Aparthotel Hôtel & Résidence Club mmv Les Rives du Lac

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag26°16°
Aparthotel Hôtel & Résidence Club mmv Les Rives du Lac
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hôtel & Résidence Club mmv Les Rives du Lac voor je op een rij gezet:

7 reviews over Aparthotel Hôtel & Résidence Club mmv Les Rives du Lac in het Nederlands

Met jonge kinderen

Lekker Loungen in Lacanau ocean

Sascha
4-9-2016

Hadden met zijn 3-en een 6 prs huisje geboekt en kregen een 8 prs huisje toegewezen...super...fijn overzichtelijk en rustig park, klein maar fijn zwembad. Jammer dat de jacuzzi het niet doet...super vriendelijke ontvangst bij receptie, staan altijd voor je klaar met een lach, dit ben ik in Frankrijk nog niet vaak tegen gekomen! Fijne omgeving voor zo'n, zee, strand vakantie. Fietsen gaat hier ook super. Mooi meer met vertier voor de deur. Tripje naar Bordeaux goed te doen en aan te bevelen.

Prima fietsomgeving

Brusselaars
3-6-2016

Goed appartement. Weinig privacy, zicht op terras en balkon van mede huurders. Koken is een uitdaging en vraagt creativiteit met 2 kleine kookplaten en te grote pannen. Wel vaatwasser. Broodservice. Klein zwembad, sauna, gratis internet. Behulpzaam personeel. Wel achterhaalde regels mbt inventaris en lakens. Serviesgoed staat uitgestald op tafel en moet daar ook weer staan als je vertrekt. Lijst ter controle inventaris moet worden ingeleverd maar ontbrekend glas wordt niet aangevuld (?) lacanau ocean gezellig om uit eten te gaan. Prachtige omgeving om te fietsen.

De moeite waard !

Annick
4-7-2012

De accomodatie is heel mooi en heel rustig gelegen. Het is ideaal voor gezinnen zonder kinderen ,klein zwembad en geen faciliteiten om te spelen. De inrichting is mooi, genoeg ruimte om alles op te bergen, wat men nodig heeft kan men gaan vragen (stofzuiger, handdoeken,barbequeset,...) het personeel dat er werkt is heel vriendelijk. Ontbijt (koffiekoeken, brood, baget,...) kan je bestellen of je kan ook gaan ontbijten na reservatie. Het meer waar je in kan gaan zwemmen ligt aan de overkant van de straat en de zee en eetgelegenheden liggen op ong. 6km. Alles is bereikbaar met de wagen of met de fiets, het is een echt fietsparadijs (aangelegde fietspaden).

Mooie nieuwe studio's

Patrick - Affligem
    8-9-2011

Wij waren met zijn twee en hadden een gezellige nieuwe studio van 35 m2. De residentie bestaat nog maar van in juni en hier en daar ondervind je wel dat er nog iets ontbreekt, zoals bij ons een koffiezetapparaat. Gemeld aan de receptie en s'anderdaags hadden we er al één. De appartementen zijn gelijkvloers of op het eerste verdiep, wij (op het eerste) hadden een terras van maar liefst een 20m2.

De vloer in onze studio was bij aankomst niet te proper, rest viel mee. Normaal betaal je voor het schoonmaken een 30 of 40 euro (naargelang de grootte), maar wij hebben niets moeten betalen. Waarborg van 400 euro ook niet moeten betalen. Alle appartementen zijn van particulieren (investering). Klein zwembadje, maar in het meer is plaats genoeg...Er zijn een drietal restaurants, wij hebben gegeten in de Moutchico en moet zeggen kwaliteit prijs goed! Voor de boodschappen moet je naar Lacanau stad, op een 6 km, daar is een Super U. In Lacanau Océan valt dan weer meer te beleven, drank en eten...

Aanrader

B. B
      15-8-2011

Wij hadden met 4 pers. een 6 pers. huisje gehuurd. Inrichting is prima in orde en was gloednieuw (wij waren pas de 2e bewoners ). Vakantie voldeed aan onze verwachtingen. Zwembad is wel erg klein, maar gek genoeg was er altijd wel een ligbed beschikbaar. Het mooie meer is op 2 minuten loopafstand.

Huisjes zijn erg goed geisoleerd. Het kleinschalige park is fraai opgezet. Alhoewel wij vaak buiten de deur aten is het wel een klein nadeel dat je voor het bezoeken van een supermarkt (naar Lacanau ca 6 km) echt de auto nodig hebt. In omgeving van park slechts 2 restaurants (kwaliteit goed) en 1 afhaallocatie voor pizza's (ook goed). Carcans plage is perfect voor een lekker strandbezoek, wel ietsje verder rijden dan naar Lacanau Ocean, maar in Lacanau Ocean is het veel te druk (in het hoogseizoen).

Sfeervol rustig park in bosrijke omgeving.

J. Schepers
        14-8-2011

Sfeervol rustig park in bosrijke omgeving met recent gebouwde appartementen. Het zwembad is aan de kleine kant (9 x 5 meter), maar het meer van Lacanau is aan de overkant van de straat, m.a.w. erg dichtbij.

Rond het zwembad en de receptie is er draadloos en gratis internet.

Het strand aan de Atlantische Oceaan ligt op 10 minuten rijden.

Ons 3-kamer appartement, geschikt voor 6 personen, had een douche in een bad en was klein. Er is legio bergruimte in de vaste kasten van de 2 slaapkamers. Persoon 5 en 6 slapen op de slaapzitbank van de woonkamer (elke ochtend bed afruimen). Keuken is goed geequipeerd, incl. vaatmachine. Flatscreen heeft kabel en alle Franse kanalen.

Overdekt terras heeft mooie tuinset, inclusief kussens voor de stoelen.

Het park is erg rustig en je kunt er heerlijk slapen.

mooie residentie

Bernard
          1-8-2011

residentie met een 40-tal appartementen

zwembad is een beetje te klein

zeer vriendelijk personeel

levering van brood mogelijk

rustige ligging aan het meer van Lacanau met een zandstrand

In Le Moutchic valt helemaal niets te beleven, Lacanau en Lacanau-Ocean wel dichtbij

Ideale streek om te fietsen (veel mooie fietspaden door de bossen)

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hôtel & Résidence Club mmv Les Rives du Lac in Lacanau (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hôtel & Résidence Club mmv Les Rives du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.