8 tips over Vakantiepark Hameau de Bosc Nègre

• lonneke schagen, 14-08-2013 Rapporteren

leuke avondmarkt op maandagavond in villereal is erg leuk

• Wouters, 03-08-2013 Rapporteren

Toffe activiteiten in de buurt: klimpark in bomen, canovaren, bezoek aan Monpazier Wijnglazen zijn er niet in het huisje.

• Pan, 31-07-2012 Rapporteren

Wederom een tip van mijn nicht. Het zijn mooie huisjes, echter de keuken inventaris is minimaal. Neem grote theeglazen, koffiemokken en longdrink/sap/fris glazen mee. Ze hebben nl alleen mini kopjes voor de koffie en mini sapglaasjes in het huisje. Met deze tip vooraf waren wij erg blij! Daarnaast neemt mijn nicht ook plastic (chips) bakjes mee, grote snijplank en scherp mes. Wij hadden zelf nog een hand kloppertje meegenomen om pannenkoekenbeslag te maken.

• Pan, 31-07-2012 Rapporteren

Vervolg 'Soiree Gourmande'. Ga naar VVV en vraag waar er nog meer avondmarkten zijn. Er is nl elke avond wel een avondmarkt in een dorp in de buurt. Het schijnt wel dat Loubejac de mooiste is in de buurt. Onze 2e week zaten wij 35 minuten verderop in de Lot en daar zijn we ook bij 3 verschillende geweest, een avond markt aan de lot aan het water, met een muziek boot, prachtig! En op een wijnchateau in Laceppelle Cabanac! Voor meer info over deze, zie TIPS, bij ons 2e park Cigales

We hebben een aantal aanbieders voor Hameau de Bosc Nègre voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken

• Pan, 31-07-2012 Rapporteren

Supperrrr tip die ik van mijn nicht heb gekegen, ga naar de avond eet/diner markt op donderdagavond in Loubejac! 30 min rijden, prachtig rit, zorg dat je rond 18.30 uur bent, dan pak je een houten klaptafel en bank, deze zet je neer waar je wilt op het erf. Dan ga je langs de marktkraampjes en koop je wat je wilt eten en loopt weer terug naar je tafel. Zo heb je een vis, vlees, groenten, salade, crepes, wijn, brood, desserts marktkraampje. Dit is echt een unieke, Franse, heerlijke ervaring!

• jan_abigail, 09-08-2014 Rapporteren

Behalve de kastelen en middeleeuwse stadjes in de omgeving, prehistorische grotten en activiteiten als kanoën en in bomen klimmen: vergeet niet een marche gourmande aan te doen!

• Corinevanb, 24-07-2015 Rapporteren

1) Wij hebben bijna alle dagen in het restaurant gegeten, prijs/kwaliteit verhouding is top! Echt lekker eten voor weinig.. 2) Onze babyfoon redde het zelfs tot aan het restaurant waardoor we lekker een aantal keer 's avonds met zijn tweetjes konden eten, met de kids dus op bed..

• Ankie Crielaard, 17-08-2014 Rapporteren

Erg geschikt voor gezinnen met kinderen.