het eten van Alfred in het restaurant van Bosc zelf mag je niet missen: altijd lekker en in een zeer ontspannen sfeer! Tsja, het gegeven dat we hier steeds weer terug komen zegt eigenlijk genoeg....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Pieter & Marte11-09-2017

Gastvriendelijk, gastronomische en rustig

De kinderen (van ons 4 en 7) kunnen zelf naar de (kleine) speeltuin, de huisjes staan zeer ruim uit elkaar. Dit maakt het ook voor de ouders een top vakantie. Vanaf de gezellige lounge is de speeltuin goed te zien en zit je naast het zwembad en restaurant. Heel overzichtelijk en voor de kinderen worden leuke dingen georganiseerd. Er zijn super leuke wandelingen te maken naar het naast gelegen dorp van 6,5 km over een pad met veel bramen, hazelnoten en salamanders (wat onze kids heel gemotiveerd hield😉). Ook voor het eten wordt zeer goed gezorgd, van de zelfgebakken croissants, borreltapas tot het zeer gezonde en waanzinnige diner. Uiteraard zijn er ook zelfgemaakte patatjes en kipnuggets voor de jonge, slechte eters

• 10M en P uit België10-09-2017

Een paradijs voor gezinnen met kinderen

Bosc Negre is de ideale vakantieplek voor gezinnen met kinderen. In juli verbleven we er voor de derde keer en net als de 2 voorgaande jaren hadden we er een heel fijne vakantie. Prachtig zwembad, lekker restaurant, toffe activiteiten, mooie streek, ruim en overzichtelijk domein zodat onze 2 oudste jongens (6 en 3 jaar) naar hartelust vrij konden rondlopen.

• 9Fam. Berghuis10-09-2017

Natuurlijke gastvrijheid & plezier voor kids

2 jaar naar deze plek en volgend jaar weer geboekt! Geluidsdichte huisjes i.c.m. gezellig park waar de kinderen snel vriendjes maken en zichzelf vermaken bij zwembad, trampo en spelletjes. Iedere dag leuke animatie voor hele gezin. Sport en spel. Gasten op park zijn leuk, niet elitair of ordinair. Eigenaren zijn klantvriendelijk, niet commercieel maar naturel en niet opdringerig, wel behulpzaam. Da's de hele sfeer: natuurlijk gezellig. P.s. ook lekker eetgelegenheid voor goede prijs.

• 10Gunther en Tineke10-09-2017

Heerlijke vakantie voor ouders en kinderen

Een parel in een mooie omgeving. Lekker eten, toffe activiteiten, ontzettend hartelijke mensen. Niks is gedwongen ...plek zat in het zwembad...op elk tijdstip staat men voor je klaar, wat een ontdekking. De natuur geeft rust en nodigt tegelijk uit om te ontdekken. Kinderen worden hier in de watten gelegd, alsook de ouders. (Yoga, livemuziek, MTB, tochtje in de omgeving...) Huisjes bieden privacy en toch zit je middenin het domein. Kortom, een aanrader die we stiekem voor onszelf willen houden😉

• 8Familie Dhoop28-08-2017

Leuke vakantie op mooi domein met toffe eignaars

Heel vriendelijke eigenaars die zeer behulpzaam zijn en veel info geven over streek en activiteiten in de streek als je dat wenst. Gereisd met tieners en activiteiten voldeden ook voor hen. Lekker eten aan democratische prijzen: paëlla is super! Net onderhouden domein. Privacy tussen huisjes wordt gerespecteerd.

Enige kleine minpuntje is dat er in de huisjes misschien wat te weinig bergruimte is in de keuken.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Hans en Jolet van Damme14-09-2016

Fantastisch! Liefst elk jaar!

Persoonlijke aandacht, heerlijk eten, mooie omgeving!!!

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2016