Vakantiepark Hameau de Bosc Nègre

Frankrijk, Aquitaine, Lacapelle-Biron

9.2Fenomenaal

• 9.3Activiteiten
  • 8.2Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Hameau de Bosc Nègre voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

79 reviews over Vakantiepark Hameau de Bosc Nègre

• 2019
    9Dirk Jan01-09-2019

Een fijn kleinschalig vakantiepark

Heerlijke vakantie gehad. Rust, maar ook genoeg te doen door alle faciliteiten, de kleinschalige animatie en persoonlijke aandacht van de eigenaren Coby en Alfred (en de rest van de familie). De huisjes zijn basic maar bevat alles wat je nodig hebt. De omgeving is prachtig bosrijk en er is genoeg te doen zoals een klimpark, leuke kastelen met activiteiten voor de kinderen en fijne (avond)marktjes. Op het park zelf kan je overigens ook prima eten. Al met al een hele fijne vakantiebestemming!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Anneke09-01-2019

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Wederom een fantastische vakantie gehad bij Bosc Negre! Voor de 5e keer op rij waren we hier afgelopen zomer en voor komende zomer hebben we weer geboekt. terwijl we dachten dat het afgelopen jaar misschien (voorlopig) wel de laatste keer zou zijn. We willen allemaal weer terug om te genieten van de rust, ontspanning, gezelligheid, de leuke en sportieve activiteiten en het heerlijke eten. Coby en Alfred doen je enorm welkom voelen en inmiddels zijn er ook al bevriende gezinnen enthousiast geworden over dit park. We verheugen ons erop om weer te gaan en we zijn benieuwd of we na komende zomer weer opnieuw gaan boeken.... ;-)!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    10Katrijn30-08-2018

Super ervaring

Hier is het een totaal plaatje. Relax, kindvriendelijk dus ouders ook ontspannen. Zowel op het domein als alle dorpjes en uitstapjes errond zijn meer dan de moeite waard. Coby en Alfred dragen bij tot het vakantiegevoel welk je graag hebt. Wij komen alvast terug.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Martijn10-08-2018

Heerlijk!

Kleinschalig vakantiepark, ideaal voor een ontspannen vakantie met kinderen van 3 - 12 jaar. Veel ruimte om te spelen en te zwemmen, alles mag niets hoeft. Je kan de kinderen met een gerust hart alleen over het terrein laten gaan, wat ervoor zorgt dat je zelf ook echt vakantie hebt! Restaurant is lekker en betaalbaar. Er zijn activiteiten voor de kinderen en voor de ouders zoals sport tournooien voor kinderen en volwassenen en Yoga, hardlopen voor de volwassenen. Kortom we hebben genoten!

• 8Eetgelegenheden

• 9Leone02-08-2018

Alfred en Coby maken, samen met animatrice Manon je vakantie tot een hele fijne ervaring. Er zijn voldoende speelgelegenheden, kunt heerlijk eten in het restaurant en voor de kinderen tot en met 14 jaar wordt er elke dag iets georganiseerd (knutselen, kinderrestaurant, speurtocht, sportactiviteiten, zeskamp etc.) Je mag overal aan meedoen maar het hoeft niet.

De huisjes hebben voldoende privacy en zijn sober maar zeer doeltreffend ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig (wel een tip er zijn geen bier en wijnglazen in de huisjes dus neem die zelf mee), bedden en sanitair zijn prima in orde. Elke dag vers brood wat de kinderen zelf kunnen ophalen. Geen rijdende auto's op het terrein dus super veilig en een heerlijk zwembad met meer dan voldoende ligstoelen.

• 9Van de Poel24-07-2018

Erg fijn vakantiepark weg van de massa

Vakantiepark waar klant koning is, uitbaters hebben altijd oog en oor voor wensen van hun bezoekers en scoren met hun persoonlijke aanpak bij zowel klein als groot!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 10Niels05-07-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad!

Zeer gastvrij team, vriendelijk en behulpzaam.
    Huisjes in nette en schone staat. Veel activiteiten te doen op het park, erg leuke animatie. Ook veel sportieve mogelijkheden zoals hardlopen met Alfred, fietsen, etc. Erg fijn verwarmd zwembad, altijd schoon. Op het park zelf is er veel rust, geen lawaai, geen drukke wegen. Het eten in het restaurant is geweldig, ook de thema avonden zijn heel gezellig. In de omgeving is veel te zien.

Wij komen hier zeker terug!

• 10Onderkomen

• 10Jan Vermeulen03-02-2018

Zoals altijd geweldig

Zoals in onze eerdere reviews (we komen hier al 5 jaar): perfect voor ouders met jonge en wat oudere kids die zelf ook tot rust willen komen. Zeer kindvriendelijk park, overzichtelijk en een redelijk beperkt aantal huisjes waardoor iedereen elkaar snel kent. Je kinderen kan je hier met een gerust hart rond laten lopen. Gerund door Coby en Alfred die heel gastvrij zijn en lekker kunnen koken! Wij gaan in 2018 weer, dat zegt genoeg.

• 9Onderkomen

• Oude reviews

9Alinda26-11-2017

Vrolijk en relaxed

Heerlijke vakantie gehad! Fijne vertrouwde plek voor kinderen met leuke activiteiten, een heerlijk zwembad en lekker veel buiten ruimte! De Nederlands en Frans sprekende activiteiten heldin Vera zorgt dat iedereen het naar zijn zin heeft. En de sportieve en vrolijke gastvrouw en heer is niets te gek. Leuke uitstapjes in de buurt, alle ingrediënten voor een relaxte en vrolijke vakantie zijn in ruime mate aanwezig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Matthijs Ledegang17-10-2017

Een heerlijk park, gezellig en persoonlijk.

In 2015 hebben wij hier al een keer een heerlijke vakantie gehad. We keken er dan ook naar uit om hier ook dit jaar weer te verblijven. De ontvangst door Coby en Alfred was wederom zeer gastvrij. Het park is groen en ruim opgezet. Onze kinderen (5,7 en 8 jaar) hebben zich geen moment verveeld. Veel kinderen om mee te spelen, een mooi zwembad, voetbalveld, speeltuintje en tafeltennistafels. We hebben bijna elke avond in het restaurant gegeten, waar Alfred als chef-kok de zaken goed voor elkaar heeft. Tweemaal per week kan er ingetekend worden voor een gezamenlijke maaltijd. Erg gezellig en leuk om de andere gasten op deze manier wat beter te leren kennen. Het entertainment-programma is afwisselend en gericht op zowel jong als oud. Varierend van knutselen, koken tot sporttoernooitjes. De omgeving is prachtig en biedt voldoende mogelijkheden voor dag-tripjes. Al met al weer een heerlijke vakantie gehad.

Vakantiepark Hameau de Bosc Nègre info

• BBQToegestaan